دانلود جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی

دانلود انیمیشن

درست است که انیمیشن ها در دنیای خیالی اتفاق می افتند اما ویژگی هایی که دارند و همین خیالی بودن دنیایشان باعث می شوند تا شاهد رنگارنگی، مهربانی و کارهای خارق العاده ای شویم که تاثیر بسزایی در رشد و بالندگی کودکان داشته باشند، دنیای کارتون به بزرگترها نیز آموزند که نامحدودی وجود ندارد و ذهن انسان را بازتر می کنند. کارتون ها به کودکان چیزهایی می آموزند که در دنیای واقعی شان تجربه نکرده اند و باعث می گردد تا کودک برای یادگیری کاملا مهیا شود و حتی به آنها چیزهای با ارزشی مانند احترام به بزرگترها، شجاعت، وفاداری، نحوه صحبت کردن و صداقت را یاد بدهند. اگر مایل به دانلود انیمیشن هستید تا انتها با ما باشید.

معرفی انیمیشن های جدید با دوبله فارسی

1- این چیزها کوچک اند، چارلی براون

کارتون کوتاه این چیزها کوچک اند، چارلی براون (It’s the Small Things, Charlie Brown) یک انیمیشن خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی ریموند اس. پرسی انیماتور، فیلمنامه نویس، تهیه کننده، هنرمند استوری بورد و صداپیشه آمریکایی است که قسمت‌های زیادی از سیمپسون‌ها را کارگردانی کرده است. نویسندگان فیلمنامه انیمیشن اسنوپی تقدیم میکند: این چیزها کوچک هستند چارلی براون را برایِن شولتس، جاش سالتزمن و کریگ شولتس تشکیل میدهند. در این انیمیشن کوتاه هنرمندانی چون کیلب بلاوانس، ویل بانیجا، چارلی بویل، هالی گورسکی، هتی کراگتن، ایزابلا لئونگ، تری مکگورین، مایا میسالیویچ، متیو موچی، ماریا نش، ناتاشا ناتان، تایلر جیمز ناتان، لکسی پری و دیگر هنرمندان خردسال به صداپیشگی بجای کاراکترهای این فیلم پرداخته اند. این انیمیشن اولین بار در 15 آوریل 2022 در کانادا اکران شد. کمپانی WildBrain و استودیو WildBrain و سرویس استریم اپل تی وی پلاس تهیه کنندگان این فیلم میباشند.

2- آینبو: روح آمازون

کارتون سینمایی آینبو: روح آمازون (AINBO: Spirit of the Amazon) فیلمی انیمیشنی، کمدی و ماجراجویی محصول مشترک کشورهای پرو و هلند به کارگردانی ریچارد کلاوس و جوزی زلادا است که در سال ۲۰۲۱ اکران شد؛ در این انیمیشن که با اقتباس از انیمیشن های فروزن Frozen و موانا Moana 2016 ساخته شده است، هنرمندانی همچون برناردو دا پائولا، تام هافمن، الخاندرا گولاس، دینو آندراده، جو هرناندز، ینی آلوارز، لولا راعی، رنه موخیکا، سوسانا بالستروس، نیومی سرانو، جراردو پرات و ریکو سولا به جای کاراکترهای اصلی این فیلم به صداپیشگی در نسخه اصلی پرداخته اند؛ دختری به نام Ainbo که در اعماق جنگل آمازون متولد و بزرگ شده است یک روز متوجه می شود که سرزمین مادری اش در معرض تهدید است و می فهمد که غیر از مردم سرزمینش انسان های دیگری نیز در جهان وجود دارند؛ به همین منظور او مصمم می شود که قبل از اینکه دیر شود سرزمین خود و مردمش را نجات دهد؛ این فیلم توسط کمپانی Cinema Management Group و Tunche Films تهیه شده است.

دانلود انیمیشن آینبو روح آمازون

3- میمون شاه

کارتون میمون شاه (The Monkey King 3D: Uproar in Heaven) با عنوان اصلی (Da nao tian gong 3D) انیمیشنی اکشن، ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی مشترک ژیهونگ چن و دا سو محصول کشور چین است که در سال 2012 میلادی توسط کمپانی Shanghai Animation Film Studio تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن میمون شاه را نیز ژیهونگ چن و دا سو براساس انیمیشنی به نام Havoc in Heaven محصول سال 1963 میلادی، به رشته تحریر درآورده‌‌‌اند؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون لی یانگ، دائومینگ چن، کایگه چن، پیسی چن، شیائوگانگ فنگ، جیونگ هی، جی هو، شیائوکینگ لیو به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌ اند؛ همچنین این انیمه نخستین بار در تاریخ 11 ژانویه سال 2012 میلادی در کشور چین به نمایش درآمد؛ انیمیشن میمون شاه پس از پخش نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و اغلب آن‌ها داستان، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین نحوه کارگردانی آن را تحسین کردند؛ این انیمیشن نسخه کاملا بازسازی شده فیلم اصلی میمون شاه محصول سال 1961 میلادی محسوب می‌ شود.

4- آنه فرانک کجاست

کارتون سینمایی آنه فرانک کجاست (Where Is Anne Frank) یک انیمیشن درام، خانوادگی، تاریخی و جنگی به کارگردانی آری فولمن محصول کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، فرانسه و هلند است که در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی‌ AJH Films و Bridgit Folman Film Gang و Doghouse Films تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن آنه فرانک کجاست نیز توسط آری فولمن براساس دفترچه خاطرات روزانه‌ آنه فرانک، به رشته تحریر درآمده و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون روبی استوکس، امیلی کری، مایکل مالونی، سباستین کرافت، اسکای بنت، آری فولمن، نل بارلو، رالف پروسر به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌ اند این انیمیشن که با بودجه 17.5 میلیون یورو ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 9 جولای سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد سپس در 18 مارس سال 2022 توسط Altitude Film Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ انیمیشن آنه فرانک کجاست پس از حضور در جشنواره‌های بین‌ المللی متعدد موفق شد نامزد دریافت 3 جایزه برای بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم انیمیشن بلند اروپایی و بهترین فیلم سینمایی به کارگردانی آری فولمن شود. این انیمیشن جدید را با دوبله فارسی دریافت کنید.

دیدگاه خود را بگذارید