تور مجازی چیست؟

یک تور مجازی 360 ، مجموعه ای از تصاویر پانوراما 360 درجه است که به هم چسبانده شده و نمای کاملی از 360 درجه از یک مکان را تشکیل می دهد. از دوربین ها ، لنزها ، فناوری و روش های ویژه ای استفاده می شود تا تور را به یک تجربه بصری برای بیننده تبدیل کند.

یک تور مجازی شامل چندین عکس با وضوح بالا است که در یک تور گرد هم آمده اند. این تجربه کاربری با کیفیت بالا مکان های مختلفی را در یک سایت نشان می دهد و از طریق تصاویر کوچک بازدیدها را تغییر می دهد. کاربر کنترل کاملی بر آنچه می خواهد مشاهده کند دارد و می تواند برای بزرگتر کردن صحنه ای که مشاهده می کند ، بزرگنمایی یا کوچک نمایی کند.

امروز از تورهای مجازی 360 درجه چگونه استفاده می شود و چرا باید در یک تور مجازی شرکت کرد؟

تور مجازی ابزاری برای بازاریابی است که می تواند به مشتریان جدیدی در تجارت شما کمک کند. همچنین این یک نمای “واقعیت مجازی” از تجارت شما است که تصاویری پخش می شود و به بیننده اجازه می دهد که خود را در بیزینس شما تصور کنند. این بهترین راه برای نشان دادن دقیق موقعیت مکانی شما است.

تورهای مجازی 360 درجه به دلایلی این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند …

بینندگان در حال تحقیق درباره مشاغل یا مکان ها برای تصمیم گیری در مورد خرید هستند. آنها براساس آنچه می بینند تجارت یا انجام ندادن را انتخاب می كنند. گشت و گذار در وب سایت شما می تواند به شما در جهت گرفتن تصمیم کمک کند.

از تورها برای ارائه قالب “نمای واقعی” استفاده می شود که به بینندگان امکان می دهد از هر مکانی به گویی که در آنجا بوده اند حرکت کنند و در واقع همه چیز را در هر گوشه و کنار مشاهده کند.

تجربه کاربری ماننند نشستن و دیدن یک فیلم نیست، کنترل کاملی که کاربر در اختیار دارد به او امکان می دهد تا هرجایی که بخواهد در صحنه متوقف شود و یا حرکت کند. آنها به چپ ، راست ، بالا یا پایین می چرخند و به اطراف نگاه می كنند تا روابط فضایی بین یك شی یا چیز دیگر را ببینند.

با یک کیسه چیپس به تماشای تور مجازی بنشینید!

بازدیدکنندگان تور شما:

توانایی تعامل با تجارتتان در بیش از یک سطح را دارند.

توانایی دیدن خیلی بیشتر از آنچه در یک تصویر ثابت مشاهده می کنند.

توانایی کنترل آنچه می بینند و چقدر از آن نزدیک یا دور هستند.

توانایی تصور کردن خود در صحنه هنگام نشستن در خانه همراه با نوشیدن قهوه.

بررسی کامل یک محل کسب و کار بدون خروج از خانه.

چه کسی می تواند از تور مجازی 360 درجه بهره مند شود؟

هر صنعتی که بخواهد زیبایی مکان خود را به نمایش بگذارد ، می تواند از یک تور مجازی 360 درجه بهره مند شود.

از چه مکان هایی می توان بازدید کرد و از تور مجازی استفاده کرد؟

باشگاه ها

مدارس

املاک و مستغلات ، مسکونی و تجاری

مراکز پزشکی و دامپزشکی

مراکز کنفرانس و رویدادها

خانه های سالمندان ، پرستاری ، توانبخشی

شرکت های بزرگ

فروشگاه های خرده فروشی

رستوران ها

هتل ها

نمایندگی های خودرو

صنعت مسافرت و جهانگردی

و ….

 

پیشنهاد ما برای تور مجازی

نتایج نهایی سرگرم کننده ، تعاملی و آموزنده است. وقتی وارد یک تور مجازی می شوید تجربه بهتری نسبت به دیدن یک عکس و در برخی موارد حتی فیلم را به شما می دهد. چراکه به راحتی می توانید در آن حرکت کنید!

در دوران کرونا نیز صنعت تور مجازی شدت گرفت به خاطر قرنطینه همگانی، شرکت ها و موزه ها تصمیم گرفتند حالا که مردم نمی توانند شخصا به دیدن این مکان ها بیایند، به وسیله تور مجازی ارتباط خود را با مردم حفظ کنند. یکی از معروف ترین تورهای مجازی که در دوران پاندمی جهانی منتشر شد، تور مجازی بازدید از موزه لوور فرانسه بود که برای همه مردم جهان در دسترس بود و تجربه خوبی برای کسانی بود که تا به حال به این موزه نرفته بودند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تورهای مجازی به سایت تاریخ ما مراجعه کنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید