بیوگرافی علی لهراسبی

هنگامی که نام علی لهراسبی را بر زبان می‌آوریم بیشتر ذهن‌ها به سمت و سوی تیتراژ‌هایی می‌رود که او خوانده است. در واقع این طرز تلقی درست است. به این خاطر که از عواملی که سبب مشهور شدن هر چه بیشتر وی در زمینه موسیقی و آهنگ شد، تیتراژ‌های معروفی شد که او خوانده است. آهنگ‌های خوبی که ساخته شد و برای تیتراژ‌های سریال‌های خوب در نظر گرفته شد باعث محبوبیت هر چه بیشتر این خواننده شد. در این نوشته قصد داریم تا شما را با بیوگرافی علی لهراسبی به طور خلاصه آشنا کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی علی لهراسبی

علی لهراسبی متولد بیستم فروردین سال 1355 خورشیدی در تهران است. او اولین فرزند در یک خانواده شش نفری بوده است. مادر او خانه دار و پدرش هم بازنشسته نیروی هوایی بوده و سه برادر کوچکتر از خود دارد.

هنگامی که در سنین کودکی و نوجوانی بود به قرائت قرآن می‌پرداخت. به گفته خود وی قاری قرآن بودن در آن دوران به او کمک زیادی کرد. به این خاطر که اگر کسی قرائت قرآن را به طور اصولی یاد بگیرد تحریر‌های خوبی نیز خواهند آموخت.

او پس از طی دوره دبیرستان مدرک کارشناسی الکترونیک خود را از دانشگاه آزاد کرج دریافت کرد . او هم اکنون علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی ، یک شرکت بزرگ تبلیغاتی هم دارد.

ورود حرفه‌ای به عرصه خوانندگی و موسیقی

تیتراژی که او برای سریال کلبه سپید خواند اولین حرکت قدرتمند او در ورود به این عرصه بود. به همین تصمیم گرفت که به طور حرفه‌ای تر به تقویت مهارت‌های سلفژ و تئوری موسیقی خود بپردازد. او تحت نظر محمدرضا صادقی و بهنام صبوحی به یادگیری این مهارت‌ها پرداخت و سپس با اجرای تیتراژ سریال دریایی‌ها جنبه‌های متفاوتی از خود را در معرض نمایش قرار داد.

او درباره احساسی که به خوانندگی دارد گفت که در ابتدای کار تصوری فوق العاده داشتم. چیزی شبیه در جو قرار گرفتن. پیشنهادات مختلف را از جاهای گوناگون دریافت می‌کردم و فکر می‌کردم که دیگر همه چی تمام شده است.

او همچنین درباره صدایش گفته است که می‌داند در صدایش نوعی غم خاصی وجود دارد. تمام تلاش خود را می‌کند تا صدا و اثر منحصر به فردی داشته باشد.

همچنین او گفته که در بسیاری از اجراهایی که داشته احساساتی شده و گریه کرده است.

از همسر و وضعیت ازدواج وی اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

دیدگاه خود را بگذارید