خرید فالوور ارزان

پس از ظهور شبکه جهانی اینترنت و پس از آن گوشی‌های هوشمند، امکان برقراری ارتباط بین افراد مختلف و ساکن در نقاط متفاوت جهان به راحتی فراهم شد. برقراری ارتباط توسط افراد مختلف در لوای بروز شبکه‌های اجتماعی که به نوعی امکان ارسال پیام، بارگزاری عکس، معرفی خدمات یا کسب و کار و ….. را ممکن می‌کند، صورت می‌گیرد. یکی از شبکه‌های اجتماعی ساخته شده که بسیار هم موفق عمل کرده است، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. شبکه اینترنتی اینستاگرام که فعالیتی بر پایه اشتراک گذاری عکس و فیلم دارد، بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری کاربر فعال دارد. نرخ کاربران اینستاگرام به حدود ۴۰ میلیون نفر در جهان می‌رسد و این رقم بالا به معنای فرصت معرفی صفحه یا شغل و خدمات به این تعداد کاربر فعال در صفحات مجازی این شبکه می‌باشد.

صفحاتی که به دلایل مختلف و برای فعالیت‌های مختلفی چون به اشتراک گذاشتن روش‌های سبک زندگی، معرفی خدمات، فروش کالاهای تولیدی و ….. احداث می‌شوند با حمایت دنبال کنندگانی به عنوان فالوور رشد کرده و دیده می‌شوند. از این رو می‌توان اهمیت تعداد فالوورها را متوجه شد و به روش‌های بالا بردن تعداد آن مبادرت ورزید. افراد مختلف با توجه به سبک و سیاق صفحه و هم‌چنین اعمالی که برای‌شان خوشایند است، اقدام به تبلیغات گسترده با روش‌های مختلف برای جذب فالوور می‌کنند. در کنار تبلیغات، روش دیگری نیز برای بالا بردن تعداد فالوورها وجود دارد، که بسیار آسان‌تر و به صرفه‌تر است. این روش چیزی نیست جز خرید فالوور ارزان اینستاگرام. خرید فالوور ارزان از مراجع مختلف هنگامی دارای ارزش و بازدهی خواهد بود که تنها به بعد قیمت آن بسنده نشود و مخاطبینی فعال و واقعی را جذب صفحه مورد نظر کند.

نظر به بالا بودن رقابت در بین صفحات متعدد اینستاگرامی اگر صاحب صفحه‌ای قصد بالا بردن تعداد مخاطبین خود را داشته باشد اما اقدام به خرید فالوور ارزان یا با قیمت‌های مختلف نکند از سایر رقبا جا خواهد ماند و در نتیجه رشد صفحه به کندی یا در مواردی به صورت ناچیزی خواهد بود.

تاکید بر واژه‌ی ارزان در پروسه‌ی خرید فالوور اینستاگرام، به این دلیل است که انجام این عمل برای هر شخص و با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر باشد و همچنین فرد بتواند بیش از یک‌بار برای این کار هزینه کند. همان‌طور که ذکر شد فراهم شدن خرید فالوور ارزان و با قیمت مقرون به صرفه امتیاز مثبتی است اما تنها امتیاز لازم جهت بالا بردن کیفیت فعالیت مخاطبینی که از این طریق به صفحه اینستاگرامی افزوده شده‌اند نیست. برای خرید فالوور اینستاگرام علاوه بر قیمت مناسب، می‌بایست به فاکتورهای دیگری برای بالا بردن متناسب و باارزش کاربران صفحه نیز توجه ویژه‌ای اختصاص یابد. اما لحاظ کردن چه فاکتورهایی در کنار خرید فالوور ارزان به گستردگی مخاطبین و شناخته شدن صفحه یا به طور کلی بالا رفتن نرخ تعامل پیج کمک می‌کند؟ اگر قصد خرید فالوور دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه با معرفی و تشریح تعدادی از این فاکتورها، به شما در اتخاذ تصمیمی هوشمندانه کمک کنیم.

این ویژگی‌ها عبارتند از :

واقعی بودن فالوور‌های خریداری شده

اولین ویژگی که حتی پیش از در نظر گرفتن گزینه‌ی خرید فالوور ارزان می‌بایست نسبت به آن آگاه شد، حقیقی بودن افرادی است که طی روند خرید فالوور اینستاگرام، جذب صفحه می‌شوند. اکانت‌های حقیقی به اکانت‌هایی گفته می‌شود که توسط یک شخص حقیقی ثبت شده و گردانده می‌شود. ویژگی اکانت‌های حقیقی، دارا بودن اسم مشخص، یک‌ تصویر نمایه معنا دار و …. است. در مقابل فالوورهای حقیقی دائما واژه‌ای تحت عنوان فالوور فیک بیان می‌شود. فالوور فیک یا صفحات غیرواقعی صفحاتی هستند که اغلب با نیت‌های نامناسب وارد فضای مجازی می‌شوند. از طرفی برخی فروشندگان فالوور نیز برای راحتی کار خود، اقدام به صفحات مجازی بدون صاحب حقیقی می‌کنند. بدیهی است فالوورهای فیک نه تنها تاثیری بر بالا رفتن نرخ تعاملی پیج نخواهند داشت، با ظاهر بد و غیرواقعی‌ای که به صفحه می‌بخشند، میزان اعتماد سازی را نیز تا حدود قابل توجهی کاهش می‌دهند.
ممکن است برایتان سوال باشد، اهمیت واقعی بودن فالوورهای خریداری شده در چیست؟
همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد هدف از بالا بردن نرخ فالوورهای صفحه اینستاگرامی، کسب درآمد از طریق انجام تبلیغات برای صفحات دیگر یا فروش و معرفی کسب و کار خود صاحب صفحه است. هنگامی که کسی اقدام به سپردن تبلیغ به صفحه‌ای می‌کند ابتدا در اقدامی هوشمندانه، لیست فالوورهای آن صفحه را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار می‌دهد. همگامی که با تعداد زیادی صفحه بدون هویت مشخص و غیرواقعی مواجه می‌شود، به احتمال خیلی زیاد از همکاری با گرداننده آن صفحه منصرف می‌شود. این مسئله هنگامی که شخص بازدیدکننده در موضع خریدار محصول و …‌ نیز قرار می‌گیرد همچنان قابل استناد است. البته به غیر از دو مورد بالا که عنوان شد، گاهی شخصی که توسط فرایند خرید فالوور ارزان یا …. به صفحه اضافه شده است، برای مشخص شدن کارایی یا راستی آزمایی صفحه به فالوورهای صفحه توجه می‌کند و اگر اغلب فالوورها را فیک ببیند، صفحه را ترک کرده و مسئله ریزش فالوور برای صفحه پیش خواهد آمد.

بالا بردن نرخ تعامل پیج

شاید بتوان این گزینه‌ را مرتبط‌‌ترین گزینه به حقیقی بودن فالوورها دانست. یکی از عواملی که به شدت بر کیفیت اعتماد سازی در ذهن مخاطبین موثر است میزان بازدید از استوری، لایک‌ و کامنت‌های هر پست به تناسب با تعداد مخاطبین صفحه است. اگر خرید فالوور ارزان یا …. به جذب مخاطبین واقعی برای صفحه بیانجامد، آن اشخاص پست‌ها و استوری‌های صفحه را می‌بینند و نظرات خود را با صاحب پیج به اشتراک می‌گذارند. این اشتراک‌گذاری نظرات در بخش نظرات یا کامنت‌ها و همچنین در صندوق خصوصی پیام‌ها صورت می‌گیرد. برخی افراد برای حل مشکل لایک، اقدام به خرید لایک می‌کنند، اما گفتنی است که لایک‌های غیرواقعی نیز همچون فالوورهای غیرواقعی به راحتی قابل ردیابی هستند.

ایرانی بودن فالوورها

برخی شرکت‌های فروشنده و افرادی که قصد خرید فالوور اینستاگرامی دارند، به اهمیت امر بومی بودن فالوورها توجه‌ای نمی‌کنند. اما گفتنی است، هنگامی که فالووری جذب صفحه‌ای می‌شود و آن را نامتقارن با زبان و فرهنگ خود می‌بیند، به مسئله خرید و فروش شک کرده و بلافاصله صفحه را ترک می‌کند.

  • تولید محتوای مناسب
  • برقراری ارتباط موثر با مخاطبین
  • اشتراک‌گذاری پست‌های کاربردی
  • عدم انجام تبلیغات بی‌رویه
  • در نظر گرفتن بخش‌ها یا زمان‌هایی جهت نظرخواهی از فالوورها
  • پاسخ دادن به درخواست‌ها
  • انتقادپذیر بودن
  • چینش پست‌ها و استوری‌ها بر اساس سلیقه مخاطب و …..

از دیگر عواملی هستند که در کنار خرید فالوور ارزان، به بالا رفتن تعداد مخاطبین پیج کمک می‌کنند. یکی از واژه‌هایی که چندین مرتبه در متن فوق به آن اشاره شد، مسئله ریزش فالوور بود. اگر چه ریزش فالوور پس از خرید فالوور ارزان، جذب مخاطب پس از تبلیغات و … امری ناراحت کننده و ناخوشایند است اما متاسفانه راه گریزی از آن وجود ندارد. تعداد مخاطبین شبکه اجتماعی اینستاگرام 40 میلیون نفر است و بدیهی است، همه این افراد سلایق مشترکی ندارند و در همه صفحات ماندگار نخواهند بود.از این رو پس از بررسی صفحه به ترک آن اقدام خواهند کرد. برای جلوگیری کمتر شدن این اتفاق می‌بایست، روش‌هایی که پیش‌تر ذکر شدند را مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن مراجعه به متخصصین مربوطه نیز در راستای کاهش یا متوقف کردن روند کاهش تعداد فالوورها تاثیر به سزایی دارد. چنان‌چه به دنبال مرجعی مطمئن برای خرید فالوور ارزان و باکیفیت هستید، مراجعه به وب سایت فالوور پرو انتخاب خوبی است.

وب سایت فروش فالوور اینستاگرامی فالوور پرو با در نظر گرفتن مزایایی چون ارائه پشتیبانی و فروش ۲۴ ساعته، ارائه مشاوره در همه ساعات شبانه روز، قیمت مقرون به صرفه، تضمین حقیقی بودن شخصیت‌ها، ضمانت بازگشت وجه پرداختی در صورت انجام نگرفتن خدمات درخواستی و …. امکان خریدی امن و آسودگی خاطر را برای مخاطبین خود به وجود آورده است. با مراجعه به فالوور پرو در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به افزایش تعداد فالوورهای خود خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت https://followerpro.ir/ مراجعه نمایید.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید