بهترین فیلم های اکشن 2023 – دانلود از زمین مووی

سال 2023 یک سال فوق العاده برای سینما بوده است. ترسناک و انیمیشن در طول سال‌ها فیلم‌های واقعاً هیجان‌انگیزی را ارائه کرده‌اند، و این دو ژانر هستند که امسال بیشترین سروصدا را به همراه داشته‌اند. با این حال، شاید ژانری که بهترین فیلم ها را ارائه کرده، فیلم اکشن باشد. بسیاری از این فیلم ها، به صورت فیلم دوبله فارسی جدید در وبسایت زمین مووی با کیفیت بالا و به صورت روایگلت در دسترس است.

بهترین فیلم های اکشن 2023

تا کنون، مخاطبان از آثار جدید ایندیانا جونز، ماموریت: غیرممکن، و جان ویک لذت برده‌اند و در عین حال برخی از فیلم‌های اکشن اصلی را کشف کرده‌اند که می‌توانند فرنچایز خود را شروع کنند. سال 2023 تا پایان فاصله زیادی دارد. هنوز چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد، از Marvels گرفته تا Aquaman و Lost Kingdom تا Silent Night جان وو. اینها بهترین فیلم های اکشن سال 2023 تاکنون هستند.

15. هواپیما

کارگردان
ژان فرانسوا ریشه
بازیگران
جرارد باتلر، مایک کولتر، یوسون آن، دانیلا پیندا، پل بن ویکتور، رمی آدلکه
رتبه بندی
درجه بندی نشده
زمان اجرا
1 ساعت 47 دقیقه
ژانرها
اکشن، هیجان انگیز

Plane که در اوایل ژانویه اکران شد، سال خوبی را برای فیلم‌های اکشن آغاز کرد و ما نمی‌توانستیم فیلم بهتری برای این کار فکر کنیم. جرارد باتلر و مایک کولتر به ترتیب در نقش کاپیتان برودی تورنس و جنایتکار لوئیس گاسپار فوق العاده بودند. اکشن هیجان‌انگیز و البته در نقاطی جذاب است.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

فیلم های اکشن دهه 80 در سطح دیگری قرار دارند. توطئه ها مضحک و مزخرف هستند، اکشن بیش از حد است، و اجراها به سادگی عالی هستند، حتی اگر ممکن است دلخراش باشند. Planed’s 2023 همه اینها و موارد دیگر را ارائه کرد و باعث شد که حس یک حماسه اکشن معتبر دهه 80 را داشته باشد.

14. گرن توریسمو

کارگردان
نیل بلومکمپ
بازیگران
جیمون هونسو، اورلاندو بلوم، دیوید هاربر، دارن بارنت
ژانرها
اکشن، ماجراجویی، درام

Gran Turismo یک درام ورزشی بیوگرافی است که در قلب زیر یک بازی با اکتان بالا بزرگ می شود و راه را برای یک داستان فوق العاده واقعی باز می کند. این فیلم سه نفر را دنبال می کند – یک راننده ماشین مسابقه سابق، یک گیمر طبقه کارگر و یک مدیر ورزش موتوری – که یک کار خطرناک را بر عهده می گیرند و هر چیزی را که دارند روی برد شرط می بندند.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

gran turismo

در اینجا یک چیز نادر وجود دارد – یک اقتباس از بازی های ویدیویی که دقیقاً متوجه می شود که چه چیزی باعث شگفت انگیز شدن مطالب منبع آن می شود و همان را در صفحه بزرگ تکرار می کند. تعداد کمی از فیلم‌ها می‌توانند جلوه‌های بصری را به نمایش بگذارند و احساساتی را به تصویر بکشند که باعث می‌شود احساس کنید دقیقاً در کنار شخصیت‌ها هستید. چیزی که واقعاً محکم است، قوس گیمر به مسابقه نوجوانی است که حتی در خواب هم نمی دید که این اتفاق بیفتد، و همراه با آن صحنه های مسابقه سینمایی، Gran Turismo عدالت را برای عصری که در آن زندگی می کنیم، رعایت می کند.

13. پیمان گای ریچی

کارگردان
گای ریچی
بازیگران
جیک جیلنهال، الکساندر لودویگ، آنتونی استار، جانی لی میلر، دار سلیم، امیلی بیچم
زمان اجرا
2 ساعت و 3 دقیقه
ژانرها
اکشن، هیجان انگیز

گای ریچی یکی از بهترین کارگردانان زمان ماست. او همیشه بسیار عالی Snatch و Lo,ck، Stock و Two Smoking Barrels را تحویل داد. همه بدون اشاره به فیلم‌های درخشان شرلوک هلمز با بازی رابرت داونی جونیور. آخرین فیلم او نشان می‌دهد که ریچی تلاش می‌کند یک فیلم جنگی با The Covenant که یک کلاه سبز و مترجم افغانی او را در طول جنگ علیه طالبان دنبال می‌کند، بسازد.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

The Covenant یک فیلم جنگی جذاب است که با اجراهای هیجان انگیز جیک جیلنهال و دار سلیم لنگر می‌خورد. این اکشن هیجان انگیز، وحشیانه و استادانه توسط ریچی کارگردانی شده است. در نتیجه، The Covenant یکی از بزرگترین و بهترین سورپرایزهای سال است.

12. قاتل

طرفداران فیلم های جان ویک مطمئناً از فیلم The Killer لذت خواهند برد. The Killer دارای داستانی جذاب است که تا حدودی یادآور فیلم Taken و همچنین صحنه های اکشن باورنکردنی است. به راحتی، بهترین صحنه صحنه مبارزه طولانی در راهرو است که باید در بین بهترین سکانس های اکشن سال قرار گیرد.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

این اکشن به زیبایی فیلمبرداری شده و به خوبی ویرایش شده است، صحنه های مبارزه را روان می کند و به مخاطب اجازه می دهد تا شاهد هر تیراندازی، ضربات چاقو و مشت باشد. قاتل با بازی یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین ستاره‌های اکشن تمام دوران، جانگ هیوک، شایسته تماشاگران بیشتر و گسترده‌تری است.

11. سریع و خشن X

کارگردان
جاستین لین
بازیگران
وین دیزل، جان وست جونیور.
ژانرها
اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام، هیجان انگیز

اگر یک فیلم سریع و خشمگین یکی از فیلم‌های تیتر اول سال باشد، قطعاً می‌رود. تا در لیست بهترین فیلم های اکشن سال قرار بگیریم. Fast X هر چیزی را که در مورد فرنچایز Fast and Furious دوست داریم ارائه می دهد.

اکشن فوق‌العاده، مسابقات خیابانی، و البته (صدای وین دیزل را اینجا وارد کنید)، “خانواده”. با این حال، چیزی که Fast X را از بقیه فیلم‌های فرنچایز متمایز می‌کند، عملکرد خارق‌العاده جیسون موموآ است که بهترین شخصیت شرور این مجموعه را به وجود می‌آورد.

10. استخراج 2

کارگردان
سام هارگریو
بازیگران
کریس همسورث، اولگا کوریلنکو، گلشیفته فراهانی، دنیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی
ژانرها
اکشن، هیجان انگیز

Sam Hargraves Extraction یکی از بهترین فیلم‌های اکشن اورجینال نتفلیکس است و وقتی دنباله آن به سرعت سبز شد، نمی‌توانستیم صبر کنیم. حالا، سه سال بعد، با Extraction 2، ما ناامید نشدیم.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

extraction 2

البته، این اکشن خیره کننده است، با یک برداشت نزدیک به 30 دقیقه که تایلر راک کریس همسورث، ارتشی از زندانیان و نگهبانان را در شورش زندان، رگبار ماشین ها در یک تعقیب و گریز حماسی با ماشین، و در نهایت، یک هلیکوپتر را می بیند. در یک سکانس مبارزه هیجان انگیز در قطار، همه در یک برداشت. داستان به مراتب جالب‌تر از داستان اول است و این دنباله‌ها، اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های زیادی را به وجود می‌آورد که بی‌صبرانه منتظر دیدنشان هستیم.

9. اکولایزر 3

کارگردان
آنتوان فوکوا
بازیگران
دنزل واشنگتن، داکوتا فانینگ، دیوید دنمن، یوجنیو ماستراندرا، سونیا عمار
ژانرها
اکشن، جنایی، هیجان انگیز

به نظر می رسد سال 2023 سال یک فرنچایز باشد. بسیاری از سریال‌ها دنباله‌ها و ادامه‌هایی را دیده‌اند، و The Equalizer 3 اخیراً از آن پیروی کرده است. یک قسمت مهیج دوران بازنشستگی، یک قسمت مدیتیشن در مورد عدالت، این فیلم حول محور رابرت مک کال، مامور سابق سیا است که تلاش می کند زندگی آرامی در جنوب ایتالیا داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد دوستان جدیدی که او در آنجا پیدا کرده است، تحت طلسم جنایتکاران محلی قرار دارند، که فقط او را آزار می دهد.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

او مداخله نمی‌کند، اما وقتی فشار به سمت هل دادن می‌شود، با مافیا می‌جنگد، خشم او با دشمنان درگیر می‌شود، به گونه‌ای که هنر و علم نمی‌توانند آن را درک کنند. دنزل واشنگتن اجرای بی عیب و نقص خود را به ارمغان می آورد، و سکانس های اکشن به شدت غوطه ور و به خوبی طراحی شده اند. به طور کلی، این فیلم یک سرگرمی خالص پاپ کورن است و یک پایان عالی برای یک سه گانه عالی را نشان می دهد.

8. کرید III

کارگردان
مایکل بی جردن
بازیگران
تسا تامپسون، مایکل بی جردن، جاناتان میجرز، سلنیس لیوا
ژانرها
ورزشی، اکشن، درام

اولین کارگردانی مایکل بی جردن، Creed III، یکی از بهترین و زیباترین فیلم‌های سری Rocky/Creed است. این یک داستان شخصی با شخصیت ها و قوس های عمیقا قانع کننده را روایت می کند. شخصیت شرور فیلم ترسناک و غیرقابل پیش بینی است، اما شاید چیزی که باعث می شود کرید III بالاتر از بقیه بدرخشد، اکشن فیلم باشد.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

مایکل بی جردن همیشه عشق خود را به انیمه ابراز داشته است و برای اولین کارگردانی خود، این بازیگر و کارگردان بسیاری از چیزهایی را که در مورد این ژانر دوست داشت را وارد این فیلم بوکس کردند. صحنه‌های مبارزه بسیار سبک، سریع، و بیش از حد شبیه به انیمه هستند. ما صحنه‌های آهسته، بزرگنمایی روی چشمان شخصیت‌ها را می‌بینیم، و شاید بهترین لحظه زمانی است که آدونیس کرید مایکل بی جردن مشتی به شکمش می‌خورد و زمان کندتر می‌شود، زیرا دوربین با دیدن عرق آدونیس از روی بدنش می‌ریزد. بازگشت. این احشایی، بیش از حد، و به سادگی عالی است.

7. جامعه مودب

کارگردان
ندا منظور
بازیگران
پریا کانسارا، ریتو آریا، رنو بریندل، سرافینا به، الا بروکلری
رتبه بندی
PG-13
زمان اجرا
1 ساعت و 43 دقیقه
ژانرها
اکشن، کمدی

انجمن مودب بسیار سرگرم کننده است که در سال 2023 به یک موفقیت غافلگیرکننده تبدیل شد. این یک داستان جذاب است که حول محور یک رزمی کار و بدلکار میخواهد که فکر می کند نامزد و مادرشوهر خواهرش آنهایی نیستند که اجازه می دهند. .
چه چیزی آن را عالی می کند؟

انجمن مودبانه شباهت های زیادی بین چند فیلم ادگار رایت مانند اسکات پیلگریم و هات فاز از نظر تدوین سریع، طنز و سبک دارد. اکشن فوق‌العاده است، طراحی لباس خیره‌کننده است، و اجراها بی‌دردسر شیرین هستند.

6. سیسو

کارگردان
جلماری هلندر
بازیگران
جورما تومیلا، آکسل هنی، جک دولان، اونی تومیلا
رتبه بندی
آر
زمان اجرا
1 ساعت و 31 دقیقه
ژانرها
اکشن، جنگ

بیایید با آن روبرو شویم، هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که ببینیم نازی ها الاغ هایشان را به دستشان می دهند. در فرانچایز ایندیانا جونز رضایت‌بخش بود و در حرامزاده‌های بی‌عظم نیز رضایت‌بخش بود. اما هیچ جا به اندازه Sisu در سال 2023 با ارزش نبود. سیسو وحشی است. نازی‌ها به سمت آنها مین پرتاب می‌شوند، چاقو در جمجمه‌شان می‌چرخند، و حتی یکی از آنها به بمب بسته می‌شود و از هواپیما بیرون می‌افتد. این وحشیانه، قانع کننده، و همه جانبه عالی است. سیسو یک فیلم اکشن است که نباید از دست داد.

5. Guardians of the Galaxy Vol. 3

کارگردان
جیمز گان
بازیگران
کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پوم کلمنتیف، سیلوستر استالونه، ویل پولتر
ژانرها
ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، کمدی، علمی تخیلی

در حالی که برخی ممکن است فکر نکنند که یک فیلم ابرقهرمانی نباید به عنوان یک فیلم اکشن سنتی به حساب بیاید، سخت است استدلال کنیم که Guardians of the Galaxy Vol. 3 به دلیل نمادین بودن این اکشن در این لیست قرار ندارد. در فیلمی پر از دل، اکشن را نیز ارائه می دهد.

Guardians of the Galaxy Vol. 3

صحنه اکشن برجسته، مبارزه طولانی راهرو در پایگاه The High Evolutionary است. هر یک از اعضای نگهبانان کهکشان برای درخشش و به نمایش گذاشتن قدرت‌های چشمگیر خود که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه به یک عکس باشد. این بهترین «شات اکشن تیمی» در یک فیلم ابرقهرمانی از زمان فیلمبرداری تک گیر در فیلم انتقام جویان قهرمانان در حال نبرد در نیویورک است. ‌

4. ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

کارگردان
جیمز منگولد
بازیگران
هریسون فورد، مدز میکلسن، فیبی والر-بریج، بوید هالبروک، آنتونیو باندراس، توبی جونز، جان ریس دیویس
ژانرها
ماجراجویی، اکشن

Indiana Jones and the Dial of Destiny حس نوستالژیکی دارد، این درست است، اما به اندازه کافی مدرن است که به عنوان ورودی برای طرفداران جدید و خود زمان باشد. در این فیلم، هریسون فورد به عنوان ایندی محبوب برای آخرین ماموریت بازمی گردد – برای بازیابی یک شماره گیری قدرتمند و خارق العاده که به خوبی می تواند تاریخ را تغییر دهد. در کنار او دخترخوانده او ایستاده است و در مقابل او یورگن وولر، نازی سابق. در حالی که مدز میکلسن تجربه بسیار مورد نیاز و تطبیق پذیری خود را در فیلم به ارمغان می آورد، ستاره Fleabag، فیبی والر-بریج، تنها به تمام هیجان طنز انعطاف پذیر در مواجهه با یک معضل می افزاید.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

این پنجمین و آخرین قسمت از سری فیلم های ایندیانا جونز که هم در اکشن و هم در ماجراجویی به اوج می رسد، نشان می دهد که چگونه حتی نمادهای غبارآلود این ژانر با گذشت زمان بهتر می شوند. به طور کلی، فیلم سرگرم کننده است، و ما فکر می کنیم که ادای احترامی شاعرانه به سینما و نمادی است که خلق کرده است.

3. سیاه چال و اژدها: افتخار در میان دزدان

کارگردان
جان فرانسیس دیلی، جاناتان گلدشتاین
بازیگران
کریس پاین، میشل رودریگز، رژ ژان پیج، جاستیس اسمیت، سوفیا لیلیس، هیو گرانت
ژانرها
فانتزی، اکشن، ماجراجویی

فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves یکی از بهترین فیلم های سال است. انرژی بسیار شبیه به فیلم های دزدان دریایی کارائیب را ارائه می دهد و منجر به یک ماجراجویی خنده دار و غریب می شود.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

بازیگرانی مانند کریس پاین، میشل رودریگز، هیو گرانت، سوفیا لیلیس، جاستیس اسمیت و رژ-ژان پیج عالی بودند که همگی بازی‌های باورنکردنی با شیمی فوق‌العاده ارائه می‌دهند. علاوه بر این، اکشن فیلم هیجان‌انگیز بود و حتی یک لحظه انتقام‌جویان دارد که همه قهرمانان ما در یک فیلم طولانی هیجان‌انگیز با آنتاگونیست مبارزه می‌کنند.

2. Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول

کارگردان
کریستوفر مک کواری
بازیگران
ربکا فرگوسن، تام کروز، هیلی آتول، پوم کلمنتیف، نیکلاس هولت، سایمون پگ
ژانرها
اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز

هیچ پایانی برای این فرنچایز وجود ندارد، زیرا اتان هانت همیشه در حال افزایش ارتفاعات جدید از جنون و عظمت است. Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول مامور باتجربه و تیمش را دنبال می کند که در تلاش برای یافتن یک سلاح کشنده جدید هستند. طبق معمول، سرنوشت بشریت در خطر است و ملت دشمن قدرتمندی دارد که علیه آن توطئه می کند. کروز با آوردن سبک خاص خود، فیلم را با وارد شدن به شخصیتی که علیرغم کار مرگبارش اصرار دارد زندگی کند، رهبری می کند.
چه چیزی آن را عالی می کند؟

کارگردان کریستوفر مک کواری بار دیگر در نمایش مهارت خود در داستان گویی دقیق و القای صحنه هایی با اکشن مهیج پیروز شد. در حالی که هفتم

فیلم این مجموعه قبلاً جایگاه خود را در ارائه یکی از بزرگترین بدلکاری‌های تاریخ سینما تثبیت کرده است، مهم است که توجه داشته باشیم که روایت و جذابیت نیز خود را ارتقا می‌دهد و Dead Reckoning Part One را به بزرگترین فیلم پرفروش تابستانی تبدیل می‌کند.

1. جان ویک: قسمت 4

چه چیز دیگری جز جان ویک بی عیب و نقص: فصل 4 می تواند در صدر لیست باشد؟ صحنه های مبارزه مسحور کننده است. از تیراندازی خنده‌دار پله‌ها، جان در حال کشتن آدم‌های بد در حالی که در ترافیک می‌چرخد، یک مبارزه بداخلاق و البته یک سکانس کامل شاتگان نفس اژدها، که مانند یک بازی ویدیویی از بالا به پایین فیلم‌برداری شده است.

کیانو در بهترین حالت خود است، اما این بقیه بازیگران هستند که این دنباله را بالا می برند. دانی ین بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد، بیل اسکارسگارد ترسناک است، اما در نقش آنتاگونیست بسیار جذاب است، اسکات ادکینز خارق العاده بود، و ایان مک شین، لنس ردیک فقید، و لارنس فیشبورن، بار دیگر اجراهای برجسته ای ارائه می دهند. شکست دادن John Wick: Chapter 4 به عنوان بهترین فیلم اکشن سال بسیار طول می کشد.

دیدگاه خود را بگذارید