دیدن رایگان این چند فیلم و سریال را از دست ندهید

فیلم مکموم 2 Makmum 2 2021

دانلود فیلم ترسناک مکموم 2 2021 Makmum 2 + زیرنویس

داستان فیلم
در فیلم مکموم 2 : غم رینی که به تازگی شوهرش را از دست داده است، با مرگ عمه اش که او را بزرگ کرده، بیشتر می شود. حافظ تنها فرزند رینی هنگام بازگشت به روستا برای عزاداری گم می شود و بیهوش در میان جنگل پیدا می شود.

فیلم مکموم 2 Makmum 2 2021

 درباره فیلم
فیلم مکموم 2 Makmum 2 محصول کشور اندونزی و در ژانر ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Guntur Soeharjanto در سال 2021 ساخته شده است. در فیلم مکموم 2 بازیگرانی چون Pritt Timothy، Samuel Rizal، Titi Kamal، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال گله گرگ Wolf Pack 2023

دانلود سریال دسته‌ ی گرگ ها 2023 - Wolf Pack

داستان سریال
در سریال گله گرگ : یک موجود فراطبیعی دو نوجوان را که در یک آتش سوزی بزرگ در جنگل گرفتار شده اند زخمی و آن ها را تبدیل به گرگینه می کند. پیوند عمیقی بین این دو نفر شکل می گیرد و دو نوجوان دیگر با سرنوشت مشابه سر راه آن ها قرار می گیرند.

سریال گله گرگ Wolf Pack 2023

 درباره سریال
سریال گله گرگ Wolf Pack محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال گله گرگ بازیگرانی چون Amy Pietz، Armani Jackson، Bailey Stender، Bella Shepard، Chase Liefeld، Chloe Rose Robertson، Hollie Bahar، Holly Firfer، James Martinez، John L. Adams و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تبدیل شوندگان 7 ظهور جانوران Transformers: Rise of the Beasts 2023

دانلود فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران 2023 Transformers: Rise of the Beasts + زیرنویس

داستان فیلم
در فیلم تبدیل شوندگان 7 ظهور جانوران : یک متخصص نظامی سابق به همراه یک باستان شناس درگیر نبردی میان هیولاهای خطرناک و ربات های غول پیکر می شوند و…

تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

 درباره فیلم
فیلم تبدیل شوندگان 7 ظهور جانوران Transformers: Rise of the Beasts محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Steven Caple Jr. در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم تبدیل شوندگان 7 ظهور جانوران بازیگرانی چون Anthony Ramos، Dominique Fishback، Luna Lauren Velez، و… به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران بر اساس مجموعه اسباب بازی های تبدیل شوندگان تولید کمپانی هاسبرو ساخته شده است. فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران هفتمین فیلم از مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان محسوب می شود و دنباله فیلم بامبلبی ۲۰۱۸ به حساب می آید. فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران پیش درآمدی از فیلم تبدیل شوندگان ۲۰۰۷ و اسپین آف سریال جنگ جانوران: تبدیل شوندگان ۱۹۹۶ به شمار می رود.

دیدگاه خود را بگذارید