مداحی ای جانم ای جانم نریمان پناهی

مداحی ای جانم ای جانم از نریمان پناهی

دانلود مداحی ای جانم ای جانم حاج نریمان پناهی با کیفیت بالا به همراه متن

دانلود جدید ترین سبک های حاج نریمان پناهی از سایت بیپ موزیک

مداحی ای جانم ای جانم نریمان پناهی

زندگینامه نریمان پناهی

کربلایی نریمان پناهی در منطقه عباسی تهران که یکی از قدیمی ترین منطقه های تهران به شمار میرود در سال 1344 به دنیا آمد ، در طفولیت خود به واسطه خانواده مذهبی خود در هیئت ها و جلسات شرکت می کرد و از سنین کم قرائت قرآن را آغاز کرد. در سن ۱۶ سالگی وارد حوزه علمیه محله جوادیه تهران شد. بعد از دو سال حضور در حوزه علمیه و با آغاز جنگ تحمیلی به مناطق جنگی اعزام شد.

در زمان جنگ هیئت مکتب الحسین را در سال 1363 تاسیس کرد . هیئت مکتب الحسین تعداد زیادی شهید به کشور تقدیم کرده است . یکی از پر حاشیه ترین هیئت های کشور هیئت مکتب الحسین کربلایی نریمان پناهی است. در سال های ابتدایی تاسیس مکتب و در اوایل دهه ۷۰ این هیئت یکی از پر جمعیت ترین مراسم های کشور بود .

مداحی ای جانم ای جانم نریمان پناهی

مشکل هم از همین شروع شد به دلیل استقبال گشترده و حضور مردم از همه قشر و از هر نوع اعتقادی به هیئت می آمدند پس کنترل جلسات سخت می شد . افرادی با سبک ها عزاداری گوناگون در هر گوشه ایی از هیئت جمع می شدند و به عزاداری می پرداختند ، قمه زنی یکی از این موضوعات بود که در گوشه ایی از مجلس عده ایی به قمه زنی می پرداختند . خود کربلایی نریمان هم در گذشته قمه می زدند اما پس از فتوا مقام معظم رهبری درباره قمه دیگر قمه نزدند ، هم اکنون میتوایند مداحی ای جانم ای جانم از نریمان پناهی را از سایت بیپ موزیک با لینک مستقیم و سرعت بالا دریافت کنید .

♫♫♫

برای دانلود سایر مداحی های حاج نریمان پناهی روی لینک زیر کلیک کنید :

نریمان پناهی

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

پخش آنلاین موزیک

تایید خرابی لینک

آیا مطمئن هستید که لینک مورد نظر شما خراب است؟

تایید خرابی لینک

با موفقیت گزارش شد !

دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320
دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

دیدگاه خود را بگذارید