ارزانترین بلیط هواپیما را در کدام مسیرها بخریم؟

عوامل بسیاری به شکل مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارند. همین امر نیز موجب می‌شود تا بلیط هواپیما داخلی به مقصد شهرهای مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش برسد. با این حال در این میان برخی از شهرها اغلب جزو مقاصدی هستند که در فهرست ارزانترین بلیط های هواپیما قرار می‌گیرند. در این مطلب به بررسی مقاصدی می‌پردازیم که خرید پرواز آنها از مبدا تهران شما را به یک بلیط ارزان هواپیما می‌رساند. برای آشنایی با این شهرها تنها کافی است تا با قاصدک 24 در ادامه این مطلب با عنوان ” ارزانترین بلیط هواپیما را در کدام مسیرها بخریم؟ ” همراه باشید.

عوامل موثر بر روی قیمت بلیط هواپیما

در میان پروازهای داخلی، بلیط هواپیما مقاصد کیش، قشم و شهرهای نفتی از جمله پر فروش ترین ها هستند. بلیط هایی که هم به صورت سیستمی و هم چارتر به فروش می‌رسند و از بازه نرخی متفاوتی برخوردار هستند. از این رو اولین عاملی که بر روی قیمت این بلیط ها تاثیر می‌گذارد، مسیر پرواز و بعد مسافتی این بلیط ها است. به همین جهت است که قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف، با هم متفاوت است.

نوع بلیط نیز دومین عامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی است. از این رو قیمت بلیط پروازهای داخلی در بخش اکونومی و بیزینس هواپیما با هم تفاوت دارد. نوزاد، کودک یا بزرگسال بودن مسافران نیز می‌تواند در تعرفه بلیط تاثیرگذار بوده و قیمت آن را کاهش یا افزایش دهد. از این رو مسافری که بلیط هواپیما را برای خود و کودکش رزرو می‌کند در حقیقت دو بلیط با نرخ های متفاوت را خریداری کرده است. البته این موضوع در بلیط های چارتر کمی با بلیط های سیستمی فرق می‌کند چرا که در بلیط چارتر تنها دو تعرفه نرخی نوزاد و بزرگسال وجود دارد و کودک بالای دو سال نیز بزرگسال تلقی می‌گردد.

ارزانترین بلیط هواپیما را در کدام مسیرها بخریم؟
بلیط هواپیما کیش

با اینکه کیش از جمله مقاصد گردشگری پر طرفدار در کشور است اما بلیط ارزان هواپیما هم در فهرست بلیط های آن یافت می‌شود. چرا که کیش از جمله شهرهایی است که هم بلیط هواپیما سیستمی و هم چارتر برای آن به فروش می‌رسد. از این رو گاهی مسافران می‌توانند با خرید بلیط لحظه آخری کیش، به یکی از ارزانترین بلیط های موجود در کشور دست پیدا کنند. به طور مثال معمولاً مسافرانی که بلیط هواپیما کیش را برای تاریخ بعد تعطیلات نوروز به این مقصد خریداری می‌کنند، مبلغ ناچیزی را برای رزرو آن می‌پردازند.

بلیط هواپیما ساری

بلیط هواپیما ساری دیگر بلیط هواپیما داخلی است که اغلب با قیمت های مناسبی به فروش می‌رسد. برای خرید این پرواز از قاصدک 24 تنها کافی است تا مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در بخش بلیط های داخلی سایت جستجو نمایید و بلیط مورد نظر خود را پس از مقایسه با سایر گزینه های موجود، خریداری نمایید. البته اگر از شهرهای نزدیک به ساری سفر می‌کنید، می‌توانید مسافرت خود را با یک بلیط اتوبوس نیز به انجام برسانید.

بلیط هواپیما کرمانشاه

کرمانشاه از جمله شهرهای مهم در بخش غربی ایران است که بلیط هواپیما آن از جمله ارزانترین بلیط های داخلی موجود در ایران است. مسافران کرمانشاه بر این مسئله اتفاق نظر دارند که بهترین زمان سفر به این منطقه خوش آب و هوا، اردبیهشت است. طبیعت در این ماه بهاری به خاطر باراش های سالانه آن، سبز و جنگل ها و مراتع بسیار دیدنی می شوند. بنابراین اگر قصد خرید بلیط هواپیما کرمانشاه را دارید، بهار بهترین زمان است. اگر هم می خواهید نوروز را در این شهر بگذرانید، باید برای رزرو بلیط هواپیما کرمانشاه کمی عجله کنید. چون احتمال پر شدن پروازها وجود دارد.

بلیط هواپیما قشم

قشم نیز همانند کیش از جمله مقاصدی است که بلیط هواپیما آن هم به صورت سیستمی و هم چارتر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از این رو مسافران می‌توانند بلیط هواپیما این شهر را با تعرفه های متفاوتی خریداری نمایند. البته اگر بخواهند بلیط چارتر قشم را برای سفر خود رزرو کنند، می‌توانند حداقل یک هفته مانده به تاریخ مورد نظرشان برای سفر، قیمت ها را بررسی نموده و در آخرین ساعات باقی مانده به پرواز، یک بلیط هواپیما قشم از نوع چارتر را با کمترین نرخ ممکن خریداری کنند.

ارزانترین بلیط هواپیما را در کدام مسیرها بخریم؟

بلیط هواپیما خرم آباد

خرم آباد دارای آب و هوای مدیترانه ای با میزان بارندگی بسیار، به ویژه در دو فصل بهار و زمستان است و ششمین مرکز استان پربارش در کشور به شمار می رود. از این رو بهار و تابستان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما خرم آباد از نظر آب و هوایی است با این حال اگر به رویدادهای فرهنگی و مذهبی علاقمند هستید بهتر است خرید بلیط هواپیما خرم اباد در ماه محرم را از یاد نبرید. چرا که آئین عزاداری گل مالی یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی خرم آباد است که در ماه محرم و روز عاشورا برگزار می‌شود.

در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید انواع بلیط سفر اعم از بلیط قطار و اتوبوس با بهترین قیمت، تنها کافی است تا سری به قاصدک 24 بزنید. این مجموعه به شما این امکان را می‌دهد که تا علاوه بر انواع بلیط سفر به سادگی تور و بیمه مسافرتی خود را نیز خریداری کرده و حتی هتل خود را هم به صورت آنلاین در سراسر ایران رزرو نمایید.

منبع:

بلیط ارزان هواپیما

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید