پایش مووی، زندگی با دنیا فیلم و سریال

پلتفرم ویدیویی پخش آنلاین فیلم و سریال پایش مووی جدیدترین پروژه شرکت پایش داده مهر گستر میباشد که مورد توجه کاربران بسیاری واقع شده است؛ در این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی این عنوان بپردازیم.

پایش مووی، بی همتا و تماشایی، توانسته است در زمینه سینما افراد زیادی را جذب خود کند و وظیفه برآورده کردن انتظارات مخاطب را بر عهده گرفته است که همانطور که مشاهده میکنیم به خوبی از این وظیفه بر آمده است.

پایش مووی المان های اصلی خود و سایت مربوطه را بر بنای سه رنگ گذاشته است که بسیار دلنشین میباشد و طراحی کاربری آن در دل تمامی کسانی که وارد وبسایت میشوند نفوذ میکند، اگر میخواهید شما هم جزئی از افرادی باشید که از این تجربه دلنشین نهایت لذت را میبرند روی لینک زیر کلیک کنید.

پایش مووی، پیشنهادی که نمیتونی رد کنی!

در تصویر زیر تجربه اولین ورود به وبسایت پایش مووی را مشاهده میکنیم:

نکته بعدی که میتوان پایش مووی را برای پرداختن به آن تحسین کرد، تنوع در کار میباشد که این پلتفرم بزرگ توانسته است هزاران عنوان فیلم و سریال و انیمیشن را در ژانر های مختلفی از قبیل: اکشن، ماجرایی، کمدی، ریالیتی شو، تاک شو، دلهره آور، مستند، ورزشی جنایی، معمایی، پلیسی، اقتباسی، کی دراما، درام، زندگینامه و …. منتشر کند؛ که این عنوان ها همگی قابلیت تماشا در جمع های خانوادگی را دارند.

نکته بعدی که هر کاربری به آن توجه و مورد اهمیت تمامی افراد میگیرد به روز بودن تمامی فیلم و سریال ها میباشد که در کنار آن ها به ارشیو بزرگی که از فیلم و سریال های قدیمی میباشد پرداخته میشود.

این نکات و جنبه های مثبتی که در مورد این پلتفرم بیان شد، همگی در صورتی بیان شده اند که وبسایتی که با هم مشاهده کردیم (www.payeshmovie.ir) سرویسی تازه منتشر شده است که کارشناسان و توسعه دهنده های مختلف روزانه تلاش بر پیشرفت، بهینه سازی و اضافه کردن امکانات جدیدی از جمله قابلیتی برای خواندن نقد و اخبار به روز سینما میباشد(تحت عنوان وبلاگ) دارند، که تا هفته های آینده اخبار بیشتری در مورد این موضوع خواهیم شنید.

خب برویم بیشتر با قابلیت های سایت آشنا شویم: هنگامی که از صفحه اصلی، نوار جست و جو و یا ژانر مورد علاقه خود فیلم ، یا سریال و انیمیشنی را انتخاب کردیم صفحه ای جدید بازمیشود که در آن نکات زیر بیان شده است:

-امتیاز کلی فیلم که توسط وبسایت جامع و کلی آی ام دی بی به آن پرداخته شده است.

-ژانر طبقه بندی شده که میتوانید عناوینی شبیه به سلیقه خود انتخاب و تماشا کنید.

-نوار فیلم های پیشنهادی که شباهت بسیاری به عنوان انتخاب شده دارد.

-عکس و پوستر فیلم که محیط را به نمایش میگذارند.

-عوامل از جمله کارگردان و نویسنده و بازیگران که میتوانید با آن ها آشنا شوید.

_خلاصه ای از داستان که در  آن کلیتی ازعنوان گفته میشود.

-زبان فیلم و دارای زیرنویس بودن یا نبودن آن.

-قابلیت تهیه لیست مشاهده برای آینده.

برای استفاده از تمامی این امکانات باید ابتدا وارد سایت پایش مووی شده و سپس در سایت با شماره همراه خود ثبت نام کنید تا شما هم عضوی از خانواده پایش مووی شوید.

برای ثبت نام در پایش مووی روی لینک رو به رو کلیک کنید.           ثبت نام

مرحله بعدی این ماجرا پرداخت هزینه اشتراک میباشد که در چند نوع هفتگی ماهانه و … متنوع گردیده است.

برای مشاهده طرح های مختلف روی لینک رو به کلیک کنید.  مشاهده طرح های ویژه فروش

تبریک! اکنون شما دسترسی آزاد به هزاران عناوین مختلف در ژانر ها و ساخته شده توسط کشور های مختلف را دارید و میتوانید از آن ها نهایت استفاده و لذت را داشته باشید.

اکنون پایش مووی منتشر شده بر بستر وب میباشد ولی قرار است اپلیکیشن های اختصاصی این پلتفرم به زودی منتشر شود، این درحالی است که پایش مووی بر روی نسخه های وب اندروید و آی او اس همخوانی دارد و میتوانید از آن ها بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده کنید.

تصویر زیر محیط استفاده کابر در گوشی هوشمند را نشان میدهد.

در پایان باید به شما این نکته را گوشزد کنیم که پایش مووی برای اکثر کاربران رضایت بخش و تجربه ای خوب میباشد و به شما پیشنهاد میکنیم که به این وبسایت مراجعه کنید.

پایش مووی، خاطرات فراموش نشدنی

دیدگاه خود را بگذارید