بهترین آهنگ‌های احساسی برای زنگ موبایل

موسیقی یا بهتر است بگوییم آهنگ امروزه به یکی از ملزومات زندگی روزمره ما تبدیل شده است. ما در همه‌جا به‌نوعی با آهنگ‌ها هستیم. در منزل، محل کار، محل تحصیل، در ایستگاه اتوبوس و مترو، در قطار، اتوبوس و یا پشت چراغ قرمز و یا حتی در سفر و حتی زمانی که منتظر در مطب پزشک نشسته‌ایم. همه یک هندزفری و موبایل در جیب و کیف خود دارند و وقت خود را با موسیقی می‌گذرانند، به خصوص اگر قرار باشد وقت‌های مرده را سپری کنند که دران هیچ کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند. اگر به دنبال آهنگ زنگ موبایل جدید هستید در اینجا ما به شما یکی از سایت‌های اشتراک آهنگ یعنی آپ آهنگ را به شما قرار است معرفی کنیم. پس اگر جز افرادی هستید که به دنبال آهنگ مناسب برای زنگ گوشی خود هستید با ما تا انتها همراه باشید.

آهنگ زنگ موبایل جدید با آپ آهنگ

سایت آپ آهنگ، ازجمله سایت های محبوب در حوزه موسیقی است. یکی از قسمت‌هایی که شاید این سایت را نسبت به سایت‌های دیگر متمایز می‌کند، وجود قسمتی متشکل از بهترین گلچین ها است. در این قسمت مخاطبان می‌توانند گلچینی از بهترین آهنگ های مورد نظر خود را دانلود و یا گوش کنند. اگر به دنبال جدیدترین و احساسی ترین زنگ موبایل هستید، می‌توانید آپ‌آهنگ، بهترین آهنگ ها را که گردآوری شده اند، پیدا کنید. در این قسمت جدیدترین آهنگ‌ها به تفکیک زمان بارگذاری قرار گرفته است و شما می‌توانید آهنگ‌ها را دانلود کنید و به عنوان زنگ گوشی خود از آن استفاده کنید.

تأثیر آهنگ جدید بر روی مغز

ازنظر علمی اثبات‌شده است که موسیقی تأثیر قدرتمندی بر مغز دارد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که موسیقی می‌تواند در بسیاری از جنبه‌های مغز ازجمله کاهش درد، کاهش استرس، حافظه و آسیب‌های مغزی کمک کند. النا مانس در کتاب “قدرت موسیقی” می‌گوید: “دانشمندان دریافته‌اند که موسیقی قسمت‌های بیشتری از مغز را بیش از سایر عملکردهای انسان تحریک می‌کند.” بیایید برخی از راه‌های موسیقی را در بهبود و تحریک مغز انسان بررسی کنیم.

آهنگ جدید چطور در مغز تأثیر می‌گذارد

کاهش درد

من فکر می‌کنم موسیقی به‌خودی‌خود شفابخش است. این بیان انفجاری انسانیت است. این چیزی است که همه ما تحت تأثیر آن قرار گرفته‌ایم. مهم نیست از چه فرهنگی هستیم، همه موسیقی را دوست دارند. مطالعه‌ای در سال 2014 نشان داد که موسیقی برای بیماران فیبرومیالژیا مفید است. این مطالعه نشان داد که گوش دادن به موسیقی آرامش‌بخش به انتخاب بیمار “درد را کاهش می‌دهد و تحرک عملکرد را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.” محققان بر این باورند که موسیقی درد را کاهش می‌دهد زیرا گوش دادن به آن باعث ایجاد مواد مخدر می‌شود (مسکن‌های طبیعی درد بدن).

تسکین استرس

بسته به نوع موسیقی که گوش می‌دهید، موسیقی آرامش‌بخش می‌تواند با کاهش سطح، هورمونی که در پاسخ به استرس آزاد می‌شود، استرس را کاهش دهد. یک مطالعه در سال 2013 ارتباط بین موسیقی و کاهش استرس در بیماران اورژانس کودکان را نشان می‌دهد. “در آزمایش با 42 کودک 3 تا 11 ساله، محققان دانشگاه آلبرتا دریافتند که بیمارانی که هنگام قرار دادن دستگاه تزریق IV به موسیقی آرام‌بخش گوش می‌دهند، درد کمتری گزارش می‌کنند و برخی از آن‌ها ناراحتی قابل‌توجهی را نشان می‌دهند، در مقایسه با بیمارانی که موسیقی گوش نمی‌دهند، “طبق انجمن روانشناسی آمریکا.

حافظه

گوش دادن به موسیقی خاصی می‌تواند ذهن شما را در یک لحظه به عقب برگرداند. متخصص مغز و اعصاب، الیور ساکس، گفت: “موسیقی احساسات را برمی‌انگیزد و احساسات می‌توانند حافظه را به همراه داشته باشند. این احساس زندگی را برمی‌گرداند وقتی چیز دیگری نمی‌تواند. “

دیدگاه خود را بگذارید