بیوگرافی آرون افشار

در این مطلب از وب سایت بیپ موزیک می خواهم شما را با بیوگرافی یکی از خوانندگان محبوب و البته خوش صدای کشور عزیزمان ایران آشنا کنیم،  این هنرمند عزیز کسی نیست جز آرون افشار!

آرون افشار که متولد یکم تیرماه سال ۱۳۷۷ هستند،  در منطقه شاندیز مشهد به دنیا آمدند  و در واقع نام اصلی ایشان وحید افشار میباشد که با نام هنری آرون شناخته شده اند. این خواننده محبوب کار حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۶ به صورت جدی و با همکاری معین راهبر شروع کردند. آقای معین راهبر که خود آهنگساز و نوازنده هستند،  مدیریت کارها و آهنگ های آرون افشار را برعهده دارند و شرکت آوای هنر پخش آثار هنری ایشان را انجام می دهند و اگر به پیج اینستاگرام آرون افشار مراجعه کنید متوجه همین موضوع خواهید شد.

تخصص های آرون افشار

آرون افشار در زمینه نوازندگی گیتار و پیانو مهارت دارند  و توانایی آهنگسازی را دارند، بنابراین برخلاف سایر خوانندگان ابتدا کار خود را با نوازندگی و آهنگسازی شروع کرده و با گذراندن کلاس های متعدد و آموزش های لازم وارد حوزه خوانندگی نیز شده اند و به همین سبب نوعی پختگی در آهنگ های آرون افشار مشهود است این عامل نیز سبب شهرت همگانی ایشان شد.

 تولد آرون افشار در یک خانواده هنری

علت پختگی آهنگ های آرون افشار به سابقه طولانی ایشان در خوانندگی و نوازندگی برمی‌گردد،  و با کمک پدر خود یعنی آقای حبیب افشار شروع کردند و علاقه وافر ایشان به نوازندگی و آهنگسازی سبب رشد و پیشرفت روزافزون ایشان شد.

آرون افشار در چه سبکی می خواند؟

اگر تاکنون به قطعه های ایشان گوش کرده باشید، متوجه خواهید شد که در سبک پاپ می خوانند و آهنگ های عاشقانه ، غمگین و آرامش بخش از جمله اهداف کاری ایشان می باشد. برای دانلود آهنگ عاشقانه جانم باش می توانید به دسته بندی مربوطه مراجعه کنید.

در واقع آهنگ جانم باش به عنوان یک اثر هنری شاخص شناخته شده است که سبب افزایش شدید محبوبیت ایشان شد. آرون افشار در برنامه خندوانه ، قطعه جانم باش را به صورت زنده و در حضور مهمانان زیادی با صلابت و اعتماد به نفس تمام اجرا کرد و همین اتفاق سبب ایمان آوردن بسیاری از طرفداران موسیقی به ایشان شد.

همچنین برای دانلود آهنگ غمگین مادر که به تازگی منتشر شده می توانید در دسته بندی آهنگ های غمگین و یا لیست آهنگ های این خواننده ، آن را گوش دهید. آهنگ مادر به مناسبت روز مادر منتشر شده و در مدت کوتاهی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و به قولی می توان گفت که اشک همه رو در آورد!!!

جدیدترین آهنگ شاد آرون افشار به نام زلزله به تازگی منتشر شده و می توانید آن را از همین سایت بیپ موزیک گوش دهید.

درباره زندگی خصوصی آرون افشار

آرون افشار هنوز مجرد هستند و تاکنون هیچ اخباری از نامزدی و یا ازدواج ایشان منتشر نشده است. همچنین یک برادر کوچکتر که متولد سال ۹۰ است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد.

آهنگ های آرون افشار:

جانم باش

طبیب ماهر

خط و نشان

شب رویایی

ترکم کردی

مادر

یار قدیمی

چال گونه

دلشوره

یار جونی

گیسو پریشان

زلزله

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید