معرفی ده خواننده خارجی برتر تاریخ

گوش کردن به آهنگ مورد علاقه به یکی از عادت های روزانه مردم جهان تبدیل شده است. در این میان انتخاب بهترین ها همواره دشوار بوده است. در دهه گذشته خوانندگانی چون آریانا گرانده، جاستین بیبر، تیلور سویفت، جاستین تیمبرلیک، اد شیران و سلنا گومز محبوبیت زیادی کسب کرده و دارای طرفداران زیادی در سرتاسر جهان شده اند. اما خوانندگانی بوده اند که به دلیل توانایی های شگفت انگیزشان و تاثیری که بر موسیقی جهان گذاشته اند، همواره از آن ها یاد می شود. ان خوانندگان صنعت موسیقی موسیقی را متحول کرده و با وجود گذشت سال ها، به عنوان بزرگترین خوانندگان تاریخ نسل حاضر شناخته می شوند. برای دانلود این آهنگ ها می توانید به یک سایت مرجع دانلود آهنگ خارجی مراجعه کنید. در ادامه به بخش اول معرفی ده خواننده برتر تاریخ به انتخاب مجله مشهور رولینگ استون نگاهی خواهیم داشت.

جیمز براون

جیمز جوزف براون (3 مه 1933 – 25 دسامبر 2006) خواننده ، ترانه سرا ، رقصنده ، نوازنده ، تهیه کننده و رهبر گروه آمریکایی بود. از او با لقب هایی چون “پدرخوانده روح” و “آقای دینامیت” یاد می شود. تاثیر موسیقی او را در یکی دیگر از بهترین خواننده های تاریخ یعنی مایکل جکسون می توان دید. از بهترین آهنگ های براون می توان به “I Got You (I Feel Good),” “Papa’s Got a Brand New Bag,” “The Payback,” “Give It Up or Turnit a Loose” اشاره کرد. او در رده دهم برترین خوانندگان تاریخ قرار دارد.

استیوی واندر

استیولند هاردوی جودکینز که با نام استیوی واندر شناخته می شود، یکی از چهره های برجسته موسیقی پاپ در نیمه دوم قرن 20 است. او همچنین به عنوان پیشگام و تأثیرگذار در موسیقی در ژانرهای مختلف از جمله ریتم اند بلوز ، پاپ ، سول ، گاسپل، فانک و جاز شناخته می شود. از محبوب ترین آهنگ های او می توان به “Superstition,” “Sir Duke,” “Signed, Sealed, Delivered I’m Yours” اشاره کرد. در رده بندی مجله رولینگ استون او در رتبه نهم قرار دارد.

اوتیس ردینگ

اوتیس ری ردینگ جونیور خواننده آمریکایی متولد سال 1941 است و در سال 1967 از دنیا رفت. وی یکی از بزرگترین خوانندگان تاریخ موسیقی پاپ آمریکا و یک هنرمند برجسته در موسیقی سول و ریتم اند بلوز به شمار می رود. موسیقی های او الهام گرفته از سبک گاسپل بود. آهنگ (Sittin’ on) The Dock of the Bay از او اولین آلبومی بود که پس از مرگ یک خواننده در صدر فهرست محبوب ترین های زمان خود قرار می گیرد. آهنگ های “These Arms of Mine,” “Try a Little Tenderness” از دیگر آهنگ های محبوب او هستند.

باب دیلن

باب دیلن بیش از 50 سال به عنوان یکی از بزرگترین ترانه سرایان و یکی از چهره های اصلی موسیقی پاپ بوده است. باب دیلن کاری را انجام داد که تعداد بسیار کمی از خوانندگان انجام می دهند. او موسیقی محبوب جامعه را تغییر داد. دیلن با خوانندگی کاری مانند کار مارلون براندو با بازیگری انجام داد. او برای رسیدن به هنر مصنوعات را از بین برد. او همچنین موفق به کسب جایزه نوبل ادبیات در سال 2016 شد.

ماروین گی

هیچ صدایی مثل صدای ماروین گی وجود ندارد. او آرام و تقریباً ملایم آواز می خواند اما همچنین با قدرت بسیار که مستقیما از قلب بیرون می آمد. همه چیز در زندگی او – هر آنچه فکر می کرد و احساس می کرد – بر آواز او تأثیر می گذاشت. آلبوم What’s Going On از محبوب ترین آثار اوست. تاثیر موسیقی او را بر آشر، خواننده مطرح آمریکایی می توان دید. او در این فهرست دررده ششم قرار دارد.

 

دیدگاه خود را بگذارید