آی ریتم بهترین انتخاب در دانلود موزیک

امروزه سایت های بسیاری در زمینه دانلود موزیک وجود دارند و هر کدام نیز ویژگی های منحصر به فردی را دارند. امروز آی ریتم را به شما معرفی می کنیم که به نوبه خود می توان خاص ترین این سایت دانست. در این مقاله نیز تمامی ویژگی های مثبت و منفی این سایت را مورد بررسی قرار می دهیم و با دلیل بهترین بودن آی ریتم را نیز بیان خواهیم کرد.

قبل از هر چیزی بهتر است با ورود به سایت آی ریتم خودتان سایت را مشاهده نمایید که می توانید جهت ورود از طریق آدرس ireetm.com وارد سایت شوید.

ویژگی های بارز برتری آی ریتم

همانطور که در سایت نیز مشاهده می کنید قالب و دیزاین سایت بسیار شیک و راحت پسند می باشد و مورد مقبول اکثریت نیز می باشد. چرا که هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و دسترسی به هر قسمت سایت نیز به آسانی میسر می باشد. استفاده از رنگ های واکنش گرا و جذاب نیز از خوبی های قالب سایت آی ریتم می باشد. هم چنین لازم به ذکر است که این قالب نیز سئو شده برای سایت موزیک می باشد و با دریافت بازدید کننده های بسیار جایگاه مناسبی را در نتایج جست و جوی گوگل نیز دارد.

هر آهنگی که در سایت آی ریتم منتشر می شود کارشناسی شده و با بالاترین کوالیتی می باشد و هر موزیکی در سایت قرار نمی گیرد. هم چنین در انتهای هر اهنگ نیز نقد و بررسی از آن اثر مورد تحلیل علمی قرار می گیرد و در هر چه بهتر شدن آن آهنگ کمک شایانی به شنونده آهنگ می کند.

حال چرا آی ریتم بهترین انتخاب است؟ شما اگر نگاه کوچکی به سایت های دیگر موسیقی بیاندازید خواهید دید که هیچ ویژگی خاصی ندارند و ظاهر همگی یکسان است. در واقع ان ها بر این اعتقاد هستند که خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو ! ولی آی ریتم عکس این قضیه است و این جمله را به این گونه تغییر می دهد: خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو! و همین امر نیز خود دلیل موفقیت آی ریتم و خاص بودن این سایت موزیک می باشد.

از موضوعات سایت نیز برایتان کمی بگوییم که کاملا آشکار است تنوع بسیار زیاد مطالب از جمله می توان به دانلود آهنگ جدید و قدیمی + دانلود موسیقی متن فیلم و سریال + دانلود موزیک بی کلام + دانلود آهنگ محلی + دانلود مداحی و نماهنگ های مذهبی + موزیک ویدئو های با کیفیت بالا و اچ دی + اخبار موسیقی ایران و جهان + دانلود و خرید قانونی آلبوم های موسیقی و از همه مهم تر پادکست های اختصاصی سایت که از میکس چند آهنگ ساخته می شوند اشاره نمود. لازم به ذکر است که این پادکست های نیز با کیفیت بسیار بالا هستند و از موزیک های معروفی از هیت شده ها می باشند.

پخش رایگان اولین آهنگ هنرمندان

سایت آی ریتم اولین اثر هر هنرمندی که حرفی برای گفتن دارد را به رایگان در سایت منتشر می کند تا در دید همگان قرار گیرد و اگر آن هنرمند خواننده ی خوبی باشد قطعا می تواند نتیجه بگیرد و این کار نیز هم باعث افتخار آن هنرمند شده و هم به نوعی سایت آی ریتم را به شهرت خاص و عام می رساند.

بهترین هفته آی ریتم

هر هفته یک موزیک عالی و هیت شده در قسمتی از سایت تحت عنوان بهترین موزیک هفته منتشر می شود که می توانید هر هفته بهترین های موسیقی ایران و جهان را مشاهده نمایید. این کار نیز باعث موفیقیت یک خواننده نوپا نیز می شود. لازم به ذکر است این قسمت نیز اگر خواننده ی خوبی هستید با مدیران سایت در میان بگذارید تا شما را هیت کنند و این هم به رایگان !

موسیقی متن فیلم و سریال

به صورت روزانه نیز موزیک های میانی و پایانی فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی نیز در سایت منتشر می شوند. شما نیز می توانید تمامی این موزیک ها را با بالاترین کیفیت ممکن از سایت دانلود کنید. آهنگ های فیلم ها نیز گاهی خاطره انگیز هستند و با گوش دادن به آن ها آرامش می گیریم. از جمله موسیقی متن آنشرلی با مو های قرمز و … که همه و همه را می توانید در سایت آی ریتم دانلود کنید و بشنوید.

صفحه شخصی برای هر هنرمند

هر هنرمند از قبیل خواننده ، تنظیم کننده و ترانه و سرا و نوازنده و … وقتی برای اولین بار موزیکی از وی منتشر می شود صفحه ای همراه با بیوگرافی اختصاصی سایت آی ریتم به همراه دانلود تمامی آهنگ هایش فراهم می شود و این صفحه نیز در بالاترین رتبه های گوگل هم قرار می گیرد. هر هنرمندی با این قسمت با یک تیر دو نشان می زند و علاوه بر پخش موزیک هایش، عکس و بیوگرافی خود را نیز به انتشار عموم می گذارد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک بیوگرافی عالی و درجه یک برای هر هنرمندی ساخته می شود برای مثال در بالا بیوگرافی بردیا بهادر را مشاهده می کنید و موزیک های وی نیز در زیر همین قسمت بیوگرافی قرار دارد.

حرف های زیادی از جمله دانلود آهنگ های عالی و با کیفیت که از سایت آی ریتم امکان پذیر است و هزاران و هزاران آپدیت روزانه که در سایت می توانید مشاهده کنید. آی ریتم قطعا بهترین انتخاب همگان خواهد بود و با این حرکت عالی سعی در پیشرفت موسیقی کشور قدم محکمی برداشته است.

سایت آی ریتم موفق در ارائه مرجعی مناسب در دانلود آهنگ جدید بوده است و تاکنون نیز در جشنواره های مختلفی شکرت کرده است و جوایز بسیاری را نیز کسب نموده است. همچنین دانلود موزیک ویدئو های سایت نیز با بهترین کیفیت و در واقع با کیفیت 1080 هستند.

هم چنین در سایت دانلود آهنگ ماشین نیز ارائه می شود که شما می توانید موزیک های ماشینی و بیس دار و با کیفیت را درون خودرو خود گوش دهید.

قطعا درنگ نکنید و هم اکنون از مزایای فوق العاده سایت آی ریتم بهره مند شوید و نهابت استفاده را در دانلود آهنگ جدید برای خود ببرید. این کار باعث موفقیت هم شما و هم آی ریتم خواهد شد.

سایت آی ریتم / خاص در انتخاب و دانلود آهنگ

دیدگاه خود را بگذارید