بهترین فیلم های آدری هپبورن به همراه پخش آنلاین

بسیاری از بازیگران مخاطبان را به صفحه نمایشگر فیلم های هالیوود خیره کرده اند، اما هیچ یک به اندازه آدری هپبورن نمادین نبوده اند. بازیگر، رقصنده، مدل و انسان دوست هلندی در اوایل دهه 50 با زیبایی، ظرافت و سبک منحصر به فرد خود به شهرت رسید. او تقریباً 30 سال پس از مرگ و 40 سال از آخرین فیلمش همچنان به الهام بخشیدن به فیلم ها، مد و طرفداران ادامه می دهد.

آدری هیپبورن

آدری هیپبورن

آدری هپبورن از زمان برنده شدن در اسکار برای بازی نمادین خود در فیلم تعطیلات رومی، به دختر طلایی بلامنازع هالیوود بوده است. یک ستاره مد چند ساله با  چهره و رفتار شیرین خود در داخل و خارج از صفحه نمایش، به یکی از برجسته ترین بازیگران تاریخ هالوود تبدیل شد.

آدری هپبورن بیش از 10 فیلم خارق العاده دارد که محدود کردن و انتخاب بهترین فیلم های او را دشوار می کند. با این حال ، ما تلاش کردیم و اطمینان داریم که اینها بهترین نقش آفرینی های او هستند. برای خلاصه کردن لیست، ما فقط فیلم هایی را انتخاب کرده ایم که خانم آدری هپبورن در آنها نقش اصلی را داشته است. از  تعطیلات رومی  تا  صبحانه در تیفانی، در اینجا 10 فیلم برتر آدری هپبورن را با هم مرور خواهیم کرد.

هیچ زمان بدی برای تماشای آنلاین فیلم کلاسیک از آدری هپبورن وجود ندارد. بنابراین، جمعه شب آینده وقتی به دنبال چیز جدیدی برای تماشا هستید، فیلم های این لیست را نیز مد نظر قرار دهید.

1- فیلم تعطیلات رومی 1953

فیلم تعطیلات رومی

فیلم تعطیلات رومی

خلاصه داستان: یک شاهزاده خانم که گرفتار قوانین سختگیرانه و  زندگی محدودکننده اش بوده است، از دربار فرار می کند. او در اولین شب آزادی خود، به خیابان ها می رود تا تمام زیبایی های شهر را پیدا کند. در آنجا با جو بردلی، روزنامه نگاری مهربان آشنا می شود. او وانمود می کند که یک دانشجو است. اما این خبرنگار تحت تاثیر جذابیت او قرار می گیرد…

اولین نقش اصلی هپبورن در یک فیلم سینمایی،  رومی تعطیلات، برای او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به ارمغان آورد. عمدتا به دلیل بازی فوق العاده هپبورن و همبازی اش گریگوری پک، این فیلم بهترین حالت یک درام را به تصویر می کشد. مهم نیست که چند بار آن را دیده باشید، تماشای دوباره آن بسیار جالب خواهد بود.

2- فیلم صبحانه در تیفانی

فیلم صبحانه در تیفانی

فیلم صبحانه در تیفانی

هپبورن در نمادین ترین نقش خود به عنوان هالی گولایتلی، جوانی در شهر نیویورک هنرنمایی می کند. او دختری زیبا و بسیار پر شور و پول پرست است. او با مردی که درهمسایه اش زندگی می کند آشنا می شود. هر دو فرد در گذشته خود مشکلاتی داشته اند که این مشکلات رابطه آن ها را تهدید می کند. وقتی گذشته هالی با او ارتباط برقرار می کند، در شعله های آتش فرو می رود.

صبحانه در تیفانی فیلمی نمادین است. حتی افرادی که آدری هپبورن را نمی شناسند احتمالاً تصویر نمادین او را با آن لباس سیاه دیده اند. این فیلم را دوست دارید یا نه، تماشای آنلاین فیلم فوق العاده صبحانه در تیفانی لذت بخش است و هپبورن را به افسانه تبدیل کرده است. این یکی از دلایلی است که این فیلم را یکی از بهترین فیلم های آدری هپبورن می دانند.

بهترین سایت تماشای آنلاین فیلم

دلایل متعددی چون کمبود فضای ذخیره سازی یا مدت زمان زیاد دانلود فیلم باعث می شود بسیاری از افراد تماشای فیلم ها به صورت آنلاین را ترجیح دهند. اگر به دنبال سایتی برای تماشای آنلاین فیلم های روز جهان هستید، سایت فیلم دیدی با امکان پخش آنلاین فیلم با زیرنویس فارسی شما را در دستیابی به آن همراهی می کند.

دیدگاه خود را بگذارید