حداقل هزینه برای سفر به دبی چقدره!؟

دبی یکی از مقاصد مهم و جذاب گردشگری در دنیاست که می توان با خرید بلیط هواپیما دبی به آن سفر کرد. هر ساله تعداد زیادی از مسافران به دلایل مختلفی همچون سفر های تفریحی، کاری و سرمایه گذاری به دبی سفر می کنند. مهمترین نکته ای در سفر به دبی حائز اهمیت است، «هزینه های سفر به دبی» می باشد.

قرار است بخشی از مهمترین هزینه های سفر به دبی و نحوه کاهش هزینه ها را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر قصد سفرهای اقتصادی را دارید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

هزینه خرید بلیط هواپیما دبی

یکی از مهمترین اقدامات در سفر به هر منطقه، خرید بلیط هواپیما می باشد. امروزه با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری می توانید به راحتی و در عرض چند لحظه کوتاه بلیط خود را رزرو کنید. در حال حاضر سایت های زیادی در زمینه خرید بلیط هواپیما دبی فعالیت می کنند که با توجه به نیاز خود می توانید به یکی از آنها مراجعه کنید.

نکته ای که باید در این مرحله به آن توجه کنید، این است که از کدام سایت بلیط دبی ارزان را خریداری کنید. سایتی که انتخاب می کنید باید مطمئن، سریع و قابل اعتماد بوده و از تیم پشتیبانی شبانه روزی برخوردار باشد. با خرید بلیط چارتر دبی می توانید مقدار قابل توجهی از هزینه های سفر به دبی را کاهش دهید. همچنین بلیط لحظه آخری دبی می تواند گزینه خوبی برای سفرهای ارزان قیمت باشد. بشرطی که در زمان درست برای رزرو بلیط دبی اقدام کنید.

هزینه دریافت ویزای امارات متحده عربی

برای سفر به دبی نیاز به دریافت ویزا دارید. تنها راه دریافت ویزا مراجعه به آژانس های مسافرتی می باشد. هزینه های دریافت ویزای دبی، بسته به آژانس مسافرتی کمی متفاوت است. انواع ویزای دبی عبارتند از:

ویزای عادی 14 روزه، ویزای عادی 1 ماهه، ویزای فوری 1 ماهه، ویزا عادی سه ماهه، ویزای مولتی سه ماهه.

برای دریافت ویزای دبی نیازی به رزرو هتل نیست، اما یک چک ضمانت از شما درخواست می شود. معمولا قوانین سفارت دبی در زمانهای مختلف تغییر می کند، بنابراین حتما پیش از اقدام برای دریافت ویزا از قوانین جدید، مطلع شوید.

هزینه عوارض خروج از کشور

برای هر سفر خارجی باید عوارض خروج از کشور پرداخت کنید. این مبلغ برای هر بار سفر متفاوت است. مسافر عادی برای بار اول 2.640.000 ریال، برای بار دوم 3.960.000 ریال و برای بار سوم   5.280.000 ریال برای تمامی مرزها (زمینی، هوایی و دریایی) می باشد. می توانید این هزینه را به صورت اینترنتی نیز پرداخت کنید.

هزینه رزرو هتل دبی

در شهر دبی هتل های زیادی وجود دارد که پتانسیل پذیرش مسافران را با هر بودجه ای دارند. گزینه های اقامتی متنوعی در دبی می باشد که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید بهترین هتل را انتخاب و رزرو کنید. اگر قصد رزرو هتل ارزان دبی را دارید، بهتر است که قید هتل های 5 ستاره را بزنید و به فکر رزرو یک هتل 3 ستاره یا هتل آپارتمان باشید. معمولا قیمت رزرو هتل آپارتمانها از شبی 40 درهم امارات شروع می شود.

هزینه‌ غذا در دبی

از آنجایی که دبی یک شهر توریستی پرطرفدار در جهان است انواع رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها را در دبی می بینید که با ارائه غذاهای عربی و بین المللی با قیمت های متنوع ارائه می دهند. معمولا برای یک پرس غذا در رستوران ارزان قیمت دبی باید در حدود 20 درهم امارات پرداخت کنید.

هزینه تفریح و گردشگری در دبی

شاید بسیار شنیده باشید که بیشترین بخش هزینه سفر به دبی بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، متعلق به بلیط ورودی بازدید از اماکن تفریحی می باشد. دبی شهر جاذبه های گردشگری و تفریحات شگفت انگیز است که برخی از معروفترین آنها شامل: پارک های آبی مدرن، آکواریوم دبی، بازدید از برج خلیفه، کویر گردی، سافاری، جت اسکی، فلای بورد و هلی کوپتر سواری بازدید از گاردن گلو و موارد دیگر که برای بازدید از هر کدام اینها باید هزینه پرداخت کنید.

رزرو بلیط دبی از بهترین سایت ها

اگر قصد سفر به دبی را دارید باید به سایت های مجاز فروش بلیت دبی مراجعه کنید و بهترین گزینه را رزرو نمایید. امروزه سایت هایی مانند علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفر مارکت و فلایتیو از جمله معتبرترین وب سایت هایی هستند که خدمات گردشگری را در کوتاهترین زمان ارائه می دهند.

چگونه ارزان ترین بلیط هواپیما دبی را بخریم؟

برای این که بتوانید به راحتی هزینه های سفر خود را مدیریت کنید، باید به سایتی مراجعه کنید که قیمت های منصفانه ای را برای خدمات سفر به شما پیشنهاد بدهد. وب سایت تیک بان به عنوان معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما با استفاده از خدمات نوین و همکاری با ایرلاین های داخلی و خارجی معتبر می تواند بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهد. برای استعلام قیمت رزرو بلیط دبی به www.tikban.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بگذارید