ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

کوش آداسی شهری زیبا در ترکیه است که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، سواحل زیبا، پارک های جنگلی انبوه، مراکز خرید متنوع، کوهستان های پر برف، لنگرگاه های کشتی های کروز و تجاری و …  . ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ساحل لیدیز بیچ یکی از سواحل زیبای این شهر آشنا کنیم. پس تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی از سواحل زیبا و محبوب این شهر می باشد که در ترکی به آن کادینلار دنیزی گفته می شود. در گذشته این ساحل فقط بانوان بود و توسط آنها استفاده می شد. علت انتخاب این نام هم به این علت بوده است. اما امروزه از لیدیز بیچ همه افراد می توانند استفاده نمایند.

ویژگی های ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی  در تور کوش آداسی ویژگی هایی دارد که آن را از سایر ساحل های دیگر این شهر متمایز می کند. از جمله ویژگی های این ساحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در اطراف ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی صفی از درختان کاج وجود دارد. درختانی که به زیبایی و شکوه این ساحل افزوده اند و می توانند خاطره سفری خوش و دل انگیزی را رقم بزنند.

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی به مرکز این شهر نزدیک است و در اطراف خود کافه ها، رستوران ها، مغازه ها و هتل های بسیاری را جای داده است. از این رو این ساحل بهترین مکان برای تفریح و گشت و گذار، خوردن غذا و خرید است. به طوری که می توان در کمترین زمان هم به تفریح پرداخت، هم غذا خورد و هم خرید کرد. غذاهایی که در رستوران های ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی سرو می شوند، از تنوع بسیاری برخوردار هستند. در این رستوران ها انواع غذاهای ترکی و چینی سرو می شود. حتی در این ساحل یک رستوران واقعی هندی وجود دارد که انواع غذاهای هندی را سرو می کند و علاقه مندان به غذای هندی را به سوی خود می کشاند.

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و رختکن می باشد. در این ساحل حتی برای کسانی که علاقه مند به حمام آفتاب هستند چتر ها و نیمکت های تعبیه شده است که می توانند از آنها استفاده کنند.

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی ساحل بسیار تمیزی است که آب کم عمق و حدود یک کیلومتر ساحل شنی دارد. بنابراین برای کسانی که علاقه مند به شنا و تفریحات و ورزش های آبی هستند مکان مناسبی می باشد. از جمله تفریحاتی که در این ساحل می شود به آن پرداخت عبارتند از: اسکی روی آب، شنا، جت اسکی، چتر بازی با قایق موتوری، قایقرانی در دریا و … همچنین برای رعایت حال مسافران و گردشگران در ساحل لیدیز بیچ مغازه هایی وجود دارد که کلیه وسایل مورد نیاز ورزش های آبی را در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین تور مارماریس را نیز در سایت سفر باتو بببینید و خرید کنید.

در ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی غریق نجات ها از ساعت 8 صبح کار خود را شروع می کنند و تا ساعت 7 عصر به کار خود ادامه می دهند. بنابراین غریق نجات ها در طول روز در این ساحل حضور دارند و می توانند حافظ جان مسافران و گردشگران باشند.

تماشای غروب خورشید از ساحل لیدیز بیچ لحظه ای است که نباید هرگز آن را از دست داد. چرا که این لحظه یکی از زیباترین و در عین حال به یادماندنی ترین لحظه هایی است که می تواند در ذهن تمامی افراد ثبت شود. در این ساحل هنگام غروب آفتاب مردم به صورت پراکنده در کنار ساحل می نشینند و به خوردن چای و قهوه مشغول می شوند و همزمان به چشم اندازهای زیبای جزیره یونانی ساموس می نگرند و از تماشای زیبایی های آن لذت می برند.

ساحل لیدیز بیچ ساحلی شنی و ماسه ای است که توسط میله های بزرگ حفاظتی احاطه شده است.

شهر کوش آداسی ترکیه در بخش ساحلی دریای اژه و 71 کیلومتری شهرستان آیدین واقع شده است. گردشگران و مسافران با عبور از روی تپه ای کوچک و پیاده روی از مرکز شهر آن هم به مدت 20 دقیقه می توانند به ساحل لیدیز بیچ برسند. همچنین مینی بوس هایی به نام دولموش در سطح شهر کوش آداسی وجود دارند که هر چند دقیقه یک بار از مرکز شهر به سمت ساحل لیدیز بیچ حرکت کرده و مسافران را جابجا می نمایند. مسافران و گردشگرانی که قصد پیاده روی ندارند می توانند با پرداخت هزینه ای کم از این مینی بوس ها استفاده کنند. ساحل لیدیز بیچ حدود 20 کیلومتر از افسس و خانه مریم مقدس و حدود 84 کیلومتر با فرودگاه بین المللی شهر ازمیر فاصله دارد. از طرفی می توانید در تور بدروم نیز اطلاعات مفیدی ببینید.

کسانی که قصد سفر به شهر کوش آداسی و بازدید از ساحل زیبای لیدیز بیچ را دارند باید این نکته را نیز در نظر بگیرند که شنا در ساحل لیدیز بیچ در هر زمانی مناسب نیست. زمان مناسب برای شنا در این ساحل از اواخر فصل بهار یعنی ماه خرداد تا اواخر فصل تابستان یعنی ماه شهریور می باشد. در ماه های دیگر سال دمای آب ساحل لیدیز بیچ برای شنا کردن چندان مساعد و مطلوب نیست. استفاده از ساحل لیدیز بیچ محدودیتی خاصی ندارد و همه افراد چه مرد و چه زن و چه کوچک و بزرگ می توانند از این ساحل و امکانات آن استفاده نمایند و سفری خوش و لذت بخش را تجربه نمایند.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

دیدگاه خود را بگذارید