این ۳ رستوران ایران را از دست ندهید

رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف، یکی از بهترین بخش‌های سفر در ایران است. از این رو، در فصل‌های مسافرت می‌توانید مسافران زیادی را در رستوران‌های شهرهای ایران مشاهده کنید. شاید شما هم یکی از افرادی باشید، که قصد دارند به زودی راهی سفر شوند. اگر شما هم به سفر کردن علاقه دارید، حتما دوست دارید با بهترین رستوران‌های هر شهر آشنا شوید. پس پیشنهاد می‌کنیم سراغ خوشمزه‌ترین رستوران‌ها بروید و لذت خوردن غذایی درجه یک در مکانی چشم‌نواز را از دست ندهید. در این مطلب، ما ۳ تا از بهترین رستوران‌های ایران در شهرهای مشهد، اهواز و کرمان را بررسی می‌کنیم. البته، ممکن است دغدغه رزرو اقامتگاه مناسب، لذت رستوران‌گردی را از بین ببرد. پس در انتها، شما را در رزرو سوئیت و اقامتگاه در تمام شهرهای ایران، راهنمایی می‌کنیم. تا پایان همراه ما باشید تا مسافرت خوشمزه‌ای را تجربه کنید!

پسران کریم؛ بهترین چلو ماهیچه در مشهد یا در ایران؟!

بسیاری از مسافران در بدو ورود خود و پس از رزرو آپارتمان مبله در مشهد با قیمت مناسب، و زیارت حرم مطهر امام هشتم می‌روند به این رستوران می‌روند. شما هم می‌توانید پس از زیارت به این رستوران سر بزنید. پسران کریم، یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران، در سال ۱۳۵۹ در خیابان طالقانی تاسیس شد. در سال ۱۳۷۶، پسران کریم به محل فعلی‌اش، نقل مکان کرد. غذای ایرانی درجه یک، محیط شیک و خدمات بی‌نظیر از مهم‌ترین دلایل شهرت این رستوران است. البته، واضح است که این محبوبیت، باعث شده پسران کریم یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های مشهد شود. به طوری که، باید برای جا پیدا کردن مدتی منتظر بمانید؛ اما مطمئن باشید طعم لذیذ غذای این رستوران، ارزشش را دارد. منوی پسران کریم، شامل غذاهای مختلف گوشتی است که البته محبوب‌ترین آن‌ها، چلو ماهیچه است. چلو ماهیچه پسران کریم، شاید یکی از بهترین غذاهایی باشد، که خواهید خورد! پیشنهاد می‌کنیم در سفر بعدی خود به مشهد، این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: چهارراه خیام، نرسیده به سه‌راه فلسطین، کوچه فرهاد، فرهاد ۲۲

 

در رستوران امپراطور، بر فراز ابرها شام بخورید!

رستوران گردان امپراطور اهواز، یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین رستوران‌های ایران است. این رستوران در طبقه هشتم ساختمان IT، قرار گرفته است. محیط این رستوران، فضایی مدرن و صمیمانه دارد؛ که برای هر جمع خانوادگی و دوستانه مناسب است. منوی امپراطور شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی می‌شود. محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، کباب کوبیده، استیک، مرغ سوخاری، میگو سوخاری و کباب برگ است. به دلیل اینکه رستوران امپراطور در ارتفاع قرار گرفته، شما می‌توانید منظره زیبایی از شهر اهواز در این رستوران مشاهده کنید. ناگفته نماند که برخورد کارکنان این رستوران، بسیار گرم و صمیمی است و تجربه خوبی از شام خوردن در شهر اهواز را برای شما رقم می‌زند. پس پیشنهاد می‌کنیم پس از اجاره سوئیت در اهواز از سایت میهمان شو، به این رستوران سر بزنید. قطعا از شام خوردن در رستوران امپراطور اهواز پشیمان نخواهید شد.

آدرس: بلوار پاسداران، برج آی تی، طبقه ۸

 

رستوران سنتی وکیل؛ سفری به ایام قدیم

بازدید از بازار تاریخی و خرید سوغاتی‌های خوشمزه مانند کلمپه و قطاب، از بهترین بخش‌های سفر به کرمان است. اما شاید تنها چیزی که بتواند سفر شما را کامل کند؛ غذا خوردن در رستوران وکیل کرمان باشد. در دل حمام قدیم بازار وکیل، رستوران سنتی وکیل قرار گرفته است. شما می‌توانید به محض وارد شدن به این رستوران، حال و هوای قدیم ایران را حس کنید و غذاهای سنتی را با طعم لذیذ قدیمی بچشید. البته این رستوران تنها برای ایرانیان جذاب نیست. گردشگران زیادی که به کرمان می‌آیند؛ سری به این رستوران می‌زنند، تا حس و حال ایران قدیم را درک کنند. غذاهای سنتی زیادی می‌توانید در رستوران وکیل بخورید. پیشنهاد ما به شما دیزی سنگی وکیل است؛ که بی‌شک، یکی از بهترین دیزی‌هایی که تا به‌حال خورده‌اید، خواهد بود. پس وقت را تلف نکنید و با اجاره سوئیت در کرمان از قیمت ارزان تا لوکس، رازهای ایران قدیم را در رستوران وکیل کرمان کشف کنید.

آدرس: بازار سنتی کرمان

 

رزرو اقامتگاه می‌تواند آسان باشد؛ اما چطور؟

مسافرت یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید تجربه کنید؛ اما می‌تواند دردسرهایی نیز داشته باشد. یکی از مشکلاتی که مسافران با آن مواجه می‌شوند؛ یافتن و رزرو اقامتگاه مناسب است. مخصوصا در ایام شیوع ویروس کرونا، که انتخاب ما باید سخت‌گیرانه‌تر باشد. در این راستا، ما به شما سایت رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه میهمان شو را پیشنهاد می‌کنیم. در میهمان شو، شما می‌توانید اقامتگاه مناسبتان را در تمام شهرهای ایران بیابید و رزرو کنید. تاییدیه میزبانان را ببینید و نظرات در مورد میزبانی آن‌ها را بخوانید. پس پیشنهاد می‌کنیم شما نیز پس از رزرو سوئیت از سایت میهمان شو، نظر خود را راجع به میزبانتان بنویسید. پشتیبانی میهمان شو نیز، در طول اقامت همراه شماست؛ تا اقامت بهتری را تجربه کنید.

در این مطلب، با ۳ رستوران متفاوت و خاص در ایران آشنا شدید. با سایت میهمان شو نیز به عنوان بهترین راه رزرو هتل و ویلا آشنا شدید. شما چه رستوران‌های جذاب دیگری می‌شناسید؟ فراموش نکنید نظراتتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بگذارید