بهترین سایت دانلود مداحی واحد

در طول دوران کرونا یکی از بهترین روش ها برای احساس حضور در مراسم های مداحی و عزاداری و همچنین جشن های مذهبی استفاده از برنامه های اجرایی در رادیو و تلویزیون است. اما این وسایل در همه مکان ها در دسترس نیستند و نمی توان از آن ها استفاده کرد.

با وجود شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام دسترسی به انواع مداحی های واحد و صوتی و تصویری آسان تر شده و کاربقران در هر زمان و مکانی می توانند گوش جان و دل به آن فرا دهند. این علاقه وافر جامعه به امام حسین (ع) و ماه محرم فقط مخصوص به این ماه خاص نبوده و مردم همواره در پی شنیدن نوحه و مداحی شورانگیز حسینی هستند.

زمانی که ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر نیز تمام می شود، جوانان ایرانی عاشق اهل بیت عصمت و طهارت که دل های خود را در این ماه جا گذاشته اند، به دنبال دانلود مداحی واحد و نوحه خوانی های مداحان می روند تا با پیدا کردن آن ها که بهترین صوت ها و فیلم های مداحی محرم هستند، عطشی که تمام وجودشان را فراگرفته کمی با این نوای گرم ذاکرین امام حسین علیه السلام فروکش کند. در این مطلب به معرفی برترین مداحان و برترین سایت های مداحی که می توانید جدیدترین و بهترین مداحی های مداحان را از آن ها دانلود کنید می پردازیم.

حسین سازور

حاج حسین سازور از مداحان قدیمی تهران و متولد سال 1339 است. او شاگرد حاج منصور ارضی از مداحان فعال و معروف تهران است. او مداحی را از اوایل دهه دوم زندگی خود آغاز کرده و در جوانی نیز وارد جبهه های جنگ ایران و عراق شد. “مولودی جدید ناز لیلا کشیدن داره”، “مداحی همه ی میخانه به سر”، “مداحی ابن الکریم عمو پسر شاه بی حرم”، “نوشته به روی نگینم حسین” و “قلم شدم بنویسم قسم به باور زینب” از جمله برترین آثار این مداح باتجربه هستند.

محمد حسین پویانفر

محمد حسین پویانفر یکی از مداحان جوان و پرآوازه کشور است که در ابتدای فعالیت خود بسیاری از عاشقان اهل بیت را در میان شرکت کنندگان مجالس و مداحی های خود می دید. او که متولد سال 1363 است و دارای مدرک لیسانس روانشناسی نیز هست، نزد حاج حجت کسری مداحی را فرا گرفته و علاوه بر مداحی و روضه خوانی هیئت ریحانة النبی را نیز تاسیس کرده است. “مداحی ای مادر از همه خستم”، “مداحی چادرت را بتکان”، “مداحی میخونم هر سحر آروم” و “نوحه به تو از دور سلام” از مداحی های پرطرفدار محمد حسین پویانفر هستند.

سایت مداحی، برترین مرجع دانلود مداحی واحد

برای دانلود نوحه ها و مداحی های این مداحان معروف و همچنین مداحان جوانی که به تازگی پای به این عرصه نهاده اند نیاز به یک منبع و مرجع با پوشش گسترده و به روز آثار این عزیزان است. سایت مداحی با داشتن محیطی کاربر پسند و آرشیوی بزرگ از مداحان جدید و قدیمی که شامل مداحی و نوحه خوانی های اقوام مختلف کشورمان نیز می شود، بستری مناسب برای دانلود انواع مداحی واحد، مداحی شور و سایر سبک های مداحی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

دیدگاه خود را بگذارید