دانلود سریال زخم کاری با بهترین کیفیت قسمت 1و 3

سریال زخم کاری منتشر شد  به کارگردانی محمد حسین مهدویان و با بازی عالی جواد عزتی و رعنا آزادی ور و هانیه توسلی سیاوش طهمورث .
زخم کاری در اولین های سریال نمایش خانگی قرار خواهد گرفت  سریال زخم کاری در 14 خرداد روز جمعه 1400 ساغت 8 صبح اولین قسمت منتشر شد .منبع سریال زخم کاری مهدویان از رمان بیست زخم کاری محمد حسینی زاده بوده است .
محمد حسینی زاده یکی از مهمترین مترجمان زبان ألمانی در ایران می باشد .برای تماشای سریال زخم کاری می توانید با کلیک کردن بر روی سایت هرقسمت آن را به صورت قانونی و با برداخت هزینه مصرف نیم بها دانلود و تماشا کنید .
لینک دانلود  و تماشای تمامی قسمت های سریال  زخم کاری اینجا کلیک کنید .

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم محصول سال 1400 1399  می باشد که به صورت خصوصی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود .
قسمت اول این سریال در 14 اسفند 1399پخش شده است .سریال می خواهم زنده بمانم در قسنت 15 خود با مشکل مواجه شد و جلوی انتشار این فیلم توسط نیروی انتظامی گرفته شد و  پخش آن به 13 خردادموکول شد .
ژانر سریال می خواهم زنده بمانم  درام و عاشقانه  و اجتماعی می باشد که به نویسندگی (پویا سعیدی و پوریا کاکاوند صورت گرفته است .
کارگردان فیلم شهرام شاه حسینی  و آهنگ پایانی سریال توسط بهترین خواننده و مطرح ترین خواننده همایون شجریان  صورت گرفته و آهنگساز مجموعه  مسعود سخاوت دوست و فیلم برداری توسط محمد عزت خواه می باشد
کشور سازنده این سریال ایران و زبان اصلی آن فارسی می باشد.
تهیه کننده مجموعه  محمد شایسته و مکان تولید تهران می باشد .
بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم : حامد بهداد، پدرام شریفی ، مهران احمدی ، آناهیتا درگاهی، افسانه چهره آزاد ، عزت الله مهر آوران ، سحر دولتشاهی ، علی شادمان ، بابک کریمی ، ناهید مسلمی  فرید سجاد حسینی ، مهدی حسینی نیا ، بهرام ابراهیمی ، بهاره کیان افشار ، مائده طهماسبی ، امیر نوروزی ، مهدی صباغی ، محمد رضا مالکی ، رویا جاوید نیا ، نفیسه زارع

راحتترین روش دانلود فیلم از گوگل توسط سایت فیلم و سریال

بدون دغدغه و با یک کلیک به راحتی میتوانید به جدید ترین فیلم ها دسترسی پیدا کنید .

اگر جزو افرادی هستید  از سرگرمی های دلخواه و روزانتان مشاهده فیلم و سریال می باشد با خیال راحت یک  چرخی  در سایت ما بزنید تا با بهترین ها و به روز ترین فیلم ها آشنا شوید با خیال راحت فیلم خود را تماشا کنید چون کمترین هزینه را پرداخت کرده اید .

سایت فیلم و سریال جزو قدیمی ترین و برترین سایت های فیلم و سریال می باشد که مخاطبین زیادی تا به حال از آن دانلود فیلم خود را انجام داده اند .جدید ترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله و زیر نویس دار را در اینجا تماشا کنید.

منبع :

https://www.film2serial.ir/

دیدگاه خود را بگذارید