بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری ارز دیجیتال لونا

در دنیای امروزه و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و علوم مختلف، راهکارها وشیوه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد و هر شخص، باتوجه به توانایی و قابلیت‌هایی که دارد، به دنبال شیوه‌هایی برای دستیابی به درآمد است. اما با بروز بازارهای اقتصادی شیوه جدیدی برای درآمدزایی ارائه شد. شاید در ابتدای کار بازار ارزهای دیجیتال کسی چندان توجهی به آن نداشت. زیرا مردم درمورد این بازار هیچ اطلاعاتی نداشته و نمی‌توانستند به سادگی به آن اعتماد کرده و دارایی خود را در آن سرمایه گذاری کنند.

اما از آنجایی که این بازار جزو برترین بازارهای اقتصادی جهان است، توانست در مدت کمی پس از ارائه اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کند. آیا شما تاکنون در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اید؟ به نظر شما چه چیزی باعث اعتماد مردم نسبت به این بازار شد؟ با گذشت زمان و افزایش سوددهی بسیار خوب بازار ارزهای دیجیتال به کاربرانش، بسیاری از اشخاص کلاهبردار و سودجو قصد سرقت این دارایی و دستیابی به آن را داشتند.

اما زیرساخت‌های بازار ارزهای دیجیتال به صورتی است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از بروز هرگونه سرقت یا تقلب جلوگیری می‌کند، اما این سیستم‌های امنیتی به تنهایی نمی‌توانند از حجم عظیم بازار ارزهای دیجیتال مراقبت کنند. به همین سبب نیاز به زیرساخت‌ها و پلتفرم‌های بیشتری بود که بتواند از شبکه ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند. در این مقاله به بررسی یکی از برترین ارزهای دیجیتال که قابلیت ایجاد زیرساخت‌های قوی را دارد خواهیم پرداخت، همچنین بهترین شیوه‌های نگه‌داری از ارزهای دیجیتال را بررسی خواهیم کرد:

تاریخچه ارز دیجیتال ترا لونا

images_1667724323.png

بسیاری از ارزهایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند با استفاده از قابلیت‌هایی مثل افزایش سرعت معاملات، افزایش امنیت، سهولت در انتقال دارایی و غیره خلق و ارائه شده‌اند. اما یکی از نکاتی که درمورد این ارزها وجود دارد این است که گاهی با افزایش معاملات ارزی، سرعت و کارکرد این ارزهای دیجیتال کمی کاهش می‌یابد. به همین سبب مانند روزهای ابتدایی خود کارکرد ندارند، همین امر باعث شد که برنامه‌نویسان و خالقان ارزهای دیجیتال به فکر راه‌حلی برای این موضوع باشند.

در سال 2018، ایده خلق ارز ترا لونا با استفاده از قابلیت‌های ارتقایی مانند افزایش سرعت معاملات ارزی، افزایش سرعت انتقال دارایی و سهولت آن، ایجاد زیرساخت‌های امنیتی، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و غیره به ذهن دو برنامه‌نویس این عرصه، یعنی دنیل شین و دوکوآن خطور کرد. اما ارائه یک ارز دیجیتال آنهم با اینهمه قابلیت کاربردی کار آسانی نبود…

نهایتا در سال 2019 ارز دیجیتال ترا لونا به صورت رسمی و در شبکه ترا (Terra) به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شد. نکته مهمی که درمورد این ارز وجود دارد این است که در ابتدا کاربران چندان اعتمادی به آن نداشتند و تصور می‌کردنند که این ارز توانایی این را ندارد که از ارزهای پرکاربرد دیگری مانند اتریوم یا بیت کوین پیشی بگیرد. اما گذشت زمان چیز دیگری را ثابت کرد…

رشد و ترقی ارز دیجیتال ترا لونا

همانطور که گفتیم این ارز در ابتدا چندان مورد توجه کاربران نبود، هرچند که باتوجه به ارزهای متفاوت و پرکاربردی که در این بازار وجود داشت، کاربران تا حدی حق داشتند که به این ارز نوپا اعتماد نکنند. اما از آنجایی که سرمایه‌گذاران مختلف برای بکارگیری دارایی خود به فضا و پلتفرم‌های جدیدی نیاز دارند، استفاده و خرید و فروش این ارز دیجیتال در دستور کار کاربران قرار گرفت.

کم کم و با گذشت زمان اطلاعات کاربران نسبت به این ارز دیجیتال افزایش یافته و آنها با مشاهده زیرساخت‌های بسیار خوبی که این ارز برای شبکه دیجیتال ایجاد می‌کرد، دریافتند که می‌توانند حساب زیادی روی ارز دیجیتال لونا باز کنند. در حال حاضر و زمان نوشتار این مقاله میزان ارائه این ارز در حدود 6,907,072,876,045 واحد عرضه شده و از گردش مالی بسیار خوبی برخوردار است.

هدف از خلق ترا لونا

images_1667724345.png

در قسمت‌های قبل به برخی از هدف‌های ارز دیجیتال ترا لونا اشاره کردیم. اما این ارز دو هدف اصلی و مهم دارد که نسبت به اهداف دیگر در اولویت است. در قسمت زیر این دو هدف اصلی را بررسی خواهیم کرد:

پشتیبانی ارز قراردادهای هوشمند

قراردادهای هوشمند درواقع همان فرایند تایید معاملات ارزی است که به صورت خودکار به شبکه بلاک چین منتقل شده و در صورت هزاران کاربر دیگری که در این شبکه وجود دارد، تایید می‌شود. البته تایید این معاملات ارزی به این سادگی انجام نمی‌گیرد. درواقع پلتفرم قراردادهای هوشمند باید تمامی اطلاعات را دریافت کرده و پس از بررسی، آن را تایید کرده و در نهایت به انجام معاملات ارزی رای دهد.

نقش پلتفرم لونا در این فرایند حمایت و پشتیبانی از قراردادهای هوشمند است. درواقع این پلتفرم می‌تواند با استفاده از سیستم تایید اعتبار داخلی خود، تمام اطلاعات را به صورت درست بین طرفیت معامله و پلتفرم تایید اعتبار انتقال داده و به شبکه کمک کند که از صحت اطلاعات اطمینان یابد.

ایجاد زیرساخت‌های امنیتی

وجود امنیت بالا در فرایند قراردادهای هوشمند یا انتقال دارایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای کاربران اهمیت زیادی دارد. پلتفرم و ارز دیجیتال لونا با استفاده از سیستم داخلی خود و میزان امنیت بالایی که دارد، توانایی ایجاد زیرساخت‌های قوی برای شبکه را خواهد داشت. درواقع این پلتفرم با استفاده از قابلیت‌های خود از شبکه حکایت کرده و پایه های آن را برای انجام معاملات ارزی مستحکم می‌کند.

نحوه نگه داری ارز دیجیتال ترا لونا

چگونگی حفظ و نگه‌داری از ارز دیجیتال ترا لونا یکی از موضوعاتی است که کاربران و خالقان این ارز پیش از ارائه آن به آن فکر کردنند. به صورت کلی برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال از کیف پول‌های دیجیتال نرم افزاری یا ساخت افزاری استفاده می‌شود.

به همین صورت برنامه‌نویسان و طراحان این ارز، برای مراقبت از ارز ترا لونا و عدم دسترسی سودجویان از این ارز، کیف پول‌های مختلفی را در قالب نسخه موبایلی، دسکتاپ و نسخه وب ارائه کرده‌اند. یکی از مزیت‌های ارز لونا این است که دارای کیف پول رسمی است. به زبان ساده‌تر، ارز لونا یک کیف پول مستقل و رسمی دارد که کاربران می‌توانند با خریداری آن و ایجاد حساب کاربری در این کیف پول، از دارایی و سرمایه خود مراقبت کنند.

انواع کیف پول های ترا لونا

images_1667724358.png

برنامه‌نویسان ارزهای دیجیتال با ارائه بهترین کیف پول‌های آنلاین و آفلاین، قدم بزرگی در مراقبت از ارزهای دیجیتال برداشتند. در قسمت زیر به معرفی بهترین کیف پول‌های دیجیتال برای نگه‌داری ارز دیجیتال ترا لونا می‌پردازیم:

  • کیف پول سخت افزاری لحر نانو اس
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس
  • کیف پول ترا استیشن
  • کیف پول مس (math)
  • کیف پول نرم افزاری کیونومی
  • کیف پول نرم افزاری کیپ کی

هرکدام از این کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری به صورت عمده دارای ویژگی‌های مشابهی هستند. هرکدام از آنها قابلیت نصب و راه‌اندازی روی موبایل، دسکتاپ و وب را داشته و به کاربران خود اجازه استفاده آفلاین را می‌دهند.

خرید ارز ترا لونا

بسیاری از کاربران پس از آشنایی با مزیت‌ها و قابلیت‌های بسیار کاربردی این ارز، به فکر خرید آن می‌افتند. اما خرید این ارز چگونه امکان پذیر است؟ کاربران می‌توانند برای خرید ارز دیجیتال لونا یا خرید ارز دیجیتال لونا کلاسیک به صرافی‌های معتبر ایرانی مراجعه کرده و پس از انجام فرایند احراز هویت و تعیین حجم ارز لونا و مشاهده قیمت و کارمزد آن، خرید خود را ثبت کنند.

کلام پایانی

حفظ و نگه‌داری از دارایی مهم‌ترین کاری‌ست که کاربران ارزهای دیجیتال باید انجام دهند. اما حفظ این دارایی کار چندان راحتی نیست، پس با ایجاد یک کیف پول کاربردی و دیجیتال، از امنیت و حفظ دارایی خود اطمینان یابید.

دیدگاه خود را بگذارید