بیوگرافی امیر فرجام

خواننده خوش صدای ایرانی ، امیر فرجام متولد کرج که با انتشار آهنگ‌هایی مانند تویی جهانم و خوشحالم و بسیاری از آهنگ‌های دیگرش منجر به ایجاد شهرت خوبی برای خود شد، موضوع بحث ما در این پست است. در این نوشته سعی می‌کنیم تا خلاصه و چکیده ای از زندگی این خواننده را برای طرفداران او فراهم کنیم. پس تا انتهای بیوگرافی امیر فرجام با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی امیر فرجام

امیر فرجام متولد 25 تیر سال 1363 خورشیدی در کرج است. او تا شش سالگی در کرج زندگی میکرد و مدتی بعد به همراه مادر و برادرش به تهران رفته و در آنجا زندگی کردند. او تا سوم راهنمایی در تهران بود. هنگامی که امیر 7 سال داشت پدر وی به سوئد مهاجرت کرده بود و 7 سال بعد یعنی دقیقا هنگامی که او 14 سال داشت پدرش بازگشت و او را با خود به سوئد برد.

او از همان دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی و دنیای آن داشت و این علاقه را با شرکت در گروه‌های سرود مدرسه نشان داد. همچنین او در دوره همی های خودمانی هم به هنرنمایی می‌پرداخت و از سوی بقیه مورد تشویق هم قرار می‌گرفت.

او به خاطر علاقه زیادی که به شادمهر عقیلی داشت گرایش بیشتری به موزیک پیدا کرد و سعی کرد تا با یادگیری گیتار به طور حرفه‌ای به وادی موسیقی وارد شود.

ورود حرفه‌ای به دنیای موزیک

همانطور که پیشتر گفتیم، او سعی کرد که با یادگیری گیتار وارد دنیای موسیقی شود. او که در سوئد به سر میبرد مدرک خود را در زمینه مهندسی صدا در همین کشور دریافت کرد. همچنین او با کمک یک گروه به نام پیتر ، موزیک ویدئو ساخت که در شبکه‌های ماهواره ای پخش شد.

هنگامی که او 28 سال داشت، پدرش را از دست داد و این موضوع باعث شد که او به ایران برگردد. او علاقه زیادی به برگزاری کنسرت در ایران دارد اما به دلایلی تاکنون موفق به انجام این کار نشده است.

او علاقه زیادی به کارهای رضا صادقی خصوصا آهنگ وایستا دنیا دارد و آثار بهنام بانی و نیما علامه را هم دنبال می‌کند.

چند نکته شخصی از زندگی امیر فرجام

او تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد است.

او از دوران کودکی علاقه زیادی به کیوکوشین و کاراته داشته است و چندسالی بدنسازی هم انجام داده است. همچنین او علاقه زیادی به فوتبالیست معروف زلاتان دارد. در واقع علاوه بر نحوه فوتبال بازی کردن او ، از کاراکتر او خوشش می‌آید.

دیدگاه خود را بگذارید