بهترین بازی های ورزشی اندروید

در میان بازی هایی که روزانه برای گوشی های همراه و به ویژه سیستم عامل اندروید منتشر می شوند بازی های در سبک ورزشی دارای طرفداران زیادی هستند. تجربه های بسیار خوب بازی هایی نظیر pes و fifa و nba 2k بر روی رایانه های شخصی و کنسول ها باعث شده تا طرفدران این بازی ها به دنبال اجرای این بازی ها بر روی گوشی های هوشمند خود نیز باشند. افزایش تعداد این نوع بازی ها باعث شده انتخاب یکی از آن ها امری آسان نباشد. اگر به دنبال دانلود گرافیکی ترین بازی های اندروید در سبک ورزشی هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

eFootball PES 2021 – بازی فوتبال پی اس 2021

پس از جولان چند ساله بازی محبوب شرکت الکترونیک آرتز، فیفا، در سال های گذشته شاهد اوج گیری دوباره بازی pes شرکت کونامی بوده ایم. این بازی با گرافیکی فوق العاده نسبت به سایر بازی های فوتبالی در اندروید به یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی تبدیل شده و در گوگل پلی نیز امتیاز 4.3/5 را از کاربران دریافت کرده است. در این بازی که کاملا به صورت آنلاین اجرا می شود، شما در ابتدا تیم ضعیفی را در اختیار دارید که باید با خرید و فروش بازیکن ها تیم خود را ارتقا دهید. با در اختیار داشتن گوشی ای با سخت افزار قدرتمند می توانید این بازی با حجم تقریبی 1.5 گیگابایت را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

NBA 2K Mobile Basketball – بازی بسکتبال موبایل NBA 2K

بیست و دو سال پس از انتشار اولین سری بازی های بسکتبال شرکت 2k، اکنون می توان محصول این شرکت را برترین بازی ویدئویی رشته محبوب بسکتبال خواند. گرافیک مثال زدنی و گیم پلی واقع گرایانه این بازی را به یکی از بهترین بازی های ورزشی تبدیل کرده است. از دیگر ئیژگی های این بازی می توان به وجود انواع استادیوم ها و زمین های بازی و مسابقات مثل لیگ، تورنومنت و غیره اشاره کرد. این بازی که نسخه ای بهینه شده از بازی اصلی nba 2k است، امکان اجرای این بازی مهیج با یک سوم بازی اصلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Captain Tsubasa: Dream Team – بازی کاپیتان سوباسا: تیم رویایی

با گذشت سال ها از پخش کارتون فوتبالیست ها همچنان این برنامه تلویزیونی از محبوب ترین برنامه های کودکان و نوجوانان به شمار می رود. شرکت ژاپنی KLab از این محبوبیت استفاده کرده و با انتشار این بازی برای سیستم عامل های مختلف حسی نوستالژیک را به شما القا می کند. در این بازی که با گرافیکی سه بعدی و حضور کاپیتان سوباسا و دیگر کاراکترهای معروف کارتون فوتبالیست ها همراه است، شما تیم مورد علاقه خود را ساخته و به رقابت با سایر بازیکنان از نقاط مختلف جهان خواهید پرداخت. شوت های سرکش کاپیتان سوباسا اوزورا، شوت ببری کیجورو هیوگا و تمام مهارت های خاص و عجیب و غریب شخصیت های کارتون فوتبالیست ها در این بازی گنجانده شده است. در حالت داستانی این بازی شما در نقش سوباسا و زمانی که در دوران راهنمایی است بازی را شروع کرده و داستان را ادامه خواهید داد.

دیدگاه خود را بگذارید