دلایل افزایش خرید از داروخانه های آنلاین

ممکن است تا به حال نام داروخانه آنلاین به گوش شما خورده باشد، اما اطلاع دقیقی از چگونگی آن نداشته باشید. داروخانه آنلاین یک فروشگاه اینترنتی است که تمامی اقلام موجود در داروخانه ها به جز دارو در آن موجود است که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه های آنلاین، اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

معایب مراجعه حضوری به داروخانه

قطعا این تجربه را بسیار زیاد داشته اید که برای مثال قصد خرید یک قرص مکمل و یا لوازم بهداشتی نوزاد را داشتید اما روز تعطیل است و مجبور هستید که به دنبال یک داروخانه شبانه روزی مسیر بسیار طولانی را در ترافیک سپری نمایید و یا حتی در روزهای عادی پشت صف طولانی افرادی که قصد تهیه دارو دارند، زمان زیادی را سپری کرده باشید. همگی این موارد، در بسیاری از مواقع ممکن است شما را از خرید آنچه که لازم داشتید، به علت صف های طولانی و ترافیک منصرف نماید و منجر به هدر رفتن مقدار بسیار زیادی از زمان شما گردد.

مزایای داروخانه اینترنتی چیست؟

حال که به معرفی کوتاهی از داروخانه اینترنتی پرداختیم، بهتر است که مزایا و برتری های این نوع داروخانه را نسبت به مراجعه حضوری بررسی نماییم.

  1. با خرید از داروخانه آنلاین، در هر زمان و هر کجا که باشید، به سادگی می توانید تنها با چند کلیک ساده محصولات مورد نظر خود را انتخاب نموده و درب منزل تحویل بگیرید. در حالی که به صورت حضوری ممکن است زمان بسیار زیادی را در ترافیک و یا پشت صف های طولانی داروخانه ها به بطالت بگذرانید و همچنین در ساعاتی از شب و روزهای تعطیل تنها می توانید به داروخانه های شبانه روزی مراجعه نمایید. بنابراین داروخانه اینترنتی امکان صرفه جویی در زمان را برای شما فراهم می کند.
  2. تمامی محصولات موجود در داروخانه اینترنتی دارای قیمت مصوب و تعیین شده برابر با داروخانه ها هستند بنابراین شما هزینه اضافه تری از سایر داروخانه ها و فروشگاه های معتبر نمی پردازید و حتی در شرایطی ممکن است این وب سایت ها تخفیفاتی را به مناسبت های مختلف ارئه دهند که این امکان را برای شما فراهم آورند تا با قیمت پایین تری محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
  3. هر محصولی که در داروخانه آنلاین موجود است در دمای محیط نگه داری می شوند و دارای کد بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت و دارای اصالت کالا می باشند. بنابراین می توانید از اصالت و کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.
  4. در بسیاری از شهرستان ها ممکن است که امکان دسترسی به برخی محصولات وجود نداشته باشد در حالی که در داروخانه آنلاین بیشتر محصولات موجود بوده و به علت ارسال به سرتاسر کشور، امکان دسترسی برای همه افراد در تمامی نقاط کشور وجود خواهد داشت.

امکانات موجود در داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی امکانات خاصی را در اختیار شما می گذارد تا شما عمل خرید از این داروخانه ها را با راحتی بیشتری به انجام برسانید و حتی این ویژگی ها ممکن است امکاناتی را در اختیار شما قرار دهد که با مراجعه حضوری جهت خرید از داروخانه ها به این امکانات دست پیدا نکنید.

  1. در وب سایت داروخانه آنلاین این امکان برای شما وجود دارد که برای مثال اگر قصد تهیه شامپو را دارید، فیلترهایی را فعال نمایید که تنها شامپوهایی با بازه قیمتی، برند و ویژگی های درخواستی شما نمایش داده شود تا بتوانید راحت تر به خواسته خود دست پیدا کنید.
  2. هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید، زمانی که وارد صفحه محصول مورد نظر می شوید، مشخصات و ویژگی های کامل، دستورالعمل مصرف، شرکت سازنده، موارد محدودیت استفاده، مواد اولیه و ترکیبات محصول و بسیاری اطلاعات دیگر به صورت کامل در اختیار شما قرار داده می شود که به کمک این اطلاعات می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  3. یکی دیگر از امکاناتی که داروخانه اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد، امکان مقایسه محصولات است، بدین صورت که زمانی که محصولی را انتخاب می نمایید، وب سایت به شما محصولات مشابه دیگری را نیز پیشنهاد می دهد تا بتوانید آن محصول را با محصولات مشابه مقایسه نموده و بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایید.
  4. در داروخانه آنلاین در صفحه هر محصول، امکان درج نظر وجود دارد و افرادی که از آن محصول استفاده نموده اند، تجربیات شخصی خود را از آن محصول درج می کنند، این مسئله می تواند یکی دیگر از امکانات جهت تصمیم گیری بهتر برای شما به شمار برود.
  5. موردی که ممکن است در بسیاری از داروخانه های آنلاین دیده شود، امکان درج پرسش است، که می تواند این پرسش ها در هر صفحه مخصوص به محصول، درباره آن محصول مطح گردد و یا به صورت کلی در صفحه ای جدا شامل سوالات پزشکی باشد که در هر دو صورت، سوالات در سریع ترین زمان ممکن توسط متخصصین و پزشکان پاسخ داده شده و مورد مشاهده عموم قرار میگیرد تا همه افراد بتوانند از این اطلاعات بهره ببرند.
  6. عموما داروخانه های آنلاین بخشی را به موضوعات و اطلاعات عمومی پزشکی اختصاص می دهند که شما می توانید با مطالعه این قسمت، به اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه پزشکی و سلامتی دست یابید.

در داروخانه اینترنتی چه اقلامی موجود است؟

همان گونه که اشاره شد، در داروخانه آنلاین دارو جهت فروش به هیچ وجه قرار داده نمی شود. چرا که فروش دارو حتما باید بر طبق نسخه پزشک و نظارت دکتر داروساز در داروخانه انجام بگیرد و قطعا فروش دارو به صورت اینترنتی کاملا غیر قانونی است.

اقلامی که در داروخانه آنلاین جهت فروش گذاشته می شود شامل تمامی لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم مورد نیاز مادر و کودک، لوازم مورد نیاز داروخانه ها و مکمل های غذایی می باشند. حتی در مواردی دیده شده است که اقلام کمیاب که به راحتی در داروخانه ها موجود نیست، در داروخانه اینترنتی قابل دسترس می باشد. بنابراین به غیر از دارو، هر محصولی که در داروخانه ها دیده می شود، در داروخانه آنلاین نیز موجود است.

به طور کلی استفاده از وب سایت هایی که به صورت داروخانه آنلاین هستند کار دشواری نیست چرا که تمامی موارد در سایت به صورت واضح قرار داده شده است و استفاده از آن عمل دشواری نمی باشد و از آنجایی که دنیای امروزی در جهت سهولت بخشیدن و راحتی در فعالیت های  انسان گام بر می دارد، داروخانه های اینترنتی به علت سهولت در استفاده و تسریع بخشیدن به عملکرد افراد، می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای مراجعه حضوری به داروخانه ها باشند.

چه بسا که در آینده ای نه چندان دور، شاهد جایگزینی این نوع داروخانه به طور کامل خواهیم بود.

در این میان داروخانه اینترنتی دکتر زارع، با دارا بودن تمامی ویژگی ها و مزایای ذکر شده برای داروخانه های آنلاین، یک گزینه بسیار مناسب جهت تهیه اقلام غیر دارویی داروخانه ها به شمار می رود. بنابراین جهت تهیه محصولات مورد نظر خود به این داروخانه آنلاین مراجعه نموده و در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن، محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

اقلام موجود در این داروخانه نیز کاملا شامل مواردی است که در بالا ذکر شد و تمامی امکانات یک وب سایت کامل را نیز در بر دارد. به همین علت استفاده از آن بسیار ساده بوده و به سرعت می توانید محصولات مورد نظر خود را در آن بیابید و تهیه نمایید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

دیدگاه خود را بگذارید