پوشاندن بالکن با شیشه بالکن و استفاده از ویژگی های خوب آن

امروزه در بیشتر منازل و ساختمان های مسکونی و اداری از شیشه به عنوان یکی از مصالح مهم و پر کاربرد استفاده می شود. حال اینکه شیشه را به چه شکلی در ساختمان به کار ببرند همگی بستگی به نحوه ساخت ساختمان و انتظاری که مالک از آن دارد وابسته است. زمانی که شما می خواهید بالکن خود را به مکانی متمایز نسبت به سایر بالکن های منازل و محیط های اداری تبدیل کنید شیشه بالکن می تواند پیشنهاد ما به شما باشد. حال اینکه با نصب شیشه بالکن با شیشه سکوریت و شیشه رنگی چه تغییراتی در بالکن شما انجام خواهد شد را ما به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین تصمیم را برای پوشش فضای بالکن خود انتخاب کنید. اولین ویژگی خوب شیشه بالکن که می توان بیان کرد این است که با استفاده از این سازه شما می توانید امنیت و ایمنی بالکن خود را به میزان بسیار بالایی افزایش دهید. از طرف دیگر چون شیشه بالکن از شیشه سکوریت ساخته شده است مقاومت آن بالا بوده و همین امر موجب می شود که ایمنی سازه بیشتر شود. از این رو با نصب شیشه بالکن دیگر نگران امنیت فرزندان خود نخواهید بود. زیرا یکی از شایع ترین اتفاقات ناگواری که در منازل دارای بالکن رخ می دهد سقوط اشیا و افراد از آن جا است. با این کار به خوبی از بروز این حوادث جلوگیری می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی دربی اتوماتیک مناسب برای استفاده تمامی افراد با هر شرایط

با پیشرفت روز افزون صنایع و وسایل مورد نیاز انسان، همواره همه چیز به سمت اتوماتیک شدن و برقی شدن پیش می رود. روزی خواهد رسید که بشر هیچکدام از کارهای روزمره خود را توسط دست انجام ندهد و همه چیز به طور اتوماتیک و خودکار عمل کند. از این دست وسایل اتوماتیکی که بهترین و بیشترین کمک را به انسان می کنند، انواع درب های اتوماتیک موجود در بازار هستند. بسته و باز شدن درب به صورت خودکار در هر مکانی می تواند سهولت رفت و آمد را برای همه افراد به وجود آورد. همین امر خود ویژگی منحصر به فردی است که درب اتوماتیک شیشه ای یا کرکره برقی دارا هستند. برای عبور از درب اتوماتیک هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و علاوه بر افراد جوان و سرحال، کودکان و افراد سالخورده نیز می توانند به راحتی از آن رفت و آمد کنند. این درب ها با استفاده از چشمی و سنسورهایی که بر روی آن ها نصب می شود حضور فرد را تشخیص می دهند و به صورت خودکار باز می شوند. حتی افراد ناتوان که مشکل جسمی دارند و یا بر روی صندلی چرخ دار هستند نیز مشکلی با این درب ها نخواهند داشت. در آخر شما خانمی را در نظر بگیرد که فرزند خودر ا در آغوش دارد و یا اینکه دست هایش از خریدهایی که برای منزل انجام داده است پر می باشد. درب اتوماتیک به حرکت و رفت و آمد این افراد نیز سهولت می بخشد.

آینه های دکوراتیو تراش خورده و مکان مناسب برای نصب آن ها

همانطور که مشخص است آینه های دکوراتیو تاثیر شگفت انگیزی می تواند در فضاهای مختلفی که در آن نصب می شوند بگذارند. با توجه به اینکه روش ساخت، حجم شکل و محل نصب و طراحی هر کدام از آینه های دکوراتیو  و تراش آینه برای آینه کاری منزل می تواند با یکدیگر متفاوت باشد از این رو در هر کجای منزل می تواند جلوه بی نظیری از زیبایی در دکوراسیون ایجاد کرد. در آینه های تراش خورده بر روی سطح آینه تراش هایی را ایجاد می کنند تا بتوانند طرح مورد نظر مشتری را بر روی آن به وجود بیاورند .حال این طرح هایی که ایجاد می شود می توانند به صورت منظم و یا نامنظم باشند. می توان آینه های تراش خورده را به صورت مربع هایی یکسان با طول ضلع های یکسان و یا لوزی های مشابه تراش زد. اما برخی از مشتری ها به تراش آینه به صورت نامنظم علاقه مند هستند که در این صورت با توجه به سفارش آن ها آینه مورد نظر تراش داده می شود. به عبارتی آینه های تراش خورده همچون جورچین گویی تکه تکه در کنار هم قرار گرفته اند و نقش مورد نظر را بوجود آورده اند. این آینه ها زیبایی خود را زمانی بیشتر نشان می دهند که بر روی دیوار نصب می شوند. اغلب در راهروها، اتاق های پذیرایی، اتاق های خواب می توان از آینه های تراش خورده استفاده کرد.

کارآیی های مختلف و خوب شیشه بالکن برای نصب در بالکن

دیگر اینکه می توانید از این مکان برای پرورش انواع گل و گیاه ها استفاده کنید بخصوص برای گیاهانی که نیاز به نور مستقیم خورشید داشته باشند رشد این گیاه در بالکن بسیار سریع خواهد بود زیرا به میزان کافی نور را دریافت می کند. با نصب شیشه بالکن یک فضای استراحت و نشیمن خصوصی و آرام را برای خود ایجاد خواهید کرد. شیشه سکوریت عایق صدا بوده و حداقل 70 % آلودگی صوتی که در بیرون از منزل وجود دارد را به داخل منتقل نخواهد کرد. از این رو  سکوت خاصی در این فضا ایجاد خواهد شد. یکی از دلایلی که خانم ها برای پوشش بالکن نمی دانند از کدام سازه استفاده کنند این است که سازه ای را دوست دارند که شست و شو و نظافت آن راحت باشد و آن ها را به دردسر نیاندازد. شیشه بالکن این ویژگی را دارد که به سختی دچار آلودگی شده و نظافت آن نیز بسیار راحت خواهد بود به دلیل اینکه شیشه بالکن هیچ گونه درزی ندارد و یک دست می باشد از منافذ آن انرژی به بیرون منتقل نخواهد شد و از این رو انرژی که برای گرم کردن و خنک کردن قسمت داخلی استفاده می کنید به همان میزان باقی خواهد ماند. و هدر رفت انرژی نخواهید داشت. صاف و یکدست بودن شیشه باعث می شود که علاوه بر اینکه سر و صدا به داخل نفوذ نکند برف و باران و هر نوع آلودگی دیگر نیز از بیرون به داخل سرایت نخواهد کرد.

دیدگاه خود را بگذارید