اجرای کنسرت در سالن رویال هال اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران

سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس یکی از حیرت‌انگیزترین سالن‌های کنسرت در تهران است که معماری بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. البته این سالن جادویی و اسرارآمیز تنها یکی از شگفتی‌های هتل اسپیناس پالاس تهران است.

هتل اسپیناس پالاس یکی از محشرترین هتل های تهران است که در منطقه‌ای بسیار دنج و آرام قرار گرفته و با جلال و شکوهش از فاصله دور هم قابل تشخیص است. در سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران بهترین و باشکوه‌ترین کنسرت‌های محبوب و دوست‌داشتنی اجرا می‌شود.

در کل این سالن کنسرت حرف‌های ناگفته بسیاری دارد و برای تعریف و تمجید از آن، عبارت و واژه کم می‌آید؛ اما با این حال نگاه کوچکی به امکانات و خدمات حیرت‌انگیز سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس خواهیم داشت.

سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

لابی هتل اسپیناس پالاس

از هتل باشکوه و باعظمتی مانند اسپیناس پالاس بعید نیست که این‌چنین سالن کنسرت لوکس و شیکی داشته باشد. در واقع هتل اسپیناس پالاس تهران یک اقامتگاه مدرن با انواع و اقسام اتاق‌ها، سوئیت‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌های مجلل و سالن‌های زیبا برای مراسمات همایش‌ها و رویدادها است. از جمله این سالن‌ها، سالن هال، برنا، پارسه ۱، پارسه دو، پارسا، امیران ۱، امیران دو، ایوان، سالن وی آی پی لاتون، سالن آمفی‌تئاتر رویال هال، سالن رویال هال یک، سالن رویال هال دو و سالن دیبا هال است.

سالن رویال هال اسپیناس پالاس

تابه‌حال هر مراسمی در این سالن‌ها برگزار شده به نحو احسن به اتمام رسیده و تمامی میهمانان و مسافران هتل، نهایت لذت را در این سالن‌ها تجربه نموده‌اند. سالن‌های هتل اسپیناس پالاس بسیار استاندارد ساخته شده‌اند و در اشکال مختلفی هستند؛ به‌گونه‌ای که می‌توان هر نوع مراسمی را در آن‌ها برگزار نمود.

البته که در میان این سالن‌ها سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس گل سرسبد است و با آهنگ‌های خوش و موسیقی، به سالن شادی و تفریح معروف است. ظرفیت سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران ۲۵۰۰ نفر است. حتماً تعجب می‌کنید وقتی بدانید تابه‌حال در این سالن معروف‌ترین اجراها برگزار شده و این سالن رویایی میزبان خوانندگان معروف کشورمان بوده است.

سالن رویال هال در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ برای اولین بار بازگشایی شد و با فستیوال موسیقی ققنوس افتتاح گردید. این سالن تازه‌ساز برخلاف سن و سالی که دارد، خاطره‌های خوشی را به جای گذاشته و خوانندگان مشهور ایرانی آثار جاودانه خود را در این سالن باشکوه اجرا نموده‌اند. سالن رویال هال با نام سالن آمفی تئاتر هم شناخته می‌شود. البته که به‌جز کنسرت‌ها، مراسمات دیگری مانند همایشات مهم رسمی و سمینارهای بزرگ در این سالن کنسرت برگزار شده است.

برای رسیدن به سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس اصلاً لازم نیست طبقات زیادی را پشت سر بگذارید؛ چون این سالن در طبقه همکف قرار دارد و با عناصر زیبا و ساختارهای خاصش شما را به سمت خود هدایت می‌کند. سقف بلند سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس صدای خوش موسیقی را چند برابر بیشتر در روح و جان شما طنین‌انداز می‌نماید. وقتی وارد این سالن می‌شوید عظمت و ابهت آن نگاهتان را درگیر خود می‌کند و شاید ناخودآگاه مات و مبهوت آن شوید. نورپردازی‌های این سالن بسیار حرفه‌ای و خلاقانه انجام شده؛ به‌گونه‌ای که زیبایی سالن را دوچندان نموده است.

شاید دانستن این مطلب سبب شود تا نگاهی عمیق‌تر به سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس داشته باشید؛ در حقیقت سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تحت نظارت یکی از شرکت‌های ایتالیایی ساخته شده و در بدو ورود به این سالن شاید آن را با سالن اپرای میلان اشتباه بگیرید.

سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس آن‌قدر زیرکانه و زیبا ساخته شده که تمامی میهمانان سالن به راحتی می‌توانند استیج را ببینند؛ بدین معنا که هیچ نقطه کوری در این سالن وجود ندارد.

امکانات سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس

اگر بخواهیم به برجسته‌ترین امکانات سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران اشاره نماییم، باید تجهیزات مدرن صوتی تصویری آن را در صدر جدول قرار دهیم. البته که این سالن مجهز به نمایشگر فوق پیشرفته، مدرن‌ترین میکسرهای صدا و نور است؛ به همین دلیل هم جان می‌دهد برای اجرای موسیقی زنده.

علاوه بر این سالن کنسرت رویال هال دارای اینترنت، لپ تاپ، پخش‌کننده‌های صوتی، میکروفون‌های باکیفیت، سالن غذاخوری، اتاق فرمان، سالن جانبی، اتاق وی آی پی، میز جلسه، استند تابلوی راهنما و میکروفون‌های باکیفیت است. از همین رو می‌توان گفت این سالن مکان مناسبی برای برگزاری انواع همایشات بین المللی، کنگره‌ها، سمینارها و بخصوص اجرای موسیقی است.

شاید برایتان جذاب باشد بدانید که اجراهای معروفی که در سالن رویال هال اسپیناس پالاس برگزار شده‌اند، توسط چه اشخاص معروفی بوده است؟ یکی از این اشخاص معروف شهرام ناظری بوده که با فستیوال موسیقی ققنوس اجرای بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ای در سالن رویال هال به نمایش گذاشت.

از دیگر اجراهایی که در سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس برگزار شده می‌توان به اجرای گروه هوروش بند، اجرای سالار عقیلی، تئاتر موزیکال بینوایان که توسط بازیگران معروف کشورمان مانند پارسا پیروزفر، اشکان خطیبی، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی و چندین هنرمند دیگر اجرا گردید، اشاره نمود.

شایان به ذکر است که در سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس بهترین پذیرایی به صورت بوفه صورت می‌گیرد که خیال میهمانان و شرکت‌کنندگان را راحت می‌کند. البته شما می‌توانید به صورت ویژه تغییراتی را در منو این سالن ایجاد نمایید و هر آنچه را که در منو دوست ندارید حذف یا اضافه کنید. از دیگر امکانات فوق‌العاده سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۸۰۰ خودرو است که نگرانی مسافران درباره مشکل پارک و ترافیک را از بین می‌برد.

راه دسترسی به سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس یکی از دلایل محبوب واقع شدن آن است. این هتل در فاصله ۱۵ کیلومتری فرودگاه مهرآباد و ۶۴ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته است که دسترسی را برای مسافران ساده می‌کند و در طرح ترافیک قرار ندارد.

جمع‌بندی

در نتیجه اجراهای بی‌نظیر سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس را از دست ندهید و از صدای طنین‌انداز موسیقی و آهنگ‌هایی که در این مجموعه برگزار می‌شود، غافل نشوید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید