معرفی فیلم رجب ایویدیک ۶

رجب ایودیک 6

اگر به دنبال یک فیلم کمدی که بتواند چند ساعتی شما را سرگرم کند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که فیلم رجب ایویدیک را مشاهده کنید. این فیلم محصول کشور ترکیه است که در سال 2008 اولین قسمت آن منتشر شد. نویسنده و کارگردان این فیلم قصد ساختن قسمت‌های بیشتری برای این فیلم سینمایی نداشتند، اما با پخش این فیلم و استقبال بی نظیر از این فیلم رجب 6 که خنده‌دارترین و پرطرفدارترین قسمت آن است هم ساخته شد.

نقش اصلی این فیلم را شاهان گوکباکار بر عهده دارد که همان رجب است. او با بازی جالب خود توانست این فیلم را به یکی از پربیننده ترین فیلم‌های سینمایی ترکیه تبدیل کند.

خلاصه قسمت‌های مختلف رجب ایویدیک

در اولین قسمت از این فیلم سینمایی داستان درباره مردی به نام رجب است که می‌خواهد یک دختر را تحت تاثیر خود قرار دهد. او به این دختر از زمان کودکی علاقه داشته است اما در این میان اتفاقاتی می‌افتد که او به طور کلی از هدف خود دور می‌شود.

در دومین قسمت از این فیلم سینمایی رجب تلاش می‌کند تا همسر مناسب خود را پیدا کرده تا مادربزرگ مریض خود را از خود راضی کند. اما برای ازدواج کردن با مشکلات زیادی مواجه می‌شود و داستان‌های خنده‌داری را رقم می‌زند.

در سومین قسمت از این فیلم مادربزرگ رجب که در قسمت دوم از دنیا رفته باعث ایجاد افسردگی در او می‌شود. افراد زیادی تلاش می‌کنند که او را از این حس و حال بیرون بیاورند اما نمی‌شود. تا این که یک همسایه جدید برای او پیدا می‌شود.

در قسمت چهار فیلم رجب مربی تیم فوتبال بچه‌های محل شده و آن‌ها در یک زمین به بازی می‌پردازند. اما در همان دوران خبر می‌رسد که زمین آن‌ها فروخته شده است و این جاست که ماجرای رجب دوباره آغاز می‌شود.

در قسمت ششم رجب ایودیک می‌بینید که بعد از آن که یکی از دوستان صمیمی رجب از دنیا می‌رود، او تصمیم دارد که به آخرین قرارداد کاری دوستش عمل کرده و آن را به سرانجام برساند. او باید با اتوبوس دوستش تعدادی از ورزشکاران را برای مسابقات خارج از کشور ببردو در این میان ورزشکاران با مشکلاتی مواجه می‌شوند و رجب می‌خواهد که این مشکلات را از بین ببرد.

رجب 6 : در این قسمت برای رجب یک دعوتنامه از شهر قونیه می‌آید تا در یک مسابقه شرکت کند. او تصمیم گرفته تا با دوستش نورالله به این سفر بروند اما به اشتباه به جزیره آدم خوارها می‌روند.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. شمارش آرا: 2

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید

  • رجب ادویک 8 شهریور 1402

    ایوقخقکقنق