بهترین ویدئو ها را از کجا دانلود کنیم؟

رسانه‌ها انواع مختلفی دارند. عکس ، متن ، صدا از جمله ابتدایی ترین رسانه‌های دیجیتال بودند. با مرور زمان و با گسترده شدن تکنولوژی نوع دیگری از رسانه‌ها پا به عرصه وجود گذاشتند که ترکیبی از همه رسانه ها بود. ویدئو ها با ترکیب تصاویر و صدا در مدت زمان بسیار کم توانستند جای خود را میان تمام خانه ها و خانواده ها باز کنند. ویدئو ها سرگرم کننده بودند و با ویژگی‌های جادویی خود افراد زیادی را برای مدت طولانی به خود میخکوب می‌کردند. امروزه که دسترسی به اینترنت در همه جا رواج پیدا کرده است، تماشای ویدئو ها از هر زمانی آسان تر شده است.

اما در این جا قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین سایت های اشتراک ویدئو آشنا سازیم و ویژگی‌های آن را بر شماریم. زمین تی وی یکی از بهترین سایت‌ دانلود ویدئو و کلیپ است که به تازگی تاسیس شده است. این وبسایت با ویژگی‌های منحصر به فرد خود سبب شده است تا کاربران زیادی به آن تمایل نشان دهند و در زمان کمی توانست تعداد بازدیدکننده‌های خود را به صد هزار نفر در روز برساند. در این بخش می‌خواهیم تعدادی از این ویژگی‌ها را برای شما بیان کنیم . پس با ما همراه باشید.

یوتیوب را بدون فیلتر ببینید

شاید این مهم ترین ویژگی سایت زمین تی وی باشد. تعداد زیادی از بهترین ویدئوهایی که در یوتیوب منتشر می‌شود. در واقع شما می‌توانید جدیدترین و پربازدیدترین ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب را در این سایت بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار اضافی تماشا کرده و لذت ببرید.

تماشای کلیپ در دسته بندی‌های مختلف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود یک سایت از سایت‌های هم ردیف خود متمایز شود، طراحی ساده آن است. تجربه کاربری ساده سبب می‌شود که افراد در اولین حضور خود در وبسایت به سادگی بتوانند محتوای مورد نظرشان را پیدا کنند. این همان ویژگی مهمی است که توانسته زمین تی وی را به نسبت سایر وبسایت های اشتراک ویدئو متمایز نماید.از جمله ویدئوهای مستند ، سیاست ، سلامتی و پزشکی و …

بخش مخصوص به آهنگ و موزیک ویدئو

طرفداران آهنگ و موزیک ویدئو حتما از این خبر خوشحال خواهند شد اگر بدانند زمین تی وی یک بخش اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته است. شما در این بخش به جدیدترین موزیک ویدئوها و دانلود آهنگ ها از خواننده های جدید ایرانی دسترسی دارید. همچنین بخشی برای آهنگ های قدیمی هم در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین امکان دانلود همه ویدئوها و موزیک ویدئو ها در این وبسایت وجود دارد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

دیدگاه خود را بگذارید