از تاپ گان 2 تا ثور; تابستان جذاب 2022 برای علاقه مندان سینما

انتشار فیلم‌ها در تابستان متفاوت بود. در حالی که آنها کاملاً جاذبه کمپین فصل جوایز پایان سال را تحمل نمی کنند، جذابیت بسیار ساده است: آنها فقط سرگرم کننده هستند. این زمان برای فیلم‌های پرفروش جمعه شب در صفحه‌های بزرگ، پخش جریانی پرهیاهو از زمانی که هوا برای بیرون رفتن خیلی گرم است، و کشف آثار مورد علاقه جشنواره در حالی است که آنها شروع به دستیابی به مخاطبان بیشتری می‌کنند. جدول امسال به خصوص هیجان انگیز است، با دنباله های مورد انتظار، بازسازی، اقتباس از کتاب، و عناوین مستقل شیرین همه در ترکیب. در اینجا بیش از دوجین فیلم وجود دارد که باید در ماه‌های گرم‌تر پیش رو به دنبال آن باشید و از بهترین سایت دانلود فیلم به تماشا بنشیند.

فیلم دانتون ابی 2

بخش اول، خانواده سلطنتی بود. اکنون هالیوود داونتون را در دست گرفته است. فیلمبرداری فیلم در املاک معروف – در کمال ناباوری آقای کارسون – با لیدی مری (میشل داکری) در نقش جدید غافلگیرکننده ای رخ می دهد. در همین حال، در پاریس، یک فرار از دوران جوانی کنتس موذی، سؤالاتی را در مورد تاریخچه خانوادگی کراولی ایجاد می کند. در ادامه فیلم اقتباسی جولیان فلووز از مجموعه محبوبش، منتظر چهره های جدید و تعداد انگشت شماری تک لاینر از ویولت (مگی اسمیت) باشید.

فیلم تاپ گان 2

آیا دنباله‌ای که بیش از 30 سال پس از نسخه نمادین قبلی خود می‌آید، می‌تواند به راه آن ادامه دهد؟ در مورد Top Gun: Maverick، پاسخ یک بله تکان دهنده است. پیت میچل تام کروز به آکادمی پرواز نخبه باز می گردد تا کلاس جدیدی از خلبانان برتر را برای یک ماموریت تقریبا غیرممکن آموزش دهد، و یکی از افراد استخدام شده پسر خشمگین غاز (با بازی مایلز تلر) است. منتظر سکانس های پروازی قانون شکن، آدرنالین و دردهای نوستالژی بیشتری باشید.

فیلم پدر عروس

سوفیا (آدریا آرجونا) در حین بازدید از خانه در میامی، پدر و مادرش را غافلگیر می کند و اعلام می کند که از دوست پسرش، آدان (دیگو بونتا) خواستگاری کرده است و این زوج زندگی جدیدی را با هم در مکزیک آغاز خواهند کرد. والدین صوفیا با بازی اندی گارسیا و گلوریا استفان حیرت زده تصمیم می گیرند این واقعیت را پنهان کنند که در حال بررسی طلاق هستند تا بعد از عروسی دخترشان در این جدیدترین تجسم رام کام کلاسیک.

فیلم الویس پریسلی

کارگردان باز لورمن پرتره ای جذاب از آمریکا در دهه های 50، 60 و 70 را از طریق دریچه رابطه بین یک اسطوره موسیقی (الویس، با بازی آستین باتلر) و مدیر جذاب، اگر منحرف، سرهنگ تام پارکر ارائه می دهد. (تام هنکس). این فیلم از طریق صحنه‌هایی که در عین حال معنوی و اغواکننده، آسیب‌پذیر و الکتریکی هستند، به این می‌پردازد که وقتی تعادل بین هنر و تجارت – یا فرهنگ و جامعه – از بین می‌رود چه اتفاقی می‌افتد.

فیلم ثور عشق و تندر

ناتالی پورتمن به دنیای سینمایی مارول بازگشته است، به این معنی که اخترفیزیکدان او جین فاستر به مدار ثور بازگشته است. و این بار، او از Mjölnir، چکش معروف این ابرقهرمان استفاده می کند. در ادامه فیلم Ragnarok توسط تایکا وایتیتی، ثور (کریس همسورث) به عشق، هدف و مبارزه با شرور جدید، گور قصاب خدا (کریستین بیل)، در فیلمی که کارگردان عاشقانه آن را «فیلم بحران میانسالی» می‌خواند، می‌پردازد.

سخن نهایی

در کنار این فیلم ها و چندین و چند فیلم مورد انتظار دیگر، نسخه با کیفیت فیلم های دیگری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال دانلود فیلم دکتر استرنج 2 از سایت های فیلم و سریال ممکن خواهد بود. فیلم های دیگری چون سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم با بازی نیکلاس کیج و پدرو پاسکال نیز از این دسته اند.

دیدگاه خود را بگذارید