پرستار بیمار در منزل

بدون شک تمام خانواده­هایی که عضو بیماری در میان خود دارند، علاقه­مند به این موضوع هستند که مراقبت از بیمار توسط خودشان انجام بگیرد. اما امروزه و با افزایش مشکلات و دغدغه ­های زندگی، ممکن است این امر میسر نباشد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از پرستار بیمار در منزل می­باشد. بر اساس آخرین تحقیقات، پرستاری از بیمار در محیط خانه از بروز نگرانی و استرس برای بیمار جلوگیری به عمل می­آورد. لذا دوره­ی درمان برای بیمارانی که از خدمات پرستار بیمار در منزل بهره می­برند، کوتاه­تر است. حضور در منزل و کنار اعضای خانواده، روحیه­ی بیمار و انگیزه­ ی او برای بهبودی را به شدت افزایش می­دهد.

استخدام پرستار بیمار در منزل علاوه بر مزایای بستری بیمار در منزل و بهبودی او، آرامش خاطر خانواده­ی بیمار را نیز به همراه خواهد داشت. بسیاری از خانواده­ها که خود وظیفه­ی پرستاری از بیمارشان را برعهده می­گیرند، از پس انجام پرستاری برنخواهند آمد. انجام پرستاری از بیمار در منزل نیازمند تخصص و صرف زمان است.

علاوه بر این، در صورتی که بیماری فرد موجب اختلال در امور نگهداری از کودک شود، با انجام هماهنگی­­ های مورد نیاز، امکان انجام خدمات مراقبت از کودک از سوی مجموعه­ی خدماتی مورد نظر، فراهم خواهد شد.

پرستار بیمار در منزل با توجه به نیاز بیمار و خانواده­ی او، توانایی انجام خدمات به صورت ساعتی و شبانه­روزی را دارد. برخی از خانواده­ها ممکن است ساعاتی از شبانه­روز را به پرستاری از بیمار خود اختصاص دهند. در این صورت می­توانند از خدمات ساعتی پرستار بیمار در منزل بهره گیرند. پرستار در این زمان خدمات تخصصی را به بیمار ارائه خواهد داد که معمولا افراد عادی در انجام آن­ها عاجزند. علاوه بر این، اگر حال بیمار به هر دلیلی بد شود یا علائم بیماری فرد بیمار عود کند، پرستار در صورت لزوم می­تواند از مجموعه­ی هوم کا، انجام خدمات پزشک در منزل را درخواست دهند.

پرستاران متخصص مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا تحصیل کرده­ی رشته­ی پرستاری هستند. به همین علت با تمام خدمات تخصصی پرستار در منزل آشنا بوده و با ارائه­ی خدمات پیشرفته­ی پرستار بیمار در منزل، بهبودی بیمار را تضمین می­کنند.

 

وظایف پرستار بیمار در منزل

کارها و وظایفی که پرستار ملزم به انجام آن­ها می­باشد، با توجه به بیماری فرد مریض و شرایط سلامتی و سن او، متفاوت است. در حالت کلی برخی از خدمات مانند انجام تزریقات در منزل، پانسمان در منزل و نمونه­گیری در منزل برای تمام بیماران مشترک است. اما در بخش اقدامات تخصصی، خدمات پرستار بیمار در منزل برای هر فرد و با توجه به بیماری فرد متفاوت می­باشند. پرستاری که وظیفه­ی پرستاری از بیمار را بر عهده می­گیرد، می­باست تمام مهارت­ها و تخصص­های مورد نیاز را داشته باشد. پرستار بیمار در منزل نقش بسیار مهمی در روند بهبودی بیمار دارد و در صورت نداشتن تخصص، از عهده­ی کارها بر نخواهد آمد و ممکن است عوارض منفی زیادی برای فرد بیمار ایجاد کند. به همین علت خانواده­ها می­بایست در استخدام پرستار بیمار در منزل از تخصص و تجربه­ی پرستار، اطمینان حاصل کنند. پرستار بیمار همچنین در صورت نیاز می­تواند به بخشی از امور مراقبت از کودک نیز بپردازد.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا، پرستاران خود را پس از مصاحبه­ی تخصصی و بررسی پرونده­ی پزشکی استخدام می­کند. لذا با تکیه بر این مجموعه و پرستاران با سابقه­ی آن، بهترین و با کیفیت­ترین خدمات پرستار بیمار در منزل را در اختیار بیمار خود قرار خواهی داد.

 

وظایف تخصصی پرستار بیمار در منزل

وظایف تخصصی پرستار بیمار در منزل با توجه به بیماری فرد و شرایط وی متفاوت می­باشند. اما در حالت کلی در موارد زیر نیاز به خدمات تخصصی می­باشد:

  • پرستاری از بیماران ترخیص شده از اتاق عمل و بستری شده در منزل
  • پرستاری از بیماران اعصاب و روان در منزل
  • انجام کارهای تخصصی مانند لاواژ معده در منزل، همودیالیز در منزل و ونیلاتور در منزل
  • پرستاری از بیماران سرطانی تحت شیمی درمانی در منزل

موارد مذکور بخشی از خدمات تخصصی پرستار بیمار در منزل می­باشد که پرستار توانایی انجام آن­ها را دارد و بیماران به راحتی این خدمات را در منزل دریافت می­کنند. وظایف تخصصی که برعهده­ی پرستار بیمار در منزل می­باشند، بر اساس نوع بیماری و شرایط سلامتی بیمار انجام می­شوند. بهبود بیمار در گرو انجام این خدمات می­باشد که فقط پرستار از عهده­ی انجام درست آن­ها برمی­آید. در هر مرحله از بیماری امکان حضور پزشک در منزل که یکی دیگر از خدمات مجموعه­ی درمانی و پرستاری هوم کا می­باشد، وجود دارد. پرستار با مشورت گرفتن از پزشک عمومی یا متخصص، انجام خدمات پرستار بیمار در منزل را تا بهبودی کامل بیمار ادامه خواهد داد.

مجموعه­ ی هوم کا با بهره ­گیری از تیم پزشکی و پرستاری قوی، توانایی انجام تمام خدمات درمانی مورد نیاز بیمار تا بهبودی کامل و رفع بیماری را دارد. لذا تمام خانواده ­ها با کمک پرستاران هوم کا و بهره گرفتن بیمار از خدمات پرستار بیمار در منزل شاهد بهبودی روزافزون بیمار خود خواهند بود.

 

اهمیت پرستار بیمار در منزل

اهمیت بهره ­گیری از خدمات پرستار بیمار در منزل در ابعاد مختلفی قابل بررسی است. شاید یکی از مهمترین آن­ها حضور بیمار در منزل خود می­باشد. بیمارانی که به دلایل مختلف و با درخواست خودشان در منزل بستری می­شوند، روند بهبودی را سریع­تر از بیماران بستری شده در بیمارستان­ها طی می­کنند. خدمات پرستار بیمار در منزل برای تعداد معدودی از افراد و معمولا یک فرد انجام می­شود. به همین دلیل پرستار وقت بیشتری برای بیمار در اختیار خواهد داشت و خدمات پرستاری را با کیفیت و دقت بالاتری انجام می­دهد. از سوی دیگر فرد بیمار با حضور در منزل و استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل خود، روحیه و آرامش بیشتری خواهد داشت که این موضوع در بهبودی بیمار نقش کلیدی دارد.

همچنین بسیاری از بیماران به دلایل مشخص، توانایی رفت و آمد به مطب یا بیمارستان را ندارند. به همین جهت استفاده از پرستار بیمار در منزل برای این دسته از افراد بسیار منطقی و راه­گشا می­باشد.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا با کمک تیم پرستاری با کیفیت خود، تمام خدمات پرستار بیمار در منزل را پشتیبانی می­کند. این مجموعه با سابقه­ی درخشان روند بهبودی بیمار شما را با سرعت پیش خواهد برد و در این امر پیشرفته­ترین خدمات پرستار بیمار در منزل را به بیماران و خانواده­ی آن­ها ارائه خواهد کرد.

هزینه پرستار بیمار در منزل

هزینه­ی استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل برای خیلی از افراد تعیین کننده­ی استفاده یا عدم استفده از خدمات است. لذا هزینه­ی پرداختی می­بایست معقول باشد تا اقشار مختلف مردم در صورت نیاز توانایی استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل را داشته باشند. موارد بسیاری در تعیین قیمت پرستار بیمار در منزل نقش دارند که برای مثال می­توان به نوع بیماری فرد بیمار، میزان و تعداد خدمات ارائه شده به بیمار، انتظارات فرد بیمار و خانواده­ی وی از پرستار بیمار در منزل و مدت زمان حضور پرستار بر بالین بیمار برای انجام خدمات اشاره نمود.

ممکن است فرد بیمار برای بهبود هرچه سریعتر نیازمند استفاده از دستگاه­های خاصی باشد که این موضوع نیز می­تواند یکی از عوامل تعیین کننده­ی هزینه­ی پرستار بیمار در منزل باشد. اگر نیاز شود که پرستار بیمار به علت بیماری مادر خانواده و عدم حضور فرد دیگر امورات مربوط به نگهداری از کودک را انجام دهد، در دستمزد ایشان تاثیر خواهد داشت.

مجموعه هوم کا با فعالیت در بخش­های متفاوت درمانی و پرستاری، مجهزترین و پیشرفته­ترین تجهیزات را در اختیار خانواده­ها و پرستار قرار می­دهد تا فرآیند انجام خدمات پرستار بیمار در منزل و در نتیجه­ی آن بهبود بیماری به بهترین شکل ممکن ارائه شود. بدون شک تخصص و توانایی بالای کارشناسان و پرستاران مجموعه­ی هوم کا، رضایت مشتریان را جلب خواهد کرد.

 

دسترسی به پرستار بیمار در منزل

مجموعه ­های خدمات درمانی و پرستاری زیادی در تهران و شهرستان­ها در حال فعالیت و خدمت­رسانی می­باشند. با مراجعه به این مجموعه­ ها، خدمات پرستار بیمار در منزل قابل دریافت می­باشد. ام در این بخش نکته­ی حائز اهمیت این است که تعدد مراکز خدمات پرستاری موجب افزایش مجموعه­ های غیر تخصصی در این امر شده است. به همین علت خانواده­ها برای دریافت خدمات با­کیفیت پرستار بیمار در منزل، می­بایست مجموعه­ی قابل اعتماد و متخصص را انتخاب کنند تا شاهد روند بهبودی بیمار خود باشند.

مجموعه­ ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا در پایتخت، به عنوان یکی از پیشرفته­ترین و مجهزترین این مراکز، آماده­ی ارائه­ی خدمات منحصربفرد پرستار بیمار در منزل می­باشد. بدون شک پرستاری از بیمار شما افتخاری است که نصیب این مجموعه می­شود و پرستاران آموزش ­دیده­ ی هوم کا سعی در انجام خدمات پرستار بیمار در منزل با شیوه­ ها و متدهای نوین و کیفیت بالا خواهند داشت.

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

 

 

 

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید