تور بلغارستان لحظه آخر ویژه تابستان 1401

می خواهید تابستان خود را در کشوری اروپایی و سرسبز بگذرانید؟ می خواهید تابستان خود را در سواحل کم نظیر در کنار طبیعتی بکر و جذاب بگذرانید؟ پس قطعا یکی از گزینه های پیش روی شما تور بلغارستان لحظه آخر است. سواحل فوق العاده، جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبا، معماری باستانی شگفت انگیز همگی تنها بخشی از زیبایی های کشوری است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است.

تور بلغارستان لحظه آخر ویژه تابستان 1401

چرا تور بلغارستان لحظه آخر

وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور بلغارستان، امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف آژانس های برتر مسافرتی را خدمت کاربران همیشه همراه خود فراهم کرده است تا شما گردشگران عزیز بتوانید مناسب ترین تور را برای خود تهیه نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی با تماس با آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور بلغارستان، بهترین تور را برای خودتان و خنواده عزیزتان رزرو نمایید و از رقم سفری خاطره انگیز لذت ببرید.

خدمات تور بلغارستان لحظه آخر چیست؟

آژانس های مسافرتی همکار لحظه آخر خدمات مختلفی را بر روی تورهای بلغارستان خود ارائه می دهند که این خدمات را می توانیم به قبل و بعد از سفر تقسیم کنیم. از جمله خدمات قبل از سفر می توانیم به ماشوره و راهنمایی این عزیزان خدمت شما گردشگران عزیز اشاره کنیم که در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تماس با آن ها تور مناسب خود را رزرو نمایید. اما در مورد خدمات بعد از انتخاب تور باید بگوییم که خدمات مختلفی را این آژانس ها ارائه می دهند که از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رزرو هتل به همراه وعده غذایی
  • بلیط رفت و برگشت
  • محل اقامت مناسب
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر
  • بیمه مسافرتی

خدمات تور بلغارستان لحظه آخر

راه های سفر به بلغارستان

اگر تصیم قطعی خود را مبنی بر سفر به بلغارستان گرفته اید، بهتر است بدانید که راه های مختلفی وجود دارد تا بتوانید خود را از کشور عزیزمان به این کشور اروپایی برسانید. اولین راه که راحت ترین راه نیز هست، راه هوایی است که با هواپیما انجام می گیرد و بیشترین تور وارنا بلغارستان نیز به همین صورت برگزار می‌شوند. اما اگر بخواهید تور بلغارستان را با قیمتی پایینتر تهیه کنید، می توانید تور زمینی این کشور را با هزینه پایین تری تهیه نمایید. اما در نظر داشته باشید که این نوع سفر با چالش های بسیاری همراه است. چرا که برای این کار ابتدا باید به کشور ترکیه سفر کنید و سپس از آن جا به سمت بلغارستان حرکت کنید.

راه های سفر به بلغارستان

آیا سفر به بلغارستان ویزا می‌خواهد؟

تا به این لحظه که این مقاله نوشته می شود، هیچگونه توافقی میان مسئولان ایران و بلغارستان مبنی بر برداشته شدن ویزای بین دو کشور وجود نداشته است و آن دسته از گردشگران ایرانی که قصد سفر به بلغارستان را داشته باشند، باید ویزای این کشور را دریافت کنند. البته جای هیچ نگرانی نیست چرا که شما عزیزان می توانید مدارک مورد نیاز خود را به آژانس مسافرتی مد نظر خود داده تا آن ها باقی کارها را برایتان انجام دهند.

دیدگاه خود را بگذارید