محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران

با گسترش روزافزون تکنولوژی و دسترسی بیشتر مردم به آن، روز به روز مرزهای جغرافیایی، مذهبی، حکومتی و… در هم شکسته می شود؛ به گونه ای که می‌توان نزدیک شدن به معنای واقعی جامعه جهانی مجازی را احساس کرد.

نخستین شبکه های اجتماعی با BBS بود که اولین انجمن مجازی در زمان اینترنت دایل‌آپ به حساب می‌آمد، پس از آن روند توسعه و گسترش شبکه های اجتماعی با سرعت بیشتری به جلو حرکت کرد. سال ها قبل دسترسی به شبکه اجتماعی جدید تنها از طریق سایت ممکن بود اما به مرور با گسترش و توسعه گوشی های هوشمند، دسترسی به شبکه های اجتماعی بسیار راحت تر از قبل شد.

شبکه های اجتماعی در این روزها اهمیت فراوانی پیدا کرده‌اند که نمی‌توان از آن ها غافل شد چرا که اکنون بسیاری از کسب و کار ها تنها در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و درآمدهای بسیار زیادی دارند.

شبکه اجتماعی چیست؟

شبکه های اجتماعی یکی از مفاهیمی است که از سالیان دور و زمانی که انسان ها با آتش برای یک دیگر پیغام می فرستادند وجود داشته است. اما پدید آمدن ابزار دیجیتال و شبکه های اجتماعی جدید باعث توجه بیش از پیش به این موضوع شده است.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران

محبوب ترین شبکه اجتماعی 2021

شبکه ‌های اجتماعی تنوع بسیاری دارند و در هر کشوری و جامعه ‌ای با توجه به نیازها و علاقمندهای مردم آن کشور برخی شبکه‌های اجتماعی محبوب تر هستند. مثلا در ایران اینستاگرام و تلگرام طرفداران بیشتری دارد و توییتر و فیسبوک با توجه به فیلترینگ کاربران کمتری دارند. برخی از شبکه های اجتماعی با موضوعات عمومی راه اندازی شده اند و بعضی دیگر نیز بر روی موضوعاتی خاص تمرکز دارند.

هر چند وقت یکبار یک شبکه اجتماعی با قابلیت های جدید و بی نظیر ظهور کرده و تمام مرزها را در هم می شکند. اما در میان انبوه شبکه های اجتماعی کدامیک تمام نیازهای شما را پوشش می دهد؟! و کدامیک می تواند محبوب ترین شبکه اجتماعی 2021 باشد؟!

با آخرین ها ی امروز Last today تمام مرزهای سانسور را از بین ببرید

با گذر زمان شبکه های اجتماعی هر یک با قابلیت های متنوع رشد کردند و امتیازات و ویژگی های خاص خود را دارند اما به تازگی شبکه اجتماعی “آخرین های امروز ” با قابلیت هایی بی نظیر شروع به رقابت با ابر قدرت های رسانه های اجتماعی دنیا کرده است، اما چگونه؟!
پاسخ آن بسیار ساده است، وجود ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد در آخرین های امروز، تمام مرز ها و محدودیت های فیزیکی دنیای معاصر را از بین برده است. علت این امر شعار آخرین های امروز است ، که هر شخص می تواند آخرین های روزانه خود را بدون سانسور به اشتراک بگذارد .
برای مثال https://last.today/username ادغامی از یک شبکه مجازی بدون سانسور ، یک فروشگاه اینترنتی با مسنجری کامل در کنار تعاملات روزانه به اندازه کافی شگفت انگیز است؛ اکنون اگر این تبادلات همراه با ارزهای دیجیتال باشد این پلتفرم را به صورت خارق العاده ای منحصر به فرد می کند.

می توان گفت آخرین های امروز برای نسل جدید است، برای آن هایی که به دنبال شکست مرزها و محدودیت های جغرافیایی و سنتی هستند، همان هایی که به فکر در هم نوردیدن عصر نوین و تکنولوژی های روز هستند.

از ویژگی های ممتاز این رسانه اجتماعی تحقق دنیایی بدون سانسور است؛ این همان شعاریست که بسیاری از شبکه های اجتماعی در شروع کار داشته اند اما در نهایت به آن پای بند نمانده اند.

 

چرا آخرین های امروز محبوب است؟!

  • با فعالیت در این شبکه اجتماعی قادر به کسب در آمد خواهید بود!
  • بر خلاف تویتتر، فیس بوک و اینستاگرام که کلمات شما را محدود می کنند، اینجا مرزی برای صحبت کردن وجود ندارد. شما می توانید به راحتی و هر میزان که می خواهید متن تایپ کنید.
  • با استفاده از صدا یا ویدئو پخش زنده با سایرین آخرین اخبار خود را به اشتراک بگذارید. پس به راحتی به جای تایپ کردن شروع به ارسال صدا یا فیلم کنید. سپس در پست خود دوستان و همکاران خود را منشن کنید و با هشتگ دسترسی به آن را برای دیگران راحت تر کنید.
  • شما امکان ایجاد گروه های عمومی و خصوصی دارید.
  • یکی دیگر از مزایای Last.Today ایجاد بی نهایت صفحه با یک اکانت واحد، جدا از صفحه پروفایل یا صفحه شخصی شماست.
  • امکان پرداخت و مبادلات مالی در این صفحات با استفاده از ارزهای دیجیتال است. واحدهای پولی متفاوت رنگ می بازد و جای خود را به بیت کوین، ویزا کارت و مستر کارت می دهد.
  • مزیت و ویژگی مهم این رسانه اجتماعی برای نویسنده ها، امکان ایجاد وبلاگ برای قرار دادن اخبار ، تجربیات و دل نوشته های شماست.
  • امکان ذخیره کردن پست های مورد علاقه تان برای مشاهده در فرصتی دیگر
  • شما می توانید رویدادهای مختلفی در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید
  • ایجاد خرید و فروش محصولات خود در Last.Today
  • و هزاران قابلیت بی نظیر دیگر که تنها در یک پلتفرم جمع آوری شده

 

اکنون که با قابلیت های شگفت انگیز آخرین های امروز آشنا شده‌اید می‌توانید به راحتی یک حساب کاربری هم در آن راه اندازی کنید تا تمام تعاملات کاری و غیر کاری خود را تنها در بستر با امکانات به‌روز و فراوان داشته باشید.

به طور کلی بخش های مهم این پلتفرم عبارتند از: اخبار (صفحه اصلی این پلتفرم برای مشاهده تمام پست های منتشر شده)، آلبوم ها، پست های ذخیره شده، مناسبت ها، تبلیغات (برای تبلیغ در این پلتفرم)، بازار(فروش محصولات کاربرانی که صفحات فروشگاهی دارند)، وبلاگ، صفحات من، گروه های من و …

هرچیزی که از یک شبکه اجتماعی می خواهید را می توانید در آن بیابید! یک پلتفرم و بستر کامل برای ورود به دنیایی بدون مرز که منتظر حضور شماست.

با پیوستن به آخرین های امروز و استفاده از امکانات بینظیر آن  از خبر رسانی فوری و بدون سانسور لذت ببرید

دیدگاه خود را بگذارید