بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون با نام اصلی سید حامد محمودزاده خواننده و آهنگساز ایرانی متولد شیراز است که طی سال‌های اخیر سر و صداهای زیادی در رابطه با وی به وجود آمد. این خواننده که بیشتر کارهای او تم شاد و عاشقانه دارد ، این بار موضوع ما برای این پست است. پس حتما تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم چکیده ای از زندگی و بیوگرافی حامد همایون این خواننده خوش صدا  را به شما عرضه کنیم.

کودکی و نوجوانی حامد همایون

این خواننده متولد 19 بهمن سال 1361 خورشیدی در شیراز است. او از همان دوران کودکی با دنیای موسیقی آشنایی داشت اما شروع کار حرفه‌ای بر می‌گردد به زمانی که تحصیل در دبیرستان را آغاز کرد. او دوره‌های سلفژ را تحت نظر استاد میری آموخت و کم کم به سمت و سوی نواختن پیانو رفت. سپس دوره‌های آهنگسازی را گذراند .

خانواده حامد همایون اهل موسیقی نبودند و گرایش بیشتر ایشان به تحصیلات بوده است. اما او از آنجایی که به دنیای موسیقی علاقه داشت در دوره همی های خانوادگی می‌خواند.

او در دوره مدرسه و دانشگاه تلاش زیادی در رابطه با درس داشت و شاگرد اول بود و توانست حتی در مقطع دکتری هم پذیرش بگیرد اما از این کار کناره گرفت و تمرکز خود را روی موسیقی گذاشت.

شروع حرفه‌ای در دنیای موسیقی

او پس از یادگیری تئوری موسیقی کلاس‌هایی داشت که در آنجا تدریس می‌کرد و به همین خاطر اتودهایی برای شاگردهایش داشت و در همان میان اولین قطعات او در زمینه موسیقی شکل گرفت. او در شیراز در یک شغل دولتی در حال کار بود و موقعیت خوبی داشت اما کمی بعد این شغل را رها کرده و به تهران آمد و به موسسه ترانه شرقی پیوست.

حامد همایون اولین آلبوم خود را به نام دوباره عشق در سال 1395 خورشیدی به بازار ارائه کرد. دوباره عشق دارای 18 قطعه بود که 12 تا از آن‌ها قبلا در اینترنت پخش شده بود و 6 تا از آن را تا به حال کسی نشنیده بود.

هنگامی که از او درباره خواننده‌های مورد علاقه اش پرسیدند، گفت که با این که به موسیقی ایرانی علاقه دارد اما تا به حال خواننده ای نبوده که او را به طور جدی دنبال کند. خواننده مورد علاقه او سلین دیون و کریس دی برگ بوده است.

ازدواج حامد همایون و همسرش

این خواننده تا به حال ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. همچنین او در برنامه خندوانه اعلام کرده بود که طی یک سال آینده حتما ازدواج می‌کند. همچنین او در همین برنامه اعتراف کرده بود که هنگامی که 18 سال داشت برای نخستین بار در دام عشق افتاده بود.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید