ژانر ترسناک، پرطرفدارترین ژانر سینما در میان جوانان

یکی از بهترین راه های برای گذران اوقات فراغت در روزهای تعطیل، مشاهده فیلم و سریال می باشد و از سری ژانرهای محبوب فیلم و سریال از دیدگاه بینندگان ژانر ترسناک است. این سبک از فیلم ها، دو ترکیب جداگانه هیجان و ترس را به بیننده القا می دهند و اغلب جوانان و نوجوانان طرفدار این ژانر هستند. فیلم های ترسناک حس هیجان را به نقطه اوج می رسانند و اگر به دنبال تجربه جدیدی از هیجان و لذت هستید؛ مشاهده چنین فیلم و سریال هایی را فراموش نکنید.

 در سال های گذشته آثار موفقی در ژانر وحشت تولید شده اند که اغلب امتیازهای بسیار بالایی را از کاربران دریافت کرده اند. ابعادی جدیدی از حس کنجکاوی و هیجان را می توانید با این فیلم ها تجربه کنید.

سبک و موضوع چنین فیلم هایی به هیچ عنوان قابل حدس زدن نیست؛ زیرا در این فیلم ها موضوع تکراری وجود ندارد و این ژانر از فیلم ها ضربان قلب شما را بالا می برند. این فیلم ها به دلیل صحنه سازی بی بدیل حس واقعی بودن را به شما القا می دهند‌ و برای تجربه هیجان بیشتر با کمترین هزینه ممکن می توانید نسبت به مشاهده این فیلم و سریال ها اقدام کنید.

معرفی ژانر ترسناک:

فیلم های ترسناک یا همان Horror movie، به کمک عناصر روانشناسی حس ترس و وحشت را در مخاطب به وجود می آورند. در دهه های اخیر، به این نوع از فیلم ها توجه بسیار زیادی شده است. همیشه در چنین فیلم هایی از اعتقادات مذهبی، موجودات خیالی و موجودات افسانه ای کمک گرفته می شود. این نوع از فیلم ها، به تخلیه حس هیجان در فرد کمک شایانی می کنند. شما در ژانر ترسناک، با تمامی حواس پنجگانه خود هیجان را حس می کنید. در تاریخ سینما شاهکارهای هنری بسیار موفقی در این ژانر وجود دارد. از سال ۱۹۱۳ به صورت جدی ساخت فیلم و سریال های سبک ترس و وحشت آغاز شد. در این فیلم ها از عناصر، فیگورها و المان های خاص برای ایجاد وحشت کمک گرفته می شود. در این فیلم ها تغییرات ناگهانی در تصاویر و صداها ایجاد می شوند.

در فیلم های ژانر ترس حس کنجکاوی در بیننده ارضا می شود. موسیقی چنین فیلم هایی آرامش شما را برهم می زند و ترس را در بیننده تشدید می کند. این نوع از فیلم ها بیشتر بر اساس ترس آدمی از وقایع و رویدادهای مختلف ساخته می شوند. شما با مشاهده فیلم ترسناک در یک مسیر ماجراجویانه قرار می گیرید. در سراسر این مسیر، هیجان ۱۰۰ درصدی را تجربه خواهید کرد.

یکی از بهترین منابع برای دانلود فیلم ترسناک وبسایت فیلم و سریال نماشات می باشد که شما می توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان انواع فیلم و سریال های روز دنیا را دانلود کنید.

معرفی فیلم های برتر ترسناک:

در سال های گذشته برخی از آثار سینمایی ژانر ترس، به دلیل درون مایه قوی و متفاوت توانسته اند محبوبیت قابل توجهی را به دست بیاورند. برای یک فیلم باز حرفه ای، مشاهده چنین فیلم هایی خالی از لطف نیست. همیشه چنین فیلم هایی پایان غافلگیر کننده ای دارند. برخی از فیلم های این ژانر، چندین سال در بزرگ ترین سینماهای جهان اکران شده اند. اگر قصد افزایش آدرنالین خون خود را دارید؛ مشاهده چنین فیلم هایی را فراموش نکنید. فیلم های ژانر وحشت جزء آثار موفق هستند؛ زیرا تا دقایق آخر مخاطب را میخکوب می کنند.

سکانس های ترسناک و دلهره آور در این فیلم ها می تواند شما را به وجد بیاورد. برخی از بهترین آثار سینمایی در این ژانر از دیدگاه کارشناسان فعال در حوزه فیلم و بینندگان شامل موارد ذیل هستند:

●سجین ۷:

این فیلم بر اساس رویداد کاملا واقعی تولید شده است و در هر ثانیه از این فیلم می توانید هیجان را تجربه کنید. سجین 7  در ژانر هیجان انگیز و درام در سال 2023  منتشر شده است. بینندگان از محتوای فیلم سجین ۷ بیش از ۹۷ درصد رضایت داشته اند.

این فیلم حکایت یک رویداد ترسناک و واقعی را به تصویر کشیده است. این محصول ۸۰ دقیقه ای آدرنالین خون شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. این فیلم محصول کشور ترکیه می باشد و بر اساس اعتقادات مذهبی مسلمانان تولید شده است.

این فیلم در ژانر ترس جزء آثار برتر سینمایی شناخته می شود و برای مشاهده این شاهکار هنری می توانید از صفحه سجین 7  بازدید کنید. این پلتفرم اینترنتی امکان مشاهده فیلم و سریال بدون پرداخت هزینه اشتراک را برای کاربران خود فراهم کرده است.

●تار عنکبوت:

با دانلود فیلم cobweb می توانید رازهای تاریکی که به تصویر کشیده شده است را ببینید. در هر یک از سکانس مختلف این فیلم می توانید حس هیجان واقعی را لمس کنید. این فیلم در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است و برای رده سنی R بهترین پیشنهاد می باشد. بازیگران اصلی این فیلم شامل: لیزی کاپلان، وودی نورمن، کلئوپاترا کلمن و آنتونی استار هستند.

این فیلم ۹۰ دقیقه ای در مورد داستان زندگی یک پسر ۸ ساله مدرسه ای است. در شب هالووین رویدادهای غیرمنتظره ای برای این پسر ۸ ساله اتفاق می افتد. در این فیلم بسیاری از بازیگران برجسته و محبوب ژانر ترس، نقش آفرینی کرده اند. شما با دانلود فیلم تار عنکبوت می توانید حس هیجان واقعی را دوباره تجربه کنید.

●اره:

بدون شک از دیگر فیلم های سریالی موفق و محبوب در ژانر ترس، اره می باشد. این فیلم محصول کشور آمریکا است و نویسنده این شاهکار هنری لی ونل می باشد. فیلم اره در گیشه سینمایی، بیش از ۱۰۳ میلیون دلار فروش داشته است. در این فیلم تصویر سازی و صدابرداری، به نحو احسن صورت گرفته است. موسیقی این فیلم توسط چارلی کلاوسر تهیه و تدوین شده است.

این فیلم در عرض چند دقیقه حس ترس را در مخاطب ایجاد می کند. شما در نماشات می توانید با بالاترین میزان از کیفیت جدیدترین قسمت فیلم اره را تماشا کنید.

●هالووین:

فیلم هالووین جزء ۱۰ آثار برتر ژانر ترس می باشد. این فیلم محصول ۱۹۷۸ است و موفقیت فیلم هالووین هنوز بعد از گذشت چند دهه پایدار می باشد. فیلم هالووین نقش حیاتی و مهمی در شکل گیری سایر آثار موفق در این ژانر داشته است. کیفیت این فیلم با توجه به سال تولید آن، کاملا قابل قبول است. این محصول در گیشه های سینمایی بیش از ۷۰ میلیون دلار فروش داشته است.

در این فیلم سریالی کارگردان صحنه های ترسناک و دلهره آور را به شیوه ای متفاوت به تصویر کشیده است. کارگردان این اثر موفق، آقای جان کارپنتر است. نماشات به عنوان برترین پلتفرم اینترنتی مشاهده فیلم و سریال شناخته می شود. تمامی فیلم های ترسناک موجود در این پلتفرم، مطابق با کیفیت استاندارد جهانی هستند.

●جیغ:

تاکنون ۵ قسمت از این فیلم منتشر شده است. آخرین قسمت از فیلم جیغ در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز، به شکلی متفاوت حس ترس و وحشت را به کمک این فیلم به کاربر تلقین می کند. شما در جریان این فیلم، شاهد قتل های سریالی مختلفی خواهید بود. این فیلم موفق به دریافت امتیاز ۸.۲ از ۱۰ شده است. کارگردان این فیلم آقای تیلر گیلت، یک پرونده جنایی واقعی را در این فیلم به تصویر کشیده است.

در هر یک از صحنه های این فیلم نفس های شما در سینه حبس می شوند.

دیدگاه خود را بگذارید