هر آنچه که باید در مورد موسیقی برای اینستاگرام بدانید!

اگر می خواهید آمار بازدید حساب اینستاگرام خود را بالا ببرید، باید همه چیز را در مورد بهترین موسیقی برای اینستاگرام بدانید! از نکاتی در مورد یافتن موسیقی متن مناسب برای پست‌هایتان گرفته تا استفاده از موسیقی برای ایجاد یک برند منحصر به فرد برای حسابتان، ما همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید در اختیار داریم با ماهمراه باشید تا علاوه بر بررسی این نکات ، با دسترسی به آرشیو آهنگ شوتی بیس دار عربی ما موسیقی را به گونه ای متفاوت تجربه کنید..
پس برای چی منتظری؟ بیا شروع کنیم!

چرا از موسیقی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید از موسیقی در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. اول، موسیقی می تواند به تنظیم لحن داستان شما کمک کند و به انتقال پیامی که می خواهید به اشتراک بگذارید کمک کند. به عنوان مثال، اگر داستانی درباره یک شب سرگرم کننده با دوستان خود به اشتراک می گذارید، افزودن مقداری موسیقی شاد می تواند به انتقال آن احساس کمک کند. دوم، استفاده از موسیقی در داستان‌هایتان می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از بقیه متمایز شوند. با بیش از 500 میلیون نفر که هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند، جلب توجه استوری های شما دشوار است. افزودن موسیقی می تواند به برجسته شدن داستان شما کمک کند و اگر به خوبی انجام شود، حتی می تواند آن را به یاد ماندنی تر کند.
در نهایت، موسیقی به سادگی می تواند داستان های شما را برای تماشای لذت بخش تر کند. چه از آن برای ایجاد روحیه یا صرفاً برای سرگرمی استفاده کنید، افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام خود راهی عالی برای افزودن شخصیت و زندگی به آن ها است.

چه نوع موسیقی در اینستاگرام بهتر عمل می کند؟

هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد – این بستگی به نوع محتوایی که پست می‌کنید، فضایی که به آن می‌روید و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. با این اوصاف، ما لیستی از نکات کلی برای کمک به انتخاب موسیقی مناسب برای پست های اینستاگرام خود گردآوری کرده ایم.
ابتدا به محتوایی که پست می کنید نگاهی بیندازید. آیا شاد و سبک دل است یا جدی تر و درونگراتر؟ اگر اولی باشد، باید موسیقی شاد و مثبت را انتخاب کنید. اگر دومی باشد، ممکن است چیزی کمی ملایم تر و انعکاسی بخواهید. در مرحله دوم، به حال و هوای کلی که می‌خواهید با صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید، فکر کنید. آیا می خواهید سرگرم کننده و پرانرژی باشد یا آرام و آرامش بخش؟ باز هم، این به شما در انتخاب موسیقی کمک می کند. خواه این موسیقی کلاسیک و نوستالژی باشد خواه موسیقی پاپ و یا حتی آهنگ شوتی سوار عربی …در نهایت، از آزمایش کردن نترسید! هیچ قانون سخت و سریعی برای انتخاب موسیقی برای اینستاگرام وجود ندارد. آهنگ های مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما و صفحه شما بهتر است. و چه کسی می داند – ممکن است در این فرآیند هنرمند مورد علاقه جدید خود را کشف کنید.

چگونه برای اینستاگرام موسیقی پیدا کنیم؟

چند راه وجود دارد که می توانید موسیقی پست های اینستاگرام خود را پیدا کنید. می توانید از سرویس پخش موسیقی مانند Spotify یا Apple Music استفاده کنید یا می توانید آهنگ های خاصی را در Google جستجو کنید.
اگر از سرویس پخش موسیقی استفاده می‌کنید، می‌توانید آهنگ‌های خاصی را که می‌خواهید استفاده کنید جستجو کنید، یا می‌توانید فهرست‌های پخش مختلفی را که در دسترس هستند مرور کنید. هنگامی که آهنگی را پیدا کردید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، به سادگی آن را به صف خود اضافه کنید تا بعداً ذخیره شود. هنگامی که برای پست ویدیوی خود آماده شدید، به سادگی آهنگ را از صف خود انتخاب کنید و شروع به پخش می کند.

اگر می‌خواهید آهنگ‌های خاصی را در گوگل جستجو کنید، کافی است نام آهنگ و سپس «اینستاگرام» را در نوار جستجو تایپ کنید. این باید تعدادی از نتایج را به ارمغان بیاورد که در آن می توانید آهنگ را گوش دهید و ببینید که آیا آهنگ مناسب برای پست شما است یا خیر.

چگونه به پست های اینستاگرام موسیقی اضافه کنیم؟

اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد موسیقی را به استوری های خود اضافه کنند و به افراد این امکان را می دهد که از بین یک کتابخانه آهنگ انتخاب کنند و بخشی از آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.
این ویژگی در حال حاضر در برخی کشورها در دسترس است و اینستاگرام می گوید که در هفته های آینده در سطح جهانی عرضه خواهد شد. نحوه کار به این صورت است:

وقتی برای ایجاد یک داستان جدید می روید، یک گزینه جدید “Music” در کنار دکمه “Stickers” وجود دارد. با ضربه زدن روی آن، کتابخانه‌ای از آهنگ‌ها باز می‌شود که می‌توانید آن‌ها را بر اساس حالت، ژانر یا آنچه که محبوب است مرور کنید. وقتی آهنگی را که می‌خواهید استفاده کنید پیدا کردید، می‌توانید آهنگ را سریع به جلو و عقب برگردانید تا بخش مناسبی را برای همراهی عکس یا ویدیوی خود بیابید. آهنگ های بیس دار عربی گزینه های جذابی برای پست و استوری های شماهستند.

همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید هنگام تماشای استوری شما، صدا به‌طور خودکار پخش شود یا برای شروع گوش دادن، باید روی آن ضربه بزنند. هنگامی که شخصی روی نماد “پخش” ضربه می‌زند، نام آهنگ و هنرمند را در پایین صفحه می‌بیند.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این اهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید