زندگی نامه علی یاسینی

علی یاسینی خواننده ایرانی، متولد ۱۴ آذر سال ۱۳۷۵ در تهران می‌باشد .آنچه که در زندگی نامه ی علی یاسینی به ثبت رسیده است گویای این است که، وی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد. این خواننده خوش صدا با گیتار موسیقی را شروع کرد و حالا به عنوان آهنگساز و ترانه سرا بسیار پرطرفدار می باشد.

 شروع موسیقی

 با مشاهده زندگینامه علی یاسینی می بینیم که در یک خانواده چهار نفره با یک خواهر بزرگ شده است و فعالیتش را از سال ۱۳۸۷ وقتی که ۱۲ سال داشت شروع کرد. بعد از گذشت مدتی درگیر ترانه‌سرایی شد و در نهایت در سال ۹۴ در ۱۸ سالگی اولین آهنگش به نام افسردگی ساخت ، که مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفت.

 شروع شهرت

 طبق اطلاعاتی که در زندگی نامه ی علی یاسینی به ثبت رسیده است،  وی بعد از قطعه ی افسردگی سال ۹۵ دومین آهنگ خود را به نام تلخ منتشر کرد و این باعث شد که صدایش شناخته شده تر شود و بعد از انتشار قطعه نترس شهرتش فراگیر شد. او هم اکنون با موسسه فرهنگی و هنری آراد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

 اولین کنسرت

 با نگرش به زندگی نامه علی یاسینی به این موضوع پی می بریم که، در ۲۱ اسفند سال ۹۷ در حالی که ۲۲ سال سن داشت و جوانترین خواننده پاپ بود، موفق شد نخستین بار در تالار وزارت کشور روی صحنه برود و در این کنسرت منتخبی از قطعات محبوب خود را اجرا کند. و به صورت جدی از سال ۹۸ در اقلب شهرهای ایران کنسرت های متعددی را برگزار می‌کرد .

یاسینی طرفدار بارسلونا در خارج و پرسپولیس در ایران می باشد . از معدود خوانندگانی میباشد که تا الان تمام آهنگ هایش را خودش نوشته است.

 شعر و آهنگسازی

 آهنگسازی و شعر، آهنگ من رو اصلا ندید، برای رضا گلزار، آهنگسازی و شعر برای آهنگ  یه چیزی میگه برای یاسین ترکی ،از جمله کارهای وی می باشد.

 وضعیت تاهل

 علی یاسینی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

 خواننده خوش صدا توانایی نواختن سازهای مثل، گیتار، پیانو، سه تار و کیبورد را دارد و ۱۹۳ سانتیمتر قد ۸۵ کیلوگرم وزن دارد.

برخی از آثار علی یاسینی:

خنده‌هامو دوست داشت – نگاه – بارون – نرو – یه وقتایی – افسردگی – میخندم – کجایی – تلخ – تهران – مثل برف – یه ثانیه – بی تعبیر – تو دیوونه بودی – بعد تو – راه بیا – اگه به من بود – نترس – این روزا – انگار نه انگار – ازم دور شین – راجبش نگید – وای وای (شهاب مظفری و علی یاسینی) – جنگ – به چی زل میزنی – ما با هم خاطره داریم

دیدگاه خود را بگذارید