شروع کار وبسایت

شروع کار وب سایت با فضای وب در واقع شما به فضایی دسترسی داشته اید که می توانید علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود بلکه با مشتریانتان نیز ارتباط داشته باشید 09307326632

شروع کار وب سایت با فضای وب در واقع شما به فضایی دسترسی داشته اید که می توانید علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود بلکه با مشتریانتان نیز ارتباط داشته باشید قطعا رسیدن سود و جذب مشتریان زیادتر در این شرایط راحت تر خواهد بود. کوتاه ترین راه انتقال یا ایجاد شعبه جدید در دنیای مجازی و اینترنت که در برخی مواقع ارزان قیمت ترین راه هم هست داشتن سایت پویا و فعال می باشد در سال های اخیر و تشدید کرونا کارها مجبور به وارد شدن به این دنیای جدید بودند چندین برابر شدن مشتریان معتبر شدن برند شناخته تر شدن کالا ها خدمات از خوبی های سایت فعال استاندارد می باشد. 09307326632Shape1

طراحی سایت برای پوشاک بصورت شرکتی فروشگاهی امکان پذیر است در تمام انواع آن که بصورت درگاه یا حضوری خرید انجام دهند سایت لباس عروس این امکان را خواهد داشت تا انواع مدل لباس را برای فروش اجاره با ذکر مشخص اندازه ها قیمت جنس پارچه را در اختیار کاربران قراردهد در مورد فروش کت و شلوار دامادی نیز در سایت به همین صورت است یا سفارش دوخت را از کاربران میتوانید بگیرید یا انواع کت و شلوارهایی که دارید را در سایت قرار دهید با سایز مشخص تصویر برداری عکس ها در نور های گوناگون تا تیرگی رنگ پارچه مشخص گردد تا در تصمیم گیری زمان کمتری را در زمان حضور به عمل اورند.

در این سایت ها گالری نقش مهمی را ایفا میکند و بیشتر عکس ها ویدئو ها هستند که کاربر را به مشتری تبدیل میکند تا محتوا پس در عکس برداری ها حرفه ای عمل کنید تا دقایق بیشتری را از کاربران برای دیدن سایتتان بگیرید.

طراحی سایت ورزشی بخصوص لباس های ورزشی لوازم وسایل تکواندو و غیره هم با مشخصاتی که دارد امکان دارد کار شما بصورت عمده و ارسال به شهر های دیگر انجام گیرد که نتنها در شهر خود بلکه سراسر منطقه مشتریانی را از طریق سئو خوب روی سایت داشته باشید. در کل در خصوص کارهای ورزشی تنوع بسیار بالا خواهد بود و محتوای شما از قبل مشخص میشود.

هدف سایت شرکتی

مهمترین هدف طراحی سایت شرکتی رسیدن به مفهوم برندسازی برای یک شرکت معرفی شرکت کم کردن هزینه های شرکت و خدمات و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و درآمدزایی از سایت می باشد. معرفی محصولات سهولت ارتباط و تعامل با مشتریان فروش اینترنتی محصولات شرکت معرفی و ارائه خدمات شرکتی انواع طراحی سایت شرکتی می تواند با توجه به سلیقه بودجه در نظر گفته شده و هدف از طراحی سایت به انواع طراحی سایت شرکتی گرافیکی طراحی سایت شرکتی تک صفحه ای طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو طراحی سایت شرکتی چند زبانه طراحی سایت شرکتی داینامیک طراحی سایت شرکتی استاتیک.
امکانات معمول طراحی سایت کد نویسی منطبق با استانداردهای روز سازگار با همه مرورگرها امکان جستجو امکان بکارگیری چندین زبان در وب سایت دو زبانه و بیشتر انگلیسی و عربی در صفحات امکان گزارش گیری و آمار بازدید توسط کاربر امکان ایجاد گالری و درج تصاویر محصولات بصورت کاملا داینامیک امکان درج مطلب و ایجاد منوها و زیر منو ها بصورت کاملا داینامیک

طراحی سایت شرکتی به صورت حرفه ای اختصاصی و سفارشی مطابق با نیازهای اختصاصی شرکت
طرحی گرافیک خاص و منحصر بفرد مطابق با اصول مدیریت برند و رنگ سازمانی امکانات ویژه در معرفی شرکتی امکانات ویژه در فروش اینترنتی و معرفی محصولات شرکت امکان تعامل با مشتریان از طریق راه اندازی پنل مدیریت کاربری برای مشتریان امکان ارسال مطالب و اخبار جدید از شرکت به مشتریان از طریق خبرنامه و ایمیل و پیامک.

 خرید های اینترنتی

چرا افراد خدمات و خرید های اینترنتی را انتخاب می کنند برای اینکه رای خرید یک کالا تعداد زیادی محصول از برند های گوناگون را در یک سایت میتوانند ببینند بررسی کنند و برآورد قیمت برای آن داشته باشند میتوانند برای خدمات شرکت ها ماقیسه ای داشته باشند و هزینه ها را بصورت تلفنی یا از روی وب سایت بخوانند این سرعت در کار و صرفه جویی همه افراد جامعه را به سوی صفحات وب سوق داده است.

بازاریابی دیجیتالی digital marketing یکی از زیر شاخه های مهم بازاریابی در جهان امروز می باشد. بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از رسانه های جدید دیجیتال اطلاق می شود از قبیل اینترنت موبایل وب سایت افزایش تعداد مشتریان یک برند در واقع هدف اصلی از دیجیتال مارکتینگ تبلیغ محصولات توجه به رفتار مشتری و ارائه خدمات می باشد.

عدم صرف وقت برای آماده شدن و رفتن و برگشتن به محل فروشگاه یا خدمات دهنده مورد نظر وقت بیشتری را برای کارهای اساسی تر برای ما می گذارد کسانی که در محل کار هستند معمولا بعد از ساعت اداری در ترافیک سنگین به خانه برمیگردند تمایلی به برگشت دوباره به سطح شهر را ندارند هزینه رفت و آمد هم علاوه بر آن به خرید اینترنتی سوق میدهد. افرادی که در دو محل کار میکنند که هرگز وقتی برای جستجو در سطح شهر برای پیدا کردن جنس خوب نخواهند داشت و قطعا انتخاب اول آنها خرید اینترنتی خواهد بود و ترجیح میدهند که وقت ازاد خود را برای تفریح و استراحت سپری کنند.

Shape2

راه‌اندازی سایت

وب سرور WebServer کامپیوتری که به‌صورت تمام‌وقت به اینترنت متصل است و برای استفاده بهتر در فضای اینترنت بهینه‌سازی شده است سرورها معمولاً در فضاهایی دیتاسنتر با تهویه مناسب سرعت اینترنت بالا و برق پشتیبان در اختیار افرادی که می‌خواهند در بستر اینترنت خدماتی ارائه کنند قرار می‌گیرند شما هم می‌توانید کامپیوتر شخصی خود را تبدیل به یک سرور کنید ولی به علت محدودیت‌های ذکر شده هزینه بالای نرم‌افزارها و لایسنس‌ها و نیاز به تخصص این کار اصلاً مقرون به‌صرفه و رایج نیست و معمولاً افراد برای راه‌اندازی وب‌سایت به اجاره سرور به صورت ماهیانه یا سالیانه می‌پردازند.

میزبانی وب هاستینگ Web Hostingوقتی یک سایت راه‌اندازی میکنید نیاز به فضایی دارید که اطلاعات سایتتان روی آن نگه داری و پردازش شود این فضا را در اصطلاح هاست Host گویند معمولاً افرادی که می‌خواهند سایتی راه‌اندازی کنند از خدمات میزبانی هاستینگ شرکت‌های مختلف استفاده می‌کنند.

این شرکت‌ها منابع یک سرور را بین چند مشترک به صورت مساوی تقسیم کرده تا هزینه نهایی برای هر فرد کاهش یابد همچنین این شرکت‌ها تمام کارهای فنی را انجام داده و لایسنس‌های لازم را خریداری کرده‌اند تا شما دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشد با خریداری هاست در نهایت یک پنل مدیریتی ساده برای کار با فایلها دیتابیس و استفاده از ایمیل اختصاصی با نام دامنه‌تان در اختیار شما قرار میگیرد.

هاست‌ها عموماً با دو سیستم عامل لینوکسLinux و ویندوزWindows عرضه می‌شوند انتخاب نوع سیستم عامل ‌هاست به زبان برنامه‌نویسی بستگی دارد که سایت شما با آن کد نویسی می‌شود معمولاً اکثر سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس با زبان PHP کدنویسی شده و از هاست‌های لینوکسی استفاده می‌کنند و خود سایت که فقط با php کد نویسی شده و یا از فریم ورک ها ـآن مثلا لاراول laravel استفاده میکنند و برنامه نویسان C# asp.net core از هاست های ویندوزی برای راه اندازی کار خود که بسیار مناسب می باشد.

این سیستم عامل هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما یا بازدیدکنندگان سایتتان ندارد و هر کاربری با هر دستگاه و سیستم عاملی می‌تواند از سایت شما بازدید کند شما هم با هر دستگاه و سیستم‌عاملی می‌توانید سایتتان را مدیریت کنید این سیستم عامل فقط به زبان برنامه‌نویسی که کدهای سایت با آن نوشته شده است مرتبط است.

کنترل پنل هاست برای سادگی کار با فایل‌های وب‌سایت و همچنین در دسترس بودن همه امکانات مورد نیاز برای مدیریت سرور و دیتابیس شرکت‌های میزبانی وب هاستینگ بعد از خرید هاست معمولاً یک پنل مدیریتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که معروف‌ترین آنها Cpanel و DirectAdmin برای هاست‌های لینوکسی و Plesk برای هاست‌های ویندوزی می‌باشد برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده از هاست با سیستم عامل لینوکس اجباری و استفاده از کنترل پنل Cpanel توصیه می‌شود.

پنل دایرکت ادمین direct admin برای تازه کارها سخت تر است و در کل حتی برای حرفه ای ها هم کند تر است جابجایی بین منو ها دسترسی قسمت ها مختلف.

آدرس آی پی IP برای هر سرور که سایت شما روی آن قرار دارد در شبکه‌های کامپیوتری برای شناسایی و متمایز کردن هر دستگاه از دستگاه دیگر از IP Internet Protocol استفاده می‌شود IP یک رشته اعداد است که با نقطه از هم جدا شده و می‌توانید آن را مثل شماره تلفن افراد در نظر بگیرید همانطور که برای تماس با یک شخص باید شماره تلفن او را داشته باشید برای اتصال به یک کامپیوتر باید IP آن را داشته باشید در واقع IP آدرس یک سرور کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت را به ما می‌دهد.

دامنه Domainبرای مشاهده یک وب‌سایت باید IP سروری که سایت در آن میزبانی می‌شود در اصل از آپی سرور و نیم سرور هاستینگ استفاده میشود ولی به علت سختی حفظ این آی پی ها نام را جای آن قرار داده اند و dns این آی پی را به نام ترجمه میکند. را در اختیار داشته باشید پس همان‌طور که شماره تلفن همه افراد را حفظ نمی‌کنید چیزی به وجود آمد به اسم نام دامنه یعنی برای دسترسی به یک سایت به‌جای حفظ کردن یک رشته اعداد از یک نام دلخواه که صاحب سایت برگزیده است استفاده می‌شود.

سرور نام دامنه DNS همانطور که گفتم برای اینکه نیاز نباشد افراد IP سرورهای مختلف را حفظ کنند نام‌های دامنه به وجود آمدند بدین ترتیب وقتی می‌خواهید سایتی را مشاهده کنید به جای وارد کردن آدرس سرور آن نام دامنه آن را در مرورگر خود وارد می‌کنید. سرورهایی وجود دارند که نام‌های دامنه مختلف به همراه آدرس ip سرورهای آن‌ها را در خود ذخیره می‌کنند با نام DNS  یا Domain Name System شناخته می‌شوند.

دامنه سایت در مرورگر ابتدا سمت این سرورها ارسال می‌شود این سرورها در پاسخ ip سروری که سایت مقصد در آن نگه‌داری می‌شود را برمی‌گرداند و در نهایت درخواست شما به سرور هاستینگ سایت مقصد هدایت می‌شود آدرس ip سرور خود را در پنل دامنه‌تان ثبت نمایید تا اگر شخصی در مرورگر خود نام دامنه شما را وارد کرد سیستم‌های DNS آن را شناسایی کرده و سایت شما برای مخاطب نمایش داده شود.

آدرس اینترنتی URLیک آدرس اینترنتی از المان‌های مختلفی تشکیل شده است اسم یا نامک صفحه وب پسوند دامنه نام دامنه پروتکل درخواستی از آن جایی که در بستر اینترنت ممکن است درخواست‌های مختلفی سمت سرور فرستاده شود که یکی از آن‌ها فقط بازدید از یک صفحه وب است برای هر نوع درخواست یک نوع قرارداد یا پروتکل در نظر گرفته شده تا سرور متوجه شود چگونه باید به هر درخواست پاسخ دهد.

برای انتقال فایل به سرور از پروتکل FTP File Transfer Protocol استفاده می‌شود و برای مشاهده یک صفحه وب از پروتکل HTTP پس اگر در آدرس یک وب‌سایت اینترنتی کلمه HTTP رو دیدید معنی‌اش این است که ما از سرور تقاضای مشاهده یک صفحه وب را داریم.

پروتکل HTTPS همان HTTP است با این تفاوت که اگر اطلاعاتی در این وب‌سایت وارد کردیم رمزنگاری می‌شود و دسترسی به اطلاعات ما برای هکرها دشوار است از گواهی SSLپروتکل https برای دسترسی به آن سایت استفاده می‌شود زمان ثبت دامین خود یک گواهی SSL هم برای سایت خود خریداری نمایند به تمدید سالیانه دارند البته برخی از ارایه دهندگان سرویس‌های میزبانی وب این گواهی را به طور رایگان در اختیار خریداران هاست و دامین خود قرار می‌دهند.

پایگاه داده DataBase اطلاعات با ساختار ویژه‌ای در آن ذخیره شوند تا هم امنیت دسترسی به اطلاعات افزایش یابد و هم ذخیره و پردازش اطلاعات با سرعت بالایی صورت گیرد در یک وب‌سایت اطلاعات نام کاربری و رمز عبور کاربران در دیتابیس ذخیره می‌شود تا وقتی کاربری می‌خواست وارد سایت شود با اطلاعات موجود در دیتابیس تطبیق داده شود و اگر درست بود به کاربر اجازه ورود داده می‌شود.

پایگاه داده sqlserver با نرم افزار mssql میتوانید مدیریت آن را انجام دهید که در بسیاری از سیستم ها حسابداری از این پایگاه داده استفاده میشود بسیاری از کوئری ها را مستقیم به اسانی روی ان اجرا میکنند.

پایگاه داده‌هMYSQL را نام برد که با پنل مدیریتی phpMyAdmin از طریق هاستینگ‌تان به آن دسترسی دارید در هنگام نصب سیستم‌های مدیریت محتوا لازم است از طریق پنل مدیریتی هاست خود یک دیتابیس بسازید و نام آن به همراه نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به دیتابیس را در فرآیند نصب وارد کنید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید