همه چیزهایی که باید درباره درام جاز بدانید!

یکی از محبوب‌ترین سبک‌های موسیقی جاز و همه انواع آن است. در نتیجه، تعجب آور نیست که بسیاری از درامرها، چه نوازندگان مبتدی یا پیشرفته تر، بخواهند نحوه نواختن این سبک خاص از موسیقی را یاد بگیرند یا بهبود بخشند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به بررسی همه چیزهایی که باید درباره درام جاز بدانید، بپردازیم. همچنین میتوانید با پیوستن به ما و دانلود آهنگ ایرانی پارسیانه ، موسیقی را به گونه ای کاملا متفاوت تجربه و لمس کنید.

همه چیزهایی که باید درباره درام جاز بدانید

همه چیزهایی که باید درباره درام جاز بدانید

 اگر فکر می کنید که نوازندگی درام جاز ممکن است برای شما جالب باشد، ممکن است ارزش خرید یک کیت درام جاز را داشته باشد، که عموماً برای درامرهایی طراحی شده است که مایلند روی سبک نوازندگی خاص جاز تمرکز کنند. به طور معمول، کیت درام جاز نسبت به سایر انواع کیت کوچکتر است. این به این معنی است که حرکت آنها راحت تر است و اگر مرتباً مجبور هستید کیت درام خود را جابجا کنید(به عنوان مثال، اگر کیت خود را از خانه خود به یک منطقه تمرین جداگانه منتقل می کنید) . این کیت دارم یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

اجزای تشکیل دهنده کیت درام جاز

چیزی که باید در کیت درام جاز به آن توجه کنید ، ممکن است پیکربندی  آن باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

  • یک درام باس 18 اینچی و دو تام تام (10 اینچ و 13 اینچ)
  • طبل دام (13 اینچ)
  • یک سنج هیکله، سواری و تصادفی

علاوه بر این، ممکن است بخواهید هنگام استفاده از کیت درام جاز، در مورد نوع چوب‌هایی که می‌خواهید بخرید فکر کنید. در صورت امکان، سعی کنید چوب های طبل سبک و نازک را در نظر بگیرید. اغلب، ممکن است یک 7A توصیه شده برای این نوع کیت خاص مشاهده کنید. مانند خرید هر نوع کیت درام، نکته اصلی این است که مطمئن شوید همه عناصری که می‌خرید با هدفی که می‌خواهید مطابقت دارند و مکمل آرزوها، نیازها و سبک بازی شما هستند . بنابراین، اگر قصد دارید موسیقی جاز یا چیزی مانند بوسا نوا را اجرا کنید، پس احتمالاً می خواهید از انتخاب کردن  چیزهایی مانند درام های الکترونیکی که بیشتر برای انواع مختلف موسیقی مناسب هستند، اجتناب کنید. البته هیچ قاعده ای به خصوص در مورد موسیقی و جاز وجود ندارد. تا زمانی که با تجهیزات و ابزاری که دارید راحت هستید و از نواختن جاز با کیتی که در اختیار دارید راضی هستید، برای تعویض کیت برای چیزی که برای سبک موسیقی جاز مناسب‌تر است، تحت فشار نباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به مقاله های مای ما در زمینه موسیقی به سایت پارسیانه مراجعه کنید.

کیت درام فیوژن چیست؟

کیت های درام جاز تنها نوع درام کیت های موجود در بازار نیستند. در واقع، انواع مختلفی از کیت ها وجود دارد که به سطوح مختلف توانایی ، سبک های موسیقی و بودجه پاسخ می دهند . یکی از انواع درام ست که مبتدیان یا حتی کودکان کوچکتر تمایل دارند به خوبی با آن کار کنند کیت درام فیوژن است . همچنین شایان ذکر است که این نوع کیت برای درامرهای با تجربه تر نیز کاملاً مناسب است ، بنابراین یک کیت بسیار همه کاره است که می توانید ارزش زیادی از آن دریافت کنید. با این حال، کیت درام فیوژن تخصص خاص خود را دارد و این در طراحی آن برای کمک به درامرها در نواختن سبک هایی مانند: جاز یا فیوژن راک  و فانک  کاملا مشهود است.

کیت درام فیوژن چیست

کیت درام فیوژن چیست

البته باز هم شایان ذکر است که شما می توانید سبک های دیگر موسیقی را روی کیت درام فیوژن پخش کنید! از نظر اندازه، کیت درام فیوژن در میان  کیت درام بزرگتر راک اند رول و کیت درام جاز کوچکتر قرار دارد. این می تواند یک امتیاز عالی برای هرکسی باشد که به فضای اضافی در هنگام خرید کیت درام اهمیت می دهد یا کیتی می خواهد که کمی قابل حمل تر از مجموعه های اندازه استاندارد باشد. اگرچه هرکسی آزاد است که کیت درام خود را آنطور که دوست دارد  انتخاب کند

عنوان یک قاعده کلی، کیت درام فیوژن معمولی احتمالاً حاوی عناصر زیر است:

یک درام باس 20 اینچی ؛

سه تام (10، 12 و 14 اینچ)؛

درام 14 اینچی  و

سنج هیکلت و سواری (اگرچه ممکن است سنج پاشیده و تصادفی نیز وجود داشته باشد).

سعی کنید قبل از خرید، راهی برای آزمایش عناصر مختلف در کیت بیابید. این به این دلیل است که بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا یک مجموعه یا عناصر ترکیبی آن برای شما مناسب است یا خیر این است که آنها را به صورت حضوری امتحان کنید. همچنین ببینید که آیا آنها متناسب با بودجه و سبک نواختن شما هستند یا خیر. به همین ترتیب، اگر هنگام تصمیم گیری برای خرید کدام عناصر یا مارک ها گیر کردید، در صحبت با یک دستیار فروش در یک فروشگاه موسیقی تردید نکنید. این امر میتواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند .

امیدوارم مقاله فوق مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد . ما برای شما آرشیوی از بهترین آهنگ ها را آماده کردیم برای گوش فرا دادن به  آهنگ جدید پارسیانه به ما بپیوندید

دیدگاه خود را بگذارید