ارسال رایگان اولین خرید شما، از هم اکنون در اروندکالا

اروندکالا، به عنوان یکی از باسابقه ترین فروشگاههای عرضه اینترنتی خوراکی و بهداشتی و آرایشی، دست به ابتکار جالبی زده است.

اروندکالا از آذر ۹۸، در راستی جلب اعتماد و رضایت خاطر مشتریان جدید اولین سفارش را به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال میکند.

نحوه استفاده از این ارسال رایگان اولین خرید در وب سایت اروندکالا به طور کامل آموزش داده شده است.

تا  قبل از این در این فروشگاه ارسال تمامی خرید های بالای صد هزار تومان رایگان بود و البته این روند همچنان ادامه دارد به این معنا که اگر سبد خرید شما، مبلغی بیشتر از صد هزار تومان باشد هیچ هزینه ای بابت بسته بندی و ارسال کالا اخذ نمی‌گردد و تنها هزینه کالاهای مورد نظر خود را می پردازید.

 

درج تاریخ انقضای دقیق کالاها

اروندکالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین عرضه محصولات خوراکی و بهداشتی، اولین فروشگاه اینترنتی است که تاریخ انقضای دقیق محصولات را در کنار توضیحات و عکسهای محصول در صفحات سایت و اپلیکیشن درج میکند، به این ترتیب شما هنگام خرید نگرانی از تاریخ انقضای محصولات ندارید و با خیالی آسوده می‌توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

دانلود اپلیکیشن اروندکالا

اگر تا به حال از اروندکالا خرید کرده اید و یا قصد دارید خرید انجام دهید ، یک خبر خوب برای شما داریم و آن هم اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی اروندکالا است. اپلیکیشن موبایل اروندکالا که به صورت کاملا اختصاصی « Native » توسعه داده شده تجربه فوق العاده ای از خرید را  برای شما به ارمغان می آورد.

برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا وارد شوید ، با ورود به این صفحه  شما میتوانید به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنید و یا از طریق گوگل پلی یا مایکت اقدام به نصب کنید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید