احسان آرمان خواننده جوان کشور را بیشتر بشناسید + تصاویر

صدای احسان آرمان را این روزها مردم در موزیک های زخم کاری و حکم می شوند ولی این خواننده جوان کیست و چه سابقه ای دارد؟ که در این گزارش میخوانید.

صدای احسان آرمان را این روزها مردم در موزیک های زخم کاری و حکم می شوند ولی این خواننده جوان کیست و چه سابقه ای دارد؟ که در این گزارش میخوانید.

 احسان آرمان (متولد دی ماه ۱۳۶۶ در تهران)، ترانه سرا، آهنگساز و دانشجوی رشته تئاتر که از سن ۱۲ سالگی وارد عرصه هنر شده و تقریباً نصف بیشتر زندگی اش را در موسیقی گذراند است.

وی با گروه های حرفه ای موسیقی و آهنگسازان معروف این حوزه فعالیت داشته  اما موضوعی که این روزها در فعالیت “احسان آرمان” مشهود است فعالیت انحصاری او با تیم آهنگسازی اختصاصی خودش میباشد، که کارهای جدید او را تولید کرده اند که با استقبال خوبی هم از سمت مخاطب رو به رو شد.

احسان آرمان

احسان آرمان متولد چه سالی است؟

احسان آرمان” متولد ۲ دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران است ، پدر او از جانبازان شریف هشت سال دفاع مقدس است که حمایت همیشگی او در موفقیت این خواننده جوان تاثیر بسزایی داشته است.

“احسان آرمان” فارغ التحصیل رشته اقتصاد و همچنین رشته ادبیات فارسی است که تحصیل در رشته ادبیات تاثیر خیلی مهمی در طبع شاعری او داشته و جالب است بدانید که ترانه خیلی از کارهایی که اجرا کرده را خودش نوشته است.

سازی که او مینوازد پیانو است که به گفته خودش نوازنده حرفه ای نیست و فقط در حدی مینوازد که به آوازش کمک کند ، اما سازی که خودش عاشقانه دوست دارد ساز “ دیوان” است.

گفته میشود که “ احسان آرمان چند سالی است که در رشته تئاتر فعالیت دارد و این روزها با بهترین بازیگر تئاتر ایران در چندین سال متوالی آقای “ علی سرابی” تمرین میکند و به گفته خودش علاقه او نسبت به موسیقی و تئاتر در یک حد است.

در سال ۱۳۹۲ در چند برنامه تلویزیونی اجرای زنده داشت اما از آن پس همکاری زیادی از او با صدا و سیما دیده نشده و ظاهراً دلیلش این است که او بیشتر تمرکزش را در چند سال گذشته روی مدیریت هنری آرتیست های جوان دیگر و تهیه کنندگی در موزیک گذاشته، امّا به گفته خودش دوست دارد که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی پُر رنگ تر و جدی تر از قبل دنبال کند .

خانواده احسان آرمان

تا به حال اطلاعاتی راجع به این موضوع از “ احسان آرمان” در هیچ رسانه ای منتشر نشده.

لیست موزیک های احسان آرمان 

از موزیک هایی که تا به حال از او منتشر شده میتوان از موزیک “جاده” به آهنگسازی “امین قباد” ، موزیک” دلواپس” به آهنگسازی “میلاد باران” ، موزیک “همیشه مثل حالا به آهنگسازی “ بابک مافی” ، موزیک “ برام دعا کن “ به آهنگسازی “ بابک مافی و میلاد باران” ، موزیک” قول مردونه” به آهنگسازی “ بابک مافی” ، موزیک “ جنگ عاشقانه” به آهنگسازی “ وحید پویان” و “ میلاد هاشمی” ، موزیک “ لمس دستات” به آهنگسازی “ وحید پویان “ و “ سعید زمانی “ ، موزیک “ زخم کاری “ به آهنگسازی “ احسان آرمان” و علیرضا افشار” ، موزیک “ همه دنیام “ به آهنگسازی “ وحید پویان “ ، موزیک “ حکم” به آهنگسازی “ منصور فرهادیان” و علیرضا افشار” نام برد

خواننده احسان آرمان

فعالیت احسان آرمان در شبکه های اجتماعی

این خواننده عزیز کشورمان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر و تلگرام بسیار فعال است و همراهی همیشه این خواننده با طرفداران خود باعث افزایش صمیمت او با علاقه مندان حوزه موسیقی در کشور شده است.

این خواننده تاکنون بیش از نیم میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی مختلف دارد که کارهای او را دنبال میکنند. احسان آرمان” در مصاحبه های اخیرش به هواداران و دنبال کنندگان خودش نوید پُر کارتر شدن و همصدایی خیلی نزدیک در کنسرت هایش را داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بگذارید