اسپاتیفای با اختلاف اولین پلتفرم موسیقی جهان

خرید اسپاتیفای و اکانت های پریمیوم این نرم افزار مشهور در عرصه موسیقی بسیار رایج شده است. اگر به دنیای موسیقی علاقه مند باشید، حتما تا به حال سری به این سایت یا اپلیکیشن تخصصی موسیقی زده اید؛ این برنامه در نسخه های رایگان و قابل خرید ارائه می شود. خرید اکانت اسپاتیفای ، قابلیت های بیشتری از این برنامه را در اختیار کاربران قرار می دهد. با پرداخت هزینه برای خرید این برنامه، امکانات بسیاری به دست می آورید که لذت گوش دادن به موسیقی را چندین برابر می کنند.

این سرویس پخش موسیقی طرفداران بسیاری در سر تا سر جهان دارد. با استفاده از آن میلیون ها پادکست و فایل موسیقی و ویدیویی در اختیار شما خواهند بود. امکانات و قابلیت های قوی دایرکتوری این برنامه نظر و توجه میلیون ها نفر کاربر را در سر تا سر جهان به خود جلب کرده است. در این گزارش با ما همراه باشید تا در رابطه با این برنامه کاربردی در عرصه موسیقی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک برنامه معتبر سوئدی است که در سال 2008 راه اندازی شده و از آن برای استریم موسیقی و پادکست و… استفاده می کنند. مهمترین ویژگی استفاده از این برنامه، حفظ حقوق مولفین هر موسیقی است. اولین پلتفرم موسیقی، اسپاتیفای، شما را از هر گونه سرویس پخش موسیقی دیگر بی نیاز خواهد کرد. نصب و استفاده از این برنامه بسیار ساده است؛ شما می توانید، با یک حساب کاربری ایمیل یا فیسبوک، در این نرم افزار ثبت نام کرده و از نسخه رایگان یا پولی آن استفاده کنید. بدون شک پرداخت هزینه برای خرید این برنامه، امتیازات بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. البته در صورتی که هدف شما از ثبت نام در این برنامه، پخش چند موسیقی ساده است و به دنبال قابلیت های بیشتر نیستید، نیازی به خرید برنامه نخواهید داشت.

اولین مزیت استفاده از نسخه پولی، عدم رویت آگهی های تبلیغاتی اسپانسرهای نسخه رایگان است. به این ترتیب بدون وجود مزاحم می توانید، از شنیدن موسیقی لذت ببرید. شما می توانید، از اشتراک های ماهانه و یا سالانه آن بهره ببرید و با استفاده از این برنامه بیشتر از 35 میلیون آهنگ را در دسترس داشته باشید. جهت خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای ارزان قانونی و فوری از فروشگاه اکانتی شاپ مراجعه کنید.

اسپاتیفای اولین پلتفرم موسیقی دنیا

نحوه استفاده از اسپاتیفای

برای استفاده از این برنامه که به عنوان اولین پلتفرم پخش موزیک شناخته می شود، باید چند مرحله ابتدایی را بگذرانید. در وهله اول پس از آشنایی با نرم افزار اسپاتیفای ، وارد وب سایت آن می شویم و در آن ثبت نام می کنیم. در این بخش هم می توان از حساب فیس بوک استفاده کرد و هم از آدرس ایمیل؛ در صورتی که از حساب فیس بوک خود استفاده کنید، به دوستان خود و آهنگ های محبوب آن ها در این برنامه دسترسی خواهید داشت.

در مراحل ثبت نام، نسخه های قابل خرید اسپاتیفای نیز برای شما ارائه می شوند. شما می توانید، از این برنامه ها برای دریافت امکانات بیشتر استفاده کنید. در صورتی که معذوریت مالی ندارید، با خرید این برنامه قادر به نصب آن در دستگاه های متعددی خواهید بود. پس از انتخاب نسخه اسپاتیفای و ثبت نام در آن، می توانید به حساب کاربری خود بروید و به دنبال آهنگ های مورد علاقه خود بگردید. هر چه بیشتر به آهنگهای این سرویس استریم موسیقی گوش بدهید، با سلیقه موسیقایی شما بیشتر آشنا شده و پیشنهادات بهتری برای شما نمایان می کند.

مزایای استفاده از اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای ، مزایای بی شماری برای شما خواهد داشت. اولین حسن استفاده از نسخه های پولی و غیر رایگان این برنامه، امکان ایجاد لیست های پخش و اشتراک گذاری موسیقی است. این کاربران به همه چیز در این برنامه دسترسی خواهند داشت و بدون نیاز به مشاهده اجباری تبلیغات از همه بخش های برنامه استفاده می کنند.

امکان شنیدن آفلاین موسیقی نیز برای این افراد فراهم است. این اپلیکیشن در نسخه های پریمیوم، به عنوان یک کنترل از راه دور برای کامپیوتر در نظر گرفته می شود. شما می توانید، با خرید اشتراک این پلت فرم موسیقی، فایل های مورد نظر را با بهترین کیفیت پخش کنید. یکی از نسخه های اشتراکی این برنامه برای استفاده خانواده ها طراحی شده و تا 6 نفر را پوشش می دهد.

امکانات نسخه رایگان اسپاتیفای

اولین پلتفرم موسیقی برای دسترسی رایگان به این برنامه نیز، امکانات و قابلیت هایی در نظر گرفته؛ به این ترتیب حتی اگر پولی پرداخت نکنید، باز هم قادر به استفاده از این برنامه خواهید بود. لیست های پخش ترکیبی روزانه در این برنامه برای شما نمایش داده می شوند و شما می توانید، در طول هر روز از لیست پیشنهادی اسپاتیفای، 6 آهنگ را رد کنید. در این نرم افزار امکان اشتراک گذاری آهنگ ها و پادکست های جالب نیز وجود دارد. البته در نسخه رایگان کلیه این فایل ها به صورت در هم ریخته برای شما به نمایش در می آید. لازم به ذکر است که نسخه رایگان این برنامه بر روی کامپیوتر و تلفن همراه قابل دسترسی است.

خرید اکانت اسپاتیفای

چگونگی خرید اکانت اسپاتیفای

برای دسترسی به نسخه های قابل خرید اولین پلتفرم پخش موزیک، باید برای خرید آن از داخل کشور به فکر راه چاره ای باشیم. مشکلات خرید خارجی از داخل کشور، همیشه وجود داشته اند. به همین خاطر انواع گیفت کارت توسط وب سایت های مختلف ارائه می شوند که امکان خرید خارجی را برای مردم در داخل کشور فراهم می کنند. به این ترتیب امکان خرید قانونی برنامه های مختلف خارجی را خواهید داشت.

برخی از نسخه های این برنامه هک شده و به همین خاطر نیز در برخی از سایت ها می توان به صورت رایگان به نسخه پرمیوم اسپاتیفای ، دسترسی داشت که راه حلی غیر قانونی برای استفاده از امکانات بیشتر این برنامه است.

همکاری اسپاتیفای با هنرمندان

خرید اسپاتیفای به جز امکان پخش موسیقی، کاربردهای دیگری هم دارد! هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی می توانند، هنر خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند و از این طریق با اولین پلتفرم موسیقی همکاری داشته باشند. این برنامه یک سازمان معتبر با سود و سهام مشخص است که درآمد خود را بین هنرمندان تقسیم می کند. در طول هر دوره که معمولا چهار بار در طول هر سال است، تعداد پخش های هر موسیقی محاسبه خواهد شد و به این ترتیب درآمدی به هنرمندان تعلق پیدا می کند.

این برنامه برای خرید هر ترک آهنگ نیز هزینه ثابتی به هنرمندان پرداخت می کند و در ادامه با در نظر گرفتن تعداد پخش های هر هنرمند، هزینه ای به او پرداخت می کند. البته نقایصی نیز در این زمینه وجود دارد و برخی از هنرمندان بزرگ جهانی، از همکاری خود با این برنامه گله داشتند و از دستمزدهای پایین آن ناراضی بودند.

ژانرها و پلی لیست های اسپاتیفای

یکی از مهمترین ویژگی های اولین پلتفرم پخش موزیکی، تنوع در ژانرها و پلی لیست های موجود در آن است. خرید اسپاتیفای به شما این امکان را می دهد که به موسیقی های مورد علاقه خود گوش بدهید و سبک های متعدد موسیقی را در دسترس داشته باشید. کشف ژانرها و هنرمندان جدید نیز از مهمترین مزایای استفاده و خرید اکانت اسپاتیفای محسوب می شود. پلی لیست های این برنامه به صورت هفتگی به روز می شوند. همچنین این برنامه با در نظر گرفتن علاقه موسیقی شما، 6 میکس موسیقی را در طول هر روز به شما معرفی می کند.

چارت های کاربردی این برنامه نیز شما را با موسیقی مردم جهان آشنا می کند. گاها سرویس های پخش موسیقی دیگر مانند پلی لیست یوتیوب، با این برنامه قیاس می شوند که هر یک از آن ها با محدودیت هایی رو به رو هستند. از جمله آن ها می توان به کمبود تنوع در میان موسیقی های موجود در سایر پلت فرم ها اشاره کرد.

خرید اکانت اسپاتیفای

امکانات دانلود موسیقی در برنامه اسپاتیفای

اولین پلتفرم موسیقی، در نسخه پریمیوم و قابل خرید، دانلود آهنگ ها را نیز برای کاربران میسر کرده است. این سوال پر تکرار بارها توسط مخاطبین مطرح می شود. البته در نظر داشته باشید که پس از دانلود، استفاده از این آهنگ ها تنها در برنامه اسپاتیفای میسر خواهد بود. شما نمی توانید، این موزیک ها را بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره سازی کنید و یا آن ها را در فلش بریزید. دانلود آهنگ ها باعث می شود که در مواقع عدم دسترسی به اینترنت، آهنگ ها به صورت آفلاین نیز برای شما پخش شوند. دانلود موسیقی در این برنامه با روش های به خصوصی قابل انجام است.

نسخه حیوانات برنامه اسپاتیفای

یک نکته جالب درمورد پلت فرم موسیقی اسپاتیفای، امکان ایجاد لیست پخش موسیقی برای حیوانات است. شما میتوانید، در فایلهای جداگانه برای حیوان خانگی خود نیز موسیقی هایی ذخیره سازی کنید. بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی، در طول روز موزیک های مخصوص آن ها را پخش می کنند تا تجربه شنیداری مطلوبی برای آن ها ایجاد کنند.

در این گزارش با بسیاری از امکانات این برنامه کاربردی آشنا شدید؛ با در نظر گرفتن گستره وسیعی از موسیقی و فایل های صوتی موجود در این برنامه، شاید کمتر رقیبی برای آن در این عرصه وجود داشته باشد. پس همین الان از این برنامه استفاده کنید!

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید