درب اتوماتیک شیشه ای دیدبان

اگرچه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای اندکی گران است ولی می توان به جرات گفت هیچ چیز به اندازه آن حس مدرن و زیبایی برای ورودی ایجاد نمی کند.

البته قیمت این دربها فقط در ایران بالا نیست و اگر قیمت درب اتوماتیک در فروشگاه اینترنتی آمازون را نیز بررسی نمایید ، متوجه می شوید که در خارج از کشور نیز، این محصول کالایی لوکس و گران قیمت است.

البته مزیت های درب شیشه ای اتومات فقط در مدرنیته و زیبا سازی محیط ها خلاصه نمی شود و یک از مزیت های اصلی این درها ، صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از تبادل هوا بین محیط بیرون  داخل است.

درب شیشه ای  مغازه و احترام به مشتری

اگر دقت کرده باشید ، بعضی از رستورانها و فروشگاه های مجلل یک یا 2 دربان دارند که در هنگام ورود شما درب را بروی شما باز می کنند.

فلسفه وجود این دربان ها چیست؟

چرا در هنگام فرود هواپیما در کشورهای توریستی ، در جلوی راهروی ورود به فرودگاه ، یک یا چند نفر مهماندار به شما خوش آمد می گویند؟

تمام اینها در راستای ایجاد حس خوب برای شما ، قبل از ورود به محل مورد نظر است.

درب ورودی که بصور خودکار جلوی ما باز شود نیز ، حس احترام  و خوش آمد گویی دربان و مهماندار را در ما ایجاد می کند.

به این ترتیب با نصب درب اتوماتیک شیشه ای برای مغازه ، قبل از ورود به فروشگاه حس خوب را در ذهن مشتری ایجاد می کنیم و با انرژی مثبت به ارباب رجوع خوش آمد می گوییم.

خرید همزمان درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی

گروه فنی مهندسی دیدبان ، علاوه بر نصب کرکره برقی مغازه ، اقدام به نصب درب شیشه ای اتوماتیک برای مغازه می نماید.

به راحتی و با بررسی رزومه این مجموعه می توانید از کیفیت نصب و خدمات پس از فروش آن مطلع و مطمئن شوید.

یکی از آپشن های بسیار جالبی که برای خرید در اختیار شما قرار داده شده ، خرید همزمان درب اتوماتیک و کرکره برقی است.

با استفاده از این مزیت شما می توانید از تخفیف ویژه خرید همزمان برخوردار شوید و با قیمتی بسیار ازرانتر ، امنیت و زیبایی ، رفاه و دیزاین ملک تجاری خود را ارتقاء دهید.

درب اتومات ورودی حراست اداره

معمولاً جهت ورودی اداره ها و سازمان های بزرگ از در اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود.

گاهی اداره ها یک ورودی کوچک دارند که پرسنل حراست و حفاظت فیزیکی و دستگاه های کارت زنی داخل آن مستقر هستند و سپس از مجرای این گیت می توان به داخل اداره وارد شد.

در این موارد معمولاً دو عدد درب شیشه ای اتوماتیک نصب می شود

  1. یکی برای ورود برای اتاقک حراست
  2. دیگری جهت خروج از اتاقک حراست

یکطرفه نمودن درب اتوماتیک شیشه سکوریت

مزیت دربهای اتوماتیک شیشه ای این است که با استفاده از ریموت کنترل و یا سلکتور دستگاه می توان در ساعاتی خاص درب را یکطرفه یا تمام باز و یا قفل نمود.

تصور کنید در اتمام ساعت کار اداری می خواهید دیگر همکاران اجازه ورود به داخل شرکت را نداشته باشند ولی همکارانی که داخل هستند بتوانند خارج شوند.

در این صورت با استفاده از ریموت کنترل درب های نصب شده را یکطرفه به سمت خروج می نماییم و اگر کسی قصد خروج داشت درب باز می شود ولی اگر کسی قصد داشت وارد شود درب همچنان بسته باقی می ماند.

درب اتوماتیک برای لابی برج ها و اداره ها

گاهی در ورودی اداره ها یا برج ها ، یک لابی بزرگ تعبیه شده است و جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و سرد و یا گرم شدن محیط از یک لابی ایزوله استفاده می شود.

مکانیزم این اتاقک ایزوله به این صورت است که معمولاً از دو یا چهار درب اتوماتیک استفاده می شود.

معمولاً ورودی لابی یک اتاقک وجود دارد که در ورودی و خروجی آن درب اتوماتیک نصب می شود.

وقتی شخصی قصد ورود دارد ابتدای جلوی اتاقک می آید و در حالی که درب پشت اتاقک همچنان بسته است شخص وارد می شود و سپس داخل اتاقک حرکت می کند و به درب خروجی اتاقک و ورودی اصلی لابی می رسد ، در این حالت در حالی که درب ورودی اتاقک بسته است درب خروجی اتاقک ( ورودی لابی ) باز می شود و شخص وارد لابی می شود.

با این روش جلوی کوران هوا و ایجاد تونل باد در لابی و راه پله ها گرفته می شود و هوای لابی و راهروها خیلی دلنشین تر و یکنواخت تر خواهد بود.

یکی دیگر از روشهای جلوگیری از کوران هوا و ایجاد باد در لابی ها و راهروهای بزرگ اتفاده از یک درب اتوماتیک گرد و گردان بجای ایجاد اتاقک ایزوله است.

درب اتوماتیک درب ورودی لابی ساختمان شمالی

یکی از مواردی که این روزها  در ساختمانهای مدرن و لاکچری در حال همه گیر شدن است، نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، بجای درب ضد سرقت برای ورودی لابی ساختمان های شمالی است.

به این ترتیب بعد از زنگ زدن  و باز شدن درب وردی توسط آیفون ، وقتی به جلوی لابی می رسید ، درب لابی اتوماتیک وار باز شده و گویی ساختمان شما را در آغوش می گیرد.

همچنین با استفاده از قفل درب شیشه ای و تایمر ویژه ، می توانید تنظیم نمایید تا در هنگام شب ، درب بصورت اتوماتیک قفل شود.

/پایان رپورتاژ آگهی/

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید