بهترین روش ترید در فارکس

برای موفق شدن در حیطه ای وجود نظم و انضباط به همراه پشتکار و صبر الزامی است. ولی اگر شما خواهان موفقیت در فارکس هستید و می‌خواهید به یک معامله گر حرفه ای در حوزه فارکس شوید، باید چیزی به نام تریدهای موفق را یاد بگیرد. مفهوم اصلی ترید به این معناست که بتوانیم به طور همزمان چند کار را انجام دهیم.

نکات مهم در ترید در فارکس

اما این بار می‌خواهیم درباره بهترین روش ترید در فارکس بدانیم. افراد موفق در فارکس باید بتوانند به طور همزمان و در واقع در چند ثانیه سیگنال ها را بررسی کنند ، بازار را تحلیل کرده و یک تجزیه و تحلیل مناسب ارائه دهند. این مهارت ها به دست نمی‌آیند مگر با تمرین کافی و اختصاص زمان زیاد برای توسعه هر کدام از این مهارت ها . اگر شما از افراد بی تجربه و به نوعی تازه کار در این حوزه هستید ممکن است انجام آن برای شما سخت باشد.

بهترین روش ترید در فارکس

بهترین روش ترید در فارکس

تهیه چک لیست پیش از ورود به معامله

برای تحلیل و پیشبینی بازار یکی از اصلی ترین نکات این است که برای خود چک لیست تهبه کنید و قبل از ورود به معامله همه حرکت های خود را زیر نظر بگیرید و چیزی را فراموش نکنید. از سویی دیگر پس از انجام معامله با استفاده از یک چک لیست می‌توانید تمام حرکات خود را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنید.

البته باید به این نکته توجه کافی داشته باشید که چک لیست برنامه معاملاتی شما نیست. در واقع برنامه معاملاتی استراتژی شما برای کاری است که می‌خواهید آن را عملی کنید. و اما بهترین روش های ترید کدام است؟ در این جا به این نکته می‌پردازیم.

بهترین روش های ترید

استراتژی بلید رانر : این استراتژی نام های دیگری هم چون تیغ چرخان و یا شمشیر ولگرد را به خود اختصاص داده است. در هر صورت این روش یک راه حل فوق العاده برای شکست خط EMA است. همچنین روش مناسب برای تمام تایم فریم ها و ارزها. در این استراتژی تلاش بر آن است که بعد از اصلاح قیمت در جهت روند معامله را انجام دهد.

استراتژی فارکس پیوت روزانه فیبوناچی: این روش که ترکیبی از اصلاحی های دنباله فیبوناچی است، اصلاحی های پیوت روزانه و هفتگی و ماهانه و سالانه را هم با خود به همراه دارد. البته تمرکز آن بر روی پیوت روزانه است اما می‌توانید از آن برای بقیه زمان ها هم استفاده کنید.

استراتژی فارکس جهش از باند های بولینگر: برخی از تریدرها از این روش را با اندیکاتورها جهت تایید سیگنال ترکیب می‌کنند. باندهای بولیگر می‌تواند یکی از بهترین روش های استراتژی باشد اگر مطالعه بیشتری درباره آن داشته باشید.

ما در این مقاله با برخی از بهترین روشهای ترید آشنا شدیم . نکته قابل توجه این است که این روش ها در تمام سایت ها بیان شده اما باید توجه کنید که موفقیت در آن ها ملزم به مطالعه بسیار در رابطه با آن و کسب تجربه است .

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

دیدگاه خود را بگذارید